۱۰مدل گوشواره حلقه ای آویزدار + مدل ظریف و لاکچری

مدل گوشواره حلقه ای

مدل گوشواره حلقه ای بزگ

بانوان علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات در استایل های خود دارند. یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین زیورآلات بین بانوان گوشواره ها هستند. این گوشواره ها از گذشته در بین بانوان رواج بسیاری داشته. گوشواره های حلقه ای بیشترین طرفدار را در این زمینه دارند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل گوشواره حلقه ای برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل گوشواره حلقه ای طلا

اولین تصویر مربوط به یک گوشواره حلقه ای طلا به شکل آویز دار و زنجیری مانند است. این گوشواره ها انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه خواهد بود.

مدل گوشواره حلقه ای بزرگ

مدل گوشواره طلایی رنگ با دیزاین نگین تهیه شده از جنس طلا. این گوشواره با دیزاین جذاب خود برای خانم های خوش سلیقه مناسب خواهد بود.

گوشواره طلا حلقه ای آویزدار

اگر به زیورآلات ساده علاقه دارید این مدل گوشواره حلقه ای انتخابی عالی برای شما خواهد بود. گوشواره طلایی رنگ و حلقه ای با تزیین ساده.

خرید گوشواره حلقه ای بزرگ طلا

گوشواره حلقه ای آویزدار تهیه شده از جنس طلا با نگین های نقره ای رنگ و آویز مروارید. این گوشواره انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه خواهد بود.

گوشواره حلقه ای گوی دار

اکسسوری به شکل چهار گوشواره حلقه ای نقره ای رنگ با دیزاین نگین و آویز انتخابی عالی برای دختر خانم های خوش سلیقه.

گوشواره حلقه ای دوتایی

گوشواره نقره ای رنگ زنانه با طرح حلقه ای و دیزاینی بسیار ساده و جذاب. مدلی مناسب برای تکمیل کردن استایل های شیک و به روز.

لیست قیمت گوشواره طلا حلقه ای

یک گوشواره طلایی رنگ تهیه شده به شکل حلقه ای، این گوشواره با دیزاین کارتیر مدلی مناسب و کاربردی برای شما خواهد بود.

مدل گوشواره حلقه ای سه تایی

دیزاینی خیره کننده و جذاب مناسب خانم های جوان و خوش سلیقه. این گوشواره طلایی رنگ ساخته شده به شکل حلقه ای برای تکمیل کردن استایل شما کاربردی خواهد بود.

 گوشواره حلقه ای جدید طلا

آخرین تصویر مربوط به یک مدل گوشواره با دیزاینی کاملا ساده به رنگ طلایی است. این گوشواره برای هدیه به عزیزانتان بسیار شیک و مناسب خواهد بود.

همچنین بخوانید:  مدل گردنبند بچه گانه؛ کلی مدل رنگی و زیبا مخصوص خانم کوچولوها
تاریخ انتشار: جمعه 24 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.