۱۰مدل گردنبند نقره زنانه با سنگ + مدل شیک و خاص

مدل گردنبند نقر

آویز نقره

یکی از زیورآلاتی که به راحتی راه خود را در هر استایلی باز میکنند گردنبند ها هستند. از گردنبند ها همه افراد در تمام رده های سنی می توانند استفاده کنند. یکی از محبوب ترین ها گردن آویز هایی از جنس نقره هستند. نقره به دلیل ماندگاری و زیبایی که دارد می تواند جایگزینی عالی برای طلا در ین بانوان باشد. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل گردنبند نقره را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

قیمت گردنبند نقره

اولین تصویر مربوط به یک مدل گردنبند نقره بسیار شیک و ساده در کنار گوشواره های ست با آن است. این گردنبند با دیزاین نگین و زنجیر ظریف خود دیده میشود.

قیمت گردنبند نقره 925

یکی از مدل های خاص گردنبند با دیزاین پلاک حلقه ای مانند با تزیین نگین در کنار یک مدل زنجیر ظریف با دیزاین مهره های نقره ای رنگ. انتخابی عالی برای خانم هایی با سلیقه منحصر به فرد.

گردنبند نقره مردانه

اگر به زیورآلات با دیزاین ظریف علاقه دارید این مدل گردنبند برای شما مناسب خواهد بود. گردنبند نقره با دیزاین نگین به شکل زنجیر ظریف و ساده.

آویز گردنبند نقره

مدل گردنبند نقره با دیزاینی مینیمال و بسیار شیک شامل پلاک تهیه شده از زنجیر نسبتا پهن در کنار زنجیر باریک. مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

گردنبند نقره زنانه با سنگ

اگر طرفدار زیورآلاتی با دیزاین خاص هستید این مدل گردنبند برای شما انتخابی عالی خواهد بود. گردنبند نقره به شک بال در کنار گردنبند قلبی شکل با تزیین بال های نگینی و آویز.

گالری گردنبند نقره

گردنبند های چند لاینی به تازگی محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده اند. گردنبند به شکل سه لاین به صورت ماری و دو زنجیر ظریف با پلاک هایی به شکل دم ماهی.

گردنبند نقره اسم

سه مدل گردنبند تهیه شده از جنس نقره با دیزاین هایی بسیار خاص و منحصر به فرد در کنار هم. زنجیر ظریف با آویز دایره ای مانند، زنجیر با پلاک مهره و گردنبند پهن و جذب.

عکس گردنبند نقره زنانه

آخرین تصویر مربوط به دو مدل گردنبند نقره در کنار هم یکی به شکل چند لایه زنجیر ماری شکل درهم و یکی به شکل زنجیر ظریف با پلاک قلبی شکل.

همچنین بخوانید:  مدل ساعت زنانه جدید؛ مدل های لوکس و لاکچری برای تکمیل استایل شما
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.