۱۰ مدل لباس ست مادر دختری مجلسی + مدل اسپرت و شیک

مدل لباس ست مادر دختری

مرکز خرید لباس ست مادر و دختر در تهران

پوشیدن لباس های ست مادر دختری یکی از جذاب ترین ایده ها است که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده. استفاده از لباس های مجلسی ست، لباس های روزمره و حتی لباس های خانگی می تواند یک روش منحصر به فرد برای داشتن یک استایل شیک و خاص باشد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل لباس ست مادر دختری آشنا کنیم. برای آشنایی با انواع مدل ها و لباس ها با ما همراه شوید.

لباس مجلسی ست مادر دختری 1400

اولین تصویر مربوط به یک مدل ست مادر دختری اسپرت شامل بلوز و شلوار های جذب با ترکیب رنگ سبز و مشکی در کنار کتونی های سفید رنگ است.

 لباس ست مادر دختر با حجاب

این استایل ست و شیک مادر دختری برای شرکت در مهمانی های مختلف مناسب خواهد بود. شامل بلوز های لنین سفید با طراحی های سبز و بسیار دوست داشتنی.

ست مادر دختری اسپرت

ست بلوز و شلوار مادر دختری شامل کراپ تیشرت سبز رنگ ست شده با شلوار بگ مانند قد نود با طراحی های سنتی بر روی پارچه شلوار. ست شده با کتونی سفید دخترانه.

ست مادر دختری سارافون

اگر به دنبال یک استایل پاییزی دوست داشتنی و خاص هستید از این مدل پیراهن های مخمل کبیریتی قهوه ای رنگ استفاده کنید. دوخته شده با دیزاین کلوش و یقه چین دار.

شومیز ست مادر دختری

یکی از شیک ترین استایل های مجلسی مربوط به این ست مادر دختری است. پیراهن های کلوش سبز رنگ ست شده با جوراب شلواری و شومیز های چین دار به رنگ سفید.

ست مادر دختری لمه

پیراهن مجلسی حریر بنفش مناسب برای ست های مادر دختری دوخته شده از پارچه های حریر پف دار دیزاین شده با کمربند به شکل پاپیون به رنگ یاسی.

ست مادر دختری شامل کت های خردلی در کنار شلوار دمپا گشاد و شومیز کرمی رنگ ست شده با کیف و کفش های مشکی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه

تصویر مربوط به یکی از خاص ترین ست های مادر دختری است ست پیراهن با دامن مشکی و بالاتنه چهارخانه.

 مرکز خرید لباس ست مادر و دختر در تهران لباس مجلسی ست مادر دختری 1400 لباس ست مادر دختر با حجاب ست مادر دختری اسپرت ست مادر دختری سارافون شومیز ست مادر دختری ست مادر دختری لمه دیجی کالا لباس ست مادر و دختر

آخرین تصویر مربوط به یک مدل ست پیراهن آبی رنگ مادر دختری با دیزاین کلوش و چبن دار است. ست شده با کتونی سفید رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز های طرحدار زنانه؛ کالکشن شومیز های ترند 2024
تاریخ انتشار: شنبه 1 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.