مدل کتونی ساق دار دخترانه و برند + 10 مدل پاییزی

مدل کتونی ساق دار کتونی ساقدار دخترانه آدیداس

امروزه کتونی ها از محبوبیتی بیش حد و بسیار زیاد برخوردار هستند. این کفش ها زیبایی و راحتی را با هم به همراه دارند. یکی از پرطرفدار ترین مدل های کتونی مدل های ساق دار هستند . این کفش ها برای استفاده در فصل پاییز و زمستان نیز مناسب هستند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل کتونی ساق دار دخترانه میپردازیم. برای آشنایی با جدیدترین مدل ها باما همراه شوید.

اولین تصویر مربوط به یک مدل کتونی ساق دار مشکی رنگ به شکل کانورس با زیره صاف و کرمی رنگ است. این کتونی با دیزاینی بسیار ساده و شیک برای شما مناسب خواهد بود.

مدل کتونی جورابی

یک مدل کتونی دخترانه ساق دار به رنگ سبز و کرمی با دیزاینی ساده و طراحی بسیار راحت در کنار زیپ. این کتونی برای استفاده در محیط های ورزشی انتخابی بسیار کاربردی خواهد بود.

مدل کتونی ساقدار دخترانه

از به روز ترین کتونی های ساق دار دخترانه با زیره تخت سفید و بدنه سبز رنگ. این کتونی برای استفاده در فصل پاییز نیز مناسب خواهد بود.

کتونی ساقدار دخترانه مشکی

از جذاب ترین کتونی های مناسب برای محیط های ورزشی و استایل های جذاب به رنگ کرمی. این کتونی به دلیل زیره نرمی که دارد باعث راحتی بیشتر پاهای شما خواهد شد.

کتونی ساقدار دخترانه نایک

کتونی ساق دار سبز رنگ با زیره تخت سفید رنگ همراه با لژ ها پهن. این مدل بیشتر برا استفاده کوتاه مدت مناسب است زیرا زیره بسیار پهن آن برای پاها و کمر شما آزاردهنده خواهد بود.

کتونی ساق دار دیجی کالا

کتونی دخترانه با لژ بسیار پهن تهیه شده از پارچه آبی رنگ با دیزاین کانورس. این کتونی بیشتر بین نوجوان محبوب است و برای تکمیل استایل های اسپرت شما انتخابی عالی خواهد بود.

کتونی ساقدار دخترانه

یکی از به روز ترین مدل های کتونی مربوط به این تصویر است. کتونی جردن به رنگ سفید و مشکی تهیه شده به شکل ساق دار، با دیزاین بند های مشکی.

کفش ساقدار دخترانه تابستانی

اگر به کتونی هایی با دیزاین خاص و رنگ بندی منحصر به فرد علاقه دارید این مدل ها برای شما مناسب هستند. کتونی اورجینال با ترکیب رنگ زرد و خاکستری همراه زیره نرم و بسیار راحت.

کتونی ساقدار مردانه

یک کتونی مناسب برای فصل پاییز با دیزاین ساده و جذاب به شکل ساق دار با رنگ بندی طوسی و سفید. انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل اسپرت.

کتونی ساقدار دخترانه دیجی کالا

آخرین تصویر مربوط به یک کتونی ساق دار سفید و سبز با زیره بسیار استاندارد است. این مدل حتی برای استفاده در مدرسه نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین بخوانید:  ّمدل کیف دستی مجلسی | جذاب ترین مدل ها برای استایل های شیک و رسمی
تاریخ انتشار: جمعه 31 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.