مدل استایل دانشجویی دخترانه + ۱۰ استایل دانشجویی جدید

مدل استایل دانشجویی

مدل استایل دانشجویی دخترانه

با شروع سال تحصیلی همه افراد محصل مخصوصا خانم های دانشجو به استایلی متناسب و در همخوانی با شرایط دانشگاه نیاز پیدا میکنند. این استایل ها باید راحت و به شکلی باشد  که فرد بعد از گذشت ساعات طولانی احساس خستگی و نارضایتی نداشته باشد. ما در این مطلب چند مدل استایل دانشجویی دخترانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

 استایل دانشجویی دخترانه جدید اینستا

اولین تصویر مربوط به یک مدل استایل دانشجویی شامل مانتو بلند و جلو بسته سرمه ای رنگ در کنار شلوار جین جذب مشکی و کتونی سفید است.

استایل دانشجویی با پافر

یکی از شیک ترین استایل های دانشجویی تشکیل شده از مانتو کوتاه و جلو بسته به رنگ مشکی با دیزاین آستین های کلوش و شلوار جین طوسی رنگ ست شده با کتونی لژ دار سفید مشکی.

استایل دانشجویی پسرانه

ست مانتو بلند و جلو بسته بسیار شیک ست شده با یک مدل شلوار جین آبی روشن. ست شده با کتونی بسیار راحت به رنگ سفید در کنار کیف چرمی مشکی رنگ دخترانه.

استایل دانشجویی با شلوار بگ

تصویر مربوط به یکی از راحت ترین استایل های دخترانه دانشجویی است. مانتو کیمونو آبی رنگ با دیزاین ساده ست شده با شلوار جین و کتونی سفید رنگ.

استایل دانشجویی دخترانه

استایلی بسیار جذاب و دوست داشتنی شامل مانتو کوتاه و جلو بسته با دیزاین کش در قسمت مچ و شلوار راسته سفید رنگ در کنار کیف دستی مشکی رنگ.

استایل دانشجویی تابستانی

سارافون دخترانه مشکی رنگ بسیار شیک دوخته شده به شکل جلو بسته و بلند. ست شده با شومیز سفید و شلوار راسته مشکی رنگ در کنار کیف چرمی قهوه ای رنگ.

استایل دانشجویی با هودی

راحت ترین استایل دانشجویی شامل مانتو راحت و جلو بسته به رنگ کرمی در کنار شلوار جین مشکی رنگ و کتونی تخت دخترانه. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

تیپ دانشجویی دخترانه ساده

مانتو کیمونو طوسی رنگ بلند و جلو بسته با دیزاینی بسیار ساده در کنار کوله پشتی و کتونی دخترانه مشکی رنگ. انتخابی بسیار جذاب مناسب خانم های خوش استایل.

استایل دانشجویی دخترانه ساده

آخرین تصویر مربوط به یک مدل استایل دانشجویی فوق العاده جذاب شامل مانتو نخی جلو بسته و بلند در کنار شلوار جین سرمه ای و کتونی طوسی رنگ است.

همچنین بخوانید:  مدل انواع مانتو آبی کاربنی؛کوتاه یا بلند جلو باز یا جلو بسته هر مدلشو بخوای اینجا میتونی ببینی
تاریخ انتشار: شنبه 1 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.