۱۰مدل کت دامن مجلسی کار شده شیک +مدل خاص و اسپرت

مدل کت دامن مجلسی

کت دامن مجلسی مارک دار

کت دامن ها مدت زمان زیادی است که در بین خانم ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه این لباس های جذاب هم به شکل اسپرت و هم به شکل مجلسی تهیه و تولید میشوند. تنوع بالا در مدل، جنس، رنگبندی و همچنین کاربردی بودن کت دامن ها باعث شده تا تعداد زیادی از خانم ها از طرفداران این لباس ها باشند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل کت و دامن مجلسی زنانه و دخترانه میپردازیم. برای آشنایی با مدل های به روز با ما همراه شوید.

کت دامن بلند مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل کت دامن مجلسی است. این ست ذاب به شکل کت کوتاه، جلو بسته و آستین بلند در کنار دامن کلوش کوتاه دیده میشود.

کت و دامن بلند ترکیه

یک کت دامن صورتی رنگ و مجلسی دخترانه دوخته شده به شکل دامن بلند کلوش و کت کوتاه و جلو باز. ست شده با شومیز و کتونی سفید دخترانه.

مدل کت و دامن جدید

یکی از شیک ترین مدل های کت و دامن مربوط به این تصویر است. کت و دامن مجلسی سبز رنگ دوخته شده به شکل دامن کلوش و بلند و کت کوتاه جلو بسته.

کت و دامن مجلسی کار شده

کت و دامن اسپرت دخترانه موجود در دو رنگ سبز و شکلاتی دوخته شده به شکل دامن کلوش و نسبتا بلند در کنار کت کوتاه و جلو باز.

کت و دامن مجلسی 1402

استایلی مجلسی و بسیار جذاب دخترانه شامل دامن کلوش کوتاه در کنار کت کوتاه و جلو باز. ست شده با شومیز جذب سفید.

مدل کت دامن برای خانمهای میانسال

مدل کت و دامن مجلسی آبی رنگ کناسب برای خانم های میانسال شامل دامن جذب و کوتاه در کنار کت با پپایین تنه کلوش و دیزاین سنگ های تزیینی.

مدل کت دامن مجلسی جدید

ست کت و دامن جذاب شکلاتی رنگ دوخته شده به شکل دامن بلند و کت کوتاه جلو بسته در کنار هم. این کت و دامن جذاب همراه کفش پاشنه بلند و شال کرمی ست شده.

مدل کت دامن مجلسی زنانه

آخرین تصویر مربوط به کت و دامن دخترانه مجلسی با دیزاینی بسیار شیک و در عین حال جذاب است. از این ست دوست داشتنی در مجالس مختلف برای داشتن اسایلی خاص استفاده کنید.

همچنین بخوانید:  مدل‌های جدید شومیز خوشگل مجلسی که با تصاویرشان دلربا هستند
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.