۱۰مدل سارافون پاییزی مجلسی و چهارخانه + مدل جدید لاکچری

مدل سارافون پاییزی

سارافون چهارخونه زنانه دیجی کالا

یکی از جذاب ترین آیتم های پاییزی برای خانم ها سارافون ها هستند. سارافون ها به دلیل تنوع بالایی که دارند برای خیلی از خانم ها همیشه اولین و بهترین انتخاب محسوب میشوند. از این لباس های جذاب می توانید به شکل اسپرت و مجلسی استفاده کنید. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل سارافون پاییزی می پردازیم. برای آشنایی با این مدل ها با ما همراه شوید.

سارافون چهارخونه دخترانه بلند

 

اولین تصویر مربوط به یک مدل سارافون پاییزی به شکل دو تکه است. این سارافون به شکل بلند و مشکی همراه با کت صورتی کوتاه و جلو باز دیده میشود.

مدل سارافون چهارخونه جدید

سارافون سبز رنگ بلند همراه با کت بافتنی با ترکیب رنگ سبز و صورتی. انتخابی عالی برای استایل های پاییزی و شیک.

سارافون چهارخونه زنانه

یک مدل سارافون زنانه طوسی رنگ با دیزاین دامن و بند های کلوش. ست شده با شومیز آستین بلند. از این سارافون به عنوان لباس مجلسی نیز می توانید استفاده کنید.

مدل سارافون پاییزه دخترانه بچه گانه

سارافون دخترانه تهیه شده از پارچه فوتر طوسی و چهارخانه سبز رنگ در کنار هم. این سارافون با دیزاین کش در قسمت مچ و پایین تنه کلوش دوخته شده.

مدل سارافون لاکچری

یک مدل استایل پاییزه بسیار خاص و جذاب تهیه شده از پارچه فوتر به شکل سارافون بلند و کت چرمی کوتاه و جلو باز به رنگ مشکی.

مدل سارافون مجلسی

سارافون پاییزی بلند و مشکی رنگ همراه با کت صورتی ست شده با کتونی سفید، شال کرمی و کیف زرشکی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل سارافون چهارخونه پاییزی

استایلی مجلسی تهیه شده از سارافون چهارخانه  قرمز ست شده با جوراب شلواری و کفش پاشنه بلند مشکی.

مدل سارافون پاییزی چهارخانه

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید این مدل سارافون جین مدلی مناسب برای شما خواهد بود. سارافون بلند ست شده با شومیز و کتونی سفید رنگ.

مدل سارافون پاییزیدخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل سارافون طوسی رنگ پاییزی دوخته شده به شکل بلند و جلو باز است. مناسب برای خانم های خوش سلیقه و خاص پسند.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مانتو عقد شیک + مدل لباس عقد محضری اینستا
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.