۱۰مدل لباس مجلسی مخمل کارشده + مدل ترک و لاکچری

مدل لباس مجلسی مخمل

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

پارچه های مخمل یکی از زیبا ترین و جذاب ترین پارچه ها برای استفاده در تولید لباس های زنانه مختلف هستند. از لباس های مخمل بیشتر برای شومیز و لباس های مجلسی استفاده میشود. تنوع در رنگ بندی و جلوه خاصی که این پارچه دارد باعث جذابیت بیشتر لباس ها میشود. ما در این مطلب از سایت یتو قصد داریم با همراهی شما به بررسی انواع مدل لباس مجلسی مخمل بپردازیم. برای آشنایی با این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی مخمل بلند

اولین لباس مربوط به یک مدل پیراهن بلند مجلسی تهیه شده از پارچه مخمل است. این لباس با دیزاین آستین های بلند و یقه هفتی برای شرکت در مجالس مختلف مناسب خواهد بود.

لباس مخمل زنانه

یک مدل لباس مجلسی مخمل دوخته شده به شکل کوتاه و به رنگ مشکی با دیزاین کش و بند در قسمت های کناری لباس.

مدل لباس مخمل چین دار

لباسی مناسب برای خانم های محجبه دوخته شده از مخمل به رنگ بنفش به شکل بلند با آستین های کلوش مانند و یقه هفتی شکل. دیزاینی بسیار ساده و شیک.

مدل یقه لباس مخمل مجلسی

لباس مجلسی مخمل مشکی رنگ دوخته شده به شکل نسبتا بلند با یقه و آستین هایی ساده. این لباس با چاک و لبه دوزی های نگینی در قسمت جلویی لباس دیزاین شده.

مدل لباس مخمل کارشده

یک مدل پیراهن و کوتاه مجلسی تهیه شده از مخمل سبز رنگ با آستین های بلند. این لباس با چاک در قسمت کمر دیزاین شده. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل لباس مجلسی مخمل 2023 ترکیه

یک لباس مجلسی مخمل قرمز رنگ دوخته شده به شکل دو تکه با دیزاین سرشانه های کلوش و دامن چاک دار. مناسب برای خانم های جوان.

لباس مجلسی مخمل ترکیه

یکی از شیک ترین لباس های مجلسی مخمل دوخته شده به شکل کوتاه به رنگ بنفش. این لباس مجلسی با یقه هفتی و آستین های بلند و ساده دیزاین شده.

مدل لباس مخمل خانگی

لباس بلند و مخمل به رنگ زرشکی مناسب برای خانم ها محجبه. دیزاین شده با دامن کلوش و آستین های چین دار در قسمت مچ آستین ها.

 مدل لباس مجلسی مخمل اینستاگرام

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی مخمل کوتاه به رنگ سبز است. این لباس با آستین های کلوش و بلند همراه زنجیر کارتیر در قسمت یقه لباس دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن کوتاه دخترانه مجلسی؛ خانم های حوان عاشق این مدل ها میشن
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.