۱۰ مدل لباس ست زن و شوهری مجلسی + مدل پاییزه و اسپرت

مدل لباس ست زن و شوهری

 ست لباس زن و شوهر پاییزه

یکی از جذاب ترین ترند ها که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده استفاده از لباس های ست زن و شوهری است. این لباس ها همیشه بین زوج ها پر طرفدار بوده و باعث داشتن استایلی دو نفره و زیبا برای شما خواهد شد. ما در این مطلب از سایت یتو قصد داریم شما را با انواع مدل لباس ست زن و شوهری آشنا کنیم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

 ست لباس زن و شوهری

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس ست زن و شوهری بسیار جذاب مناسب برای فصل تابستان است. ست به شکل یک مدل تیشرت مردانه و بلوز بلند و جلو بسته زنانه است.

 فروشگاه لباس ست زن و مرد

استایلی بسیار شیک و پاییزی مناسب برای زوج های خوش سلیقه. ست شامل دو بافتنی زرشکی با دیزاین زاپ در قسمت های مختلف لباس ها است.

خرید اینترنتی لباس ست زن و شوهر

یک استایل مناسب برای فصول سرد سال به شکل زن و شوهری. این استایل شامل بافتنی شطرنجی مردانه و یک مدل بافتنی بلند و جلو باز زنانه است.

ست لباس زن و شوهر دیجی کالا

از این ست دوست داشتنی در زمان شرکت در مهمانی های مختلف می توانید استفاده کنید. تهیه شده از پیراهن مرداانه سبز رنگ و سارافون و شلوار دمپا گشاد زنانه.

ست لباس زن و شوهر تابستانه

مدل لباس ست زن و شوهری به شکلی کاملا شیک و اسپرت شامل پیراهن مردانه و زنانه کرمی رنگ استفاده شده همراه با شلوار های جین و کتونی.

ست زن و شوهری برای عید

اگر از طرفداران استایل های اسپرت هستید استفاده از این ست جذاب می تواند برای شما مناسب باشد. لباس های ست مشکی رنگ زنانه و مردانه شامل شلوار و مانتو زنانه در کنار شلوار جذب و تیشرت مردانه.

ست لباس زن و شوهر اسپرت

تصویر مربوط به یک مدل استایل زن و شوهری بسیار خاص و به روز. این ست شامل تیشرت مردانه دوخته شده با استفاده از رنگ های شاد و شومیز زنانه به شکل جلو بسته و بلند.

ست لباس زن و شوهر مجلسی

به منظور داشتن یک ست زن و شوهری جذاب و خاص برای فصول سرد سال می توانید از این لباس های بافتنی استفاده کنید. بافتنی مردانه طوسی رنگ در کنار مانتو بافتنی بلند و جلو بسته طوسی.

 فروشگاه لباس ست زن و مرد در تهران

آخرین تصویر مربوط به یک مدل استایل ست زن و شوهری با ترکیب رنگ طوسی و مشکی است. این استایل شامل بافتنی بلند و جلو باز زنانه در کنار بافتنی جذب مردانه است.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل پالتو چهارخانه کشمیری + پالتو چهارخونه درشت جدید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 30 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.