۱۰مدل اکستنشن مژه عروسکی و طبیعی + مدل اسپایکی و کلاسیک

مدل اکستنشن مژه

مدل اکستنشن مژه طبیعی

اکستنشن در اصل به مژه هایی مصنوعی و نیمه دائمی گفته میشود که با استفاده از چسب های مخصوص به مژه های فرد متصل میشود. استفاده از روش اکستنشن باعث میشود مژه های فرد تیره تر، بلند تر و پر تر به نظر برسد. امروزه این روش یکی از محبوب ترین راه ها برای داشتن مژه هایی پر و چشمانی زیبا است. با ما همراه شوید تا شما را با انواع مدل اکستنشن مژه آشنا کنیم.

مدل مژه گربه ای

اولین تصویر مربوط به یک مدل اکستنشن مزه به روشی بسیار طبیعی و جذاب است. در این روش قسمت انتهایی مزه ها پر تر به نظر میرسد.

مدل اکستنشن مژه اسپایکی

یکی از شیک ترین مدل های اکستنشن مژه مربوط به این تصویر است. این مدل بیشتر در قسمت انتهایی مژه ها تمرکز داشته و باعث کشیده تر شدن چشم ها شده.

مدل اکستنشن مژه عروسکی

در این تصویر می توانید به خوبی تاثیر اکستنشن بر مژه ها را مشاهده کنید. مژه هایی بسیار پر و بلند ایجاد شده به وسیله اکستنشن.

انواع اکستنشن مژه اسپایکی

اگر به دنبال راهی برای پر تر و زیباتر به نظر رسیدن مژه های خود هستید اکستنشن روشی کاربردی برای شما خواهد بود. مدل اکستنشن مژه به شکل پر و بسیار خاص.

مدل اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه بسیار طبیعی و نچرال انجام شده به شکلی بسیار ماهرانه و با دقت بالا. مدلی بسیار شیک خصوصا برای شرکت در مهمانی ها.

بهترین مدل اکستنشن مژه

افرادی که مژه های بوری دارند نیز می توانند از روش اکستنشن برای داشتن مژه هایی خاص و شیک استفاده کنند. دیزاین مژه به شکلی بسیار طبیعی و دخترانه.

مدل اکستنشن مژه طبیعی

یک مدل اکستنشن مژه با تمرکز بر قسمت انتهایی چشم ها برای کشیده تر به نظر رسیدن آنها. دیزاینی عالی مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل اکستنشن مژه برای چشم های ریز

آخرین تصویر مربوط به یک اکستنشن مژه بسیار جذاب با دیزاین استفاده از تار های مژه رنگی در قسمت انتهایی چشم ها. انتخابی بسیار شیک و خواستنی.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل ناخن مینیمال کوتاه و رنگی + مدل مینیمال و پاییزی
تاریخ انتشار: پنج شنبه 30 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.