۱۰مدل لباس مجلسی سایز بزرگ پوشیده + مدل های گیپور و حریر

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

لباس مجلسی سایز بزرگ دیجی کالا

در گذشته افرادی با اندام چاق و توپر به سختی لباس هایی مناسب برای خود پیدا می کردند اما امروزه این مشکل حل شده و هرکسی با هر فرم اندامی می تواند لباسی متناسب با سلیقه خود داشته باشد. امروزه تنوع در رنگ و مدل های لباس های سایز بزرگ تا حد بسیار زیادی به وجود آمده. ما در این مطلب قصد داریم شما را با دید ترین انواع مدل لباس مجلسی سایز بزرگ آشنا کنیم. برای بررسی این مدل های شیک و به روز با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ حریر

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ کوتاه و مشکی رنگ است. این لباس از پارچه حریر در کنار آستری با دیزاین آستین های بلند و یقه هفتی دوخته شده.

شیک ترین لباس مجلسی سایز بزرگ

پیراهن دخترانه آبی رنگ مجلسی مناسب برای دختر خانم هایی با اندام چاق. دوخته شده به شکل کوتاه با دامن کلوش و یقه هفتی. ست شده با کیف مشکی مجلسی.

لباس مجلسی سایز بزرگ با قیمت مناسب

اگر به استایل های ساده و در عین حال زیبا علاقه دارید اینن مدل لباس مجلسی برای شما مناسب خواهد بود. دوخته شده از پارچه کرپ به رنگ سبز با دیزاین کلوش در قسمت سرشانه.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ پوشیده

یک مدل استایل مجلسی فوق العاده جذاب مناسب برای خانم هایی با اندام چاق. پیراهن کوتاه مشکی رنگ با دیزاین آستین های کلوش. ست شده با نیم بوت مشکی رنگ.

لباس مجلسی سایز 60

با پوشیدن این لباس استایلی بسیار خاص و جذاب خواهید داشت. پیراهن زنانه به رنگ بنفش دوخته شده به شکل بلند با بالاتنه تمام پولک.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ گیپور

یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ تهیه شده به اورال.این لباس با بالاتنه حریر و شلوار دمپا گشاد کرپ  انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ ترک

پیراهنی بسیار ساده و در عین حال بسیار شیک و زیبا تهیه شده به رنگ کرمی با آستین های سه ربع و یقه قایقی.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ اینستاگرام

لباس مجلسی ترک مناسب برای افراد سایز بزرگ تهیه شده از پارچه ساتن سبز رنگ به شکل دنباله دار با بالاتنه گیپور و آستین بلند.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ سبز رنگ است. این لباس به دلیل پوشیده بودن می تواند برای خانم های محجبه نیز انتخابی عالی باشد. دوخته شده با پایین تنه کلوش و بالاتنه ساده.

همچنین بخوانید:  مدل کفش طبی زنانه؛ زیبایی این مدل ها خیره کننده است
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.