۱۰مدل لباس نامزدی ساده و شیک + مدل ها لاکچری 2023

مدل لباس نامزدی

لباس نامزدی شیک و ساده

برای عروس خانم ها انتخاب لباس مناسب یکی از دشوار ترین کار ها است. انتخاب لباس برای مراسم نامزدی باید با توجه به فرم بدنی و استایل شما انجام شود. همچنین برای داشتن یک استایل شیک در این مراسم می توانید از لباس هایی با مدل های متنوع و متفاوت استفاده کنید به نوعی دست شما در انتخاب بسته نیست. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس نامزدی میپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس نامزدی لاکچری 2023

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس نامزدی دوخته شده به شکل جذب و کوتاه است. پیراهن طلایی رنپ با پارچه پولکی و شاین ست شده با کفش پاشنه بلند کرمی.

لباس نامزدی ایرانی شیک

پیراهن زنانه بلند و مشکی رنگ تهیه شده از پارچه ساتن با دیزاین سنگ های تزیینی در قسمت یقه و آستین لباس. انتخابی عالی و دوست داشتنی برای خانم های خوش سلیقه مناسب مراسم نامزدی.

مدل لباس نامزدی ساده

پیراهن مجلسی کرمی رنگ مناسب برای استفاده در مراسم نامزدی دوخته شده به شکل جذب و کوتاه از پارچه کرپ با دیزاین کمربند و یقه هفتی در کنار آستین های کلوش.

لباس نامزدی ساده ایرانی

یکی از خاص ترین لباس های مناسب برای مراسم نامزدی مربوط به این تصویر است. پیراهن زنانه آبی و شاین با دیزاین دامن و آستین پف دار و یقه هفتی شکل.

لباس نامزدی اسپرت

مدل لباس نامزدی با دیزاین بالاتنه پولکی و آستین بلند با سرشانه کلوش در کنار دامن ساتن و کلوش به شکل بلند و دنباله دار. انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

لباس نامزدی پوشیده

پیراهن ساتن سبز رنگ دوخته شده به شکل بلند با دامن کلوش و بالاتنه با آستین های کوتاه و یقه قایقی شکل با دیزاین نگین های سبز رنگ و مروارید های سبز رنگ.

مدل لباس نامزدی جدید در تهران

اگر به لباس های ساده و شیک علاقه دارید این پیراهن برای مراسم نامزدی شما مناسب خواهد بود. تهیه شده از پارچه ساتن آبی با دامن بلند در کنار آستین های کوتاه و یقه کیپ.

لباس نامزدی ساده اما شیک

پیراهنی با دیزاین و استایل خیره کننده تهیه شده از پارچه گیپور سبز رنگ به شکل جذب همراه با دنباله. این پیراهن با دیزاین سنگ های تزیینی و خز در قسمت آستین دیده میشود.

 مدل لباس نامزدی لاکچری

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس نامزدی دوخته شده به شکل سرهمی با آستین های بلند و شلوار دمپا گشاد ست شده با کفش پاشنه بلند مجلسی.

همچنین بخوانید:  کالکشن بهترین مدل‌های پلیور دخترونه برای پاییز 1403 + تصاویر
تاریخ انتشار: جمعه 31 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.