رنگ موی فانتزی ترند| جسورانه‌ترین انتخاب‌ها برای تغییر استایل + تصاویر دیدنی

رنگ موی فانتزی ترند

رنگ فانتزی دخترانه پایین مو

 

این روزها رنگ موی فانتزی ترند بین دخترها و خانم‌های عاشق مد و زیبایی حسابی محبوب شده. رنگ‌هایی که خارج از محدوده‌ی معمول و رنگ‌های کلاسیک هستن، مثل آبی یخی، بنفش، صورتی، سبز نئونی و حتی رنگ‌های ترکیبی، توی استایل‌های مختلف به چشم می‌خورن. این رنگ‌های فانتزی به شما این امکان رو می‌دن که با یه تغییر ساده، استایلتون رو کامل عوض کنین و یه جلوه جسورانه و منحصر به فرد به موهاتون بدین. رنگ موی فانتزی معمولاً برای کسانی مناسبه که دوست دارن توی جمع‌ها متفاوت باشن و یه استایل پر از انرژی و شور و شوق داشته باشن.

رنگ‌های فانتزی معمولاً جلوه‌ای شاداب و زنده به موها می‌دن و به شما این امکان رو می‌دن که با استایلتون بازی کنین. از ترکیب رنگ‌های پاستلی و ملایم گرفته تا رنگ‌های تند و نئونی، این مدل رنگ‌ها همیشه نگاه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن. اگر دوست داری توی تابستون یا حتی فصل‌های سرد سال، با یه تغییر کوچک توی موهات استایلت رو متفاوت کنی، حتماً یه رنگ فانتزی ترند رو امتحان کن.

 

رنگ موی فانتزی برای پوست سبزه

***

رنگ موی فانتزی طبیعی

***

رنگ فانتزی روی موی مشکی

 

یکی از روش‌های محبوب برای استفاده از رنگ‌های فانتزی، رنگ فانتزی جلوی مو هست. این مدل رنگ کردن مو خیلی ترندی و شیکه، چون فقط جلوی مو رو رنگ می‌کنی و بقیه موها به حالت طبیعی باقی می‌مونه. این سبک رنگ کردن به شما این امکان رو می‌ده که بدون تغییر بزرگ، یه جلوه جذاب و خاص به موهاتون بدین. مثلاً می‌تونین جلوی موهاتون رو صورتی، آبی، یا حتی یاسی رنگ کنین و بقیه موها رو ساده نگه دارین.

همچنین بخوانید:  مدل شینیون ساده مجلسی؛ زیبایی و سادگی را در کنارهم داشته باشد

این روش برای کسایی که دوست ندارن کل موهاشون رو رنگ کنن اما همچنان دنبال یه تغییر خاص هستن، خیلی مناسبه. جلوی مو همیشه بیشتر توی دید هست و همین باعث می‌شه که این رنگ فانتزی توجه بیشتری رو جلب کنه. شما می‌تونین این مدل رو با رنگ‌های تند و زنده یا حتی پاستلی ملایم اجرا کنین و بسته به موقعیت و استایل شخصی‌تون از این تغییر لذت ببرین.

 

رنگ فانتزی جلوی مو بدون دکلره

***

رنگ موی فانتزی برای پوست سبزه

***

رنگ فانتزی جلوی مو بنفش

 

اگر دنبال یه رنگ موی خاص و جدید هستی، رنگ مو فانتزی یخی یکی از انتخاب‌های خاص و شیک محسوب می‌شه. این رنگ با ترکیبی از سفید، خاکستری و نقره‌ای، به موها یه جلوه سرد و در عین حال شیک می‌ده. رنگ موی یخی به خاطر خنثی بودنش می‌تونه با هر نوع استایل و لباسی ست بشه و به شما این امکان رو می‌ده که توی هر جمعی به‌عنوان فردی متفاوت و خاص شناخته بشی.

رنگ موی یخی برای فصل‌های سرد سال خیلی مناسبه و با شال‌ها و لباس‌های زمستونی هماهنگی زیادی داره. این رنگ هم به‌خوبی روی موهای بلند جلوه می‌کنه و هم روی موهای کوتاه. اگر دوست داری یه تغییر بزرگ توی استایلت ایجاد کنی و همزمان هم شیک و متفاوت به نظر بیای، رنگ مو فانتزی یخی یه انتخاب جسورانه‌ست که ارزش امتحان کردن رو داره.

 

رنگ فانتزی دخترانه پایین مو

***

رنگ مو فانتزی یخی

***

رنگ فانتزی جلوی مو ابی

 

اگه نمی‌خوای کل موهات رو رنگ کنی ولی همچنان دنبال یه تغییر اساسی هستی، رنگ فانتزی دخترانه پایین مو یه گزینه خیلی خوبه. این روش رنگ کردن که پایین موها رو به رنگ‌های فانتزی در میارن، به شما این امکان رو می‌ده که یه استایل شیک و پر از رنگ داشته باشی، بدون اینکه کل موهات دستخوش تغییر بشه. این مدل رنگ کردن به‌خصوص برای دخترهای جوان یا کسانی که به دنبال یه استایل سبک و پرانرژی هستن، خیلی محبوبه.

همچنین بخوانید:  15 مدل شلوار مجلسی دخترونه شیک و راحت برای تمام فصول

با این روش می‌تونی پایین موهات رو به هر رنگی که دوست داری دربیاری، مثل صورتی، آبی، سبز یا حتی رنگ‌های ترکیبی و ملایم‌تر. این روش نه تنها به استایلت یه جلوه متفاوت می‌ده، بلکه خیلی راحت هم قابل تغییر و بازیافتنه. اگر بعداً دوست داشتی تغییری بدی، به‌راحتی می‌تونی این قسمت از موهات رو کوتاه کنی و به حالت قبلی برگردی.

 

رنگ موی فانتزی بدون دکلره دیجی کالا

***

رنگ موی فانتزی بدون دکلره نی نی سایت

***

رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

 

اگر پوست سبزه‌ای داری و دنبال یه رنگ موی فانتزی هستی که به پوستت بخوره و در عین حال بهت انرژی و شادابی بیشتری بده، باید بدونی که رنگ‌های خاص و جسورانه می‌تونن استایلت رو فوق‌العاده جذاب کنن. رنگ‌هایی مثل آبی کاربنی، سبز زمردی یا حتی بنفش تیره خیلی خوب با پوست‌های سبزه هماهنگ می‌شن و به موها یه جلوه درخشان و جذاب می‌دن. این رنگ‌ها به خاطر تضادشون با رنگ پوست، باعث می‌شن که موها بیشتر توی چشم باشن و جلوه‌ای خاص به استایلتون بدن.

علاوه بر این، رنگ‌های گرم‌تر مثل قرمز آتشین یا حتی نارنجی روشن هم می‌تونن گزینه‌های خوبی باشن. مهم اینه که رنگی انتخاب کنی که به پوستت بیاد و در عین حال تو رو توی جمع‌ها خاص و متمایز کنه. رنگ‌های فانتزی برای پوست‌های سبزه به شما این امکان رو می‌دن که با استایلتون بازی کنین و همیشه جذاب به نظر بیاین.

 

رنگ فانتزی جلوی مو

***رنگ مو فانتزی یخی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 آبان 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.