مدل لمینت ناخن کوتاه و دخترانه + ۱۰ طرح فانتزی مد جدید

مدل لمینت ناخن

 طرح لمینت ناخن

داشتن ناخن های جذاب و مرتب برای خانم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه راه های زیادی برای رسیدن به ناخن های مرتب وجود دارد یکی از این روش ها لمینت است. لمینت بر روی ناخن های خود فرد قرار میگیرد و در مراحل انجام آن از تیپ یا فرمر استفاده نمی شود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لمینت ناخن را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی این مدل ها و انتخاب از بین آن ها با ما همراه شوید

طرح لمینت ناخن سفید

اولین تصویر مربوط به یک مدل لمینت ناخن کوتاه و سفید رنگ است. این دیزاین برای خانم های علاقمند به دیزاین های ناخن ساده مناسب خواهد بود.

طرح لمینت ناخن تابستانی

دیزاین ناخن مینیمال کوتاه و مربعی شکل با طراحی ساده به شکل لاک به رنگ صورتی پاستیلی مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل کاور ناخن هلویی

لاک های شاین به عنوان یکی از پرطرفدار ترین دیزاین های ناخن بین خانم ها شناخته می شوند. لمینت ناخن مدل کوتاه و گرد با دیزاین لاک شاین صورتی.

مدل لمینت ناخن ۱۴۰۲

اگر از طرفداران رنگ های شاد و تابستانی هستید این مدل برای ناخن های شما مناسب خواهد بود. لمینت ناخن با دیزاین لاک ناخن مربعی شکل کوتاه به رنگ بنفش.

مدل لمینت ناخن کوتاه دخترانه

لمینت ناخن بسیار شیک و دوست داشتنی به رنگ صورتی به شکل تیز و با دیزاین لاک سفید در قسمت انتهایی ناخن. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه و به روز.

طرح لمینت ناخن فانتزی

یکی از خاص ترین دیزاین های ناخن مربوط به این تصویر است. لمینت ناخن انجام شده به شکل کوتاه و مربعی شکل با دیزاین لاک صورتی و شاین نقره ای در قسمت انتهایی ناخن ها.

طرح لمینت ناخن بهاری

یک مدل لمینت ناخن کوتاه و مربعی با دیزاین لاک سفید و لاک آبی بر روی یکی از ناخن ها. این دیزاین انتخابی عالی برای فصل تابستان خواهد بود.

مدل ناخن لمینت فرنچ

ترکیب رنگ فوق العاده زیبای این مدل باعث شده تا به دیزاینی خاص تبدیل شود. لمینت ناخن کوتاه با ترکیب رنگی از سبز های مختلف در کنار هم.

 مدل لمینت ناخن کوتاه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لمینت ناخن به رنگ زرد و دیزاین گل های زرد در کنار هم. این دیزاین انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه خواهد بود.

همچنین بخوانید:  توصیه های مفید برای درخشانی موهای بلند؛ این مطلب مفید رو از دست نده
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.