بهترین مدل های فینگرفود برای مهمانی‌های شیک + گالری تصاویر

فینگرفود

طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه

 

وقتی حرف از یه مهمونی شیک و جذاب می‌شه، اولین چیزی که می‌تونه توجه مهمون‌ها رو به خودش جلب کنه، فینگرفود‌های خوشمزه و خلاقانه‌ست. فینگرفودها خوراکی‌های کوچیک و لقمه‌ای هستن که به راحتی و بدون نیاز به استفاده از چنگال و قاشق خورده می‌شن. این نوع غذاها به خاطر اندازه کوچک و ظاهر جذابشون، همیشه طرفدار دارن و توی مهمونی‌های مختلف از تولد گرفته تا جشن‌های رسمی، استفاده می‌شن. فینگرفودها معمولاً به‌راحتی سرو می‌شن و می‌تونن با طعم‌های مختلف از دسرها گرفته تا غذاهای سبک و پیش‌غذاها، هر سلیقه‌ای رو راضی کنن.

یکی از دلایل محبوبیت فینگرفودها اینه که شما می‌تونین با خلاقیت و سلیقه خودتون انواع مختلفی از خوراکی‌ها رو درست کنین و میز مهمونیتون رو با یه سری لقمه‌های خوشمزه و جذاب پر کنین. از فینگرفودهای سبزیجات و پنیر گرفته تا مینی‌پیتزاها و رول‌های گوشت و مرغ، انتخاب‌های زیادی برای تنوع دادن به میز مهمونیتون دارین. همچنین، فینگرفودها به‌راحتی می‌تونن با تم مهمونی یا حتی فصل تطبیق داده بشن و به یه گزینه کاربردی و شیک برای پذیرایی تبدیل بشن.

 

فینگر فود برای مهمانی شیک

***

فینگر فود تولد

***

فینگر فود برای مهمانی عصرانه

 

وقتی می‌خوای یه فینگرفود برای مهمانی شیک انتخاب کنی، باید به جزئیات بیشتری دقت کنی. توی این مدل مهمونی‌ها، علاوه بر طعم، ظاهر غذا هم خیلی مهمه. فینگرفودهای شیک معمولاً با دقت تزئین می‌شن و از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شن تا هم شیک به نظر برسن و هم خوشمزه باشن. برای یه مهمونی شیک می‌تونی از فینگرفودهایی مثل مینی‌تارت‌های مختلف، کاناپه‌های گوشت و پنیر، مینی‌ساندویچ‌ها یا حتی رول‌های سوشی استفاده کنی.

همچنین بخوانید:  خواص و فواید استفاده از هویج برای سلامتی | آیا هویج باعث تقویت حافظه می شود؟

یکی از ایده‌های جالب برای فینگرفودهای شیک، استفاده از مواد تازه و رنگارنگه. مثلاً می‌تونی از سبزیجات، میوه‌های تازه یا حتی سس‌های رنگارنگ برای تزئین فینگرفودها استفاده کنی. این ترکیب‌ها هم به غذاها طعم بهتری می‌دن و هم ظاهر جذاب‌تری بهشون می‌دن. مهمون‌ها معمولاً از دیدن غذاهای زیبا لذت می‌برن و همین جزئیات می‌تونه مهمونیت رو به‌یادماندنی‌تر کنه.

 

رسپی فینگر فود

***

فینگر فود چیست

***

فینگر فود برای مدرسه

 

توی مهمونی‌های تولد، سرو فینگرفود تولد می‌تونه یه راه عالی برای شادتر و راحت‌تر کردن پذیرایی باشه. تولدها معمولاً پر از هیجان و شور و شوق هستن و مهمون‌ها دوست دارن بدون معطلی بتونن یه چیزی بخورن و دوباره به جشن برگردن. فینگرفودها به خاطر اینکه خوراکی‌های کوچیکی هستن که راحت توی دست جا می‌گیرن و می‌تونن سریع خورده بشن، خیلی مناسب تولد هستن. از مینی‌برگرها گرفته تا پاپ‌کورن‌های کاراملی، همیشه یه سری انتخاب خوشمزه و خلاقانه برای سرو توی تولد پیدا می‌کنی.

برای اینکه فینگرفودهای تولدت رو جذاب‌تر کنی، می‌تونی اون‌ها رو با تم تولد ست کنی. مثلاً اگه تم تولد رنگیه، از خوراکی‌هایی استفاده کن که رنگ‌های جذاب و شاداب داشته باشن. مینی‌کاپ‌کیک‌ها یا کاپ‌های میوه‌ای با رنگ‌های مختلف می‌تونن یه انتخاب عالی برای تولد باشن. همچنین، فینگرفودهای مثل توپک‌های پنیر یا مینی‌پیتزاها که هم خوشمزه و هم سیرکننده هستن، توی مهمونی‌های تولد خیلی طرفدار دارن.

 

انواع فینگر فود سوخاری

***

فینگر فود ساده و کم هزینه نی نی سایت

***

طرز تهیه فینگر فود برای تولد

 

برای یه فینگرفود برای مهمانی عصرانه، باید به دنبال غذاهایی باشی که سبک باشن ولی در عین حال خوشمزه و متفاوت. عصرانه‌ها معمولاً زمانی هستن که مهمون‌ها خیلی گرسنه نیستن، ولی یه چیز خوشمزه و سبک می‌خوان که هم بهشون انرژی بده و هم لذت‌بخش باشه. برای این نوع مهمونی‌ها، می‌تونی از فینگرفودهایی مثل رول‌های پنیر و سبزیجات، مینی‌ساندویچ‌های مرغ یا حتی کروسان‌های کوچک استفاده کنی.

همچنین بخوانید:  مدل کیک سالگرد ازدواج ساده؛مدل های دوست داشتنی برای جشن سالگرد ازدواج

یکی از نکاتی که باید در انتخاب فینگرفودهای عصرانه در نظر بگیری، اینه که غذاهایی انتخاب کنی که هم سالم باشن و هم سبک. مثلاً می‌تونی از سالادهای لقمه‌ای یا رول‌های سالم سبزیجات استفاده کنی که هم خیلی خوشمزه هستن و هم احساس سنگینی به مهمون‌ها نمی‌دن. این نوع فینگرفودها به‌خاطر سبک بودن و راحتی در خوردن، توی مهمونی‌های عصرونه خیلی پرطرفدار هستن.

 

طرز تهیه فینگر فود با نان تست

***

طرز تهیه فینگر فود ساده با کالباس

***

طرز تهیه فینگر فود تولد بزرگسالان

 

اگر می‌خوای توی مهمونی‌هات رسپی فینگرفود‌های جدید و خلاقانه رو امتحان کنی، بهتره که با چند دستور ساده شروع کنی. یکی از بهترین فینگرفودهایی که می‌تونی به راحتی درست کنی، رول‌های خمیر پیتزا هستن. خمیر رو به شکل مستطیل پهن کن، روش سس و پنیر بزن، یه لایه گوشت یا سبزیجات بذار و بعد رول کن و توی فر بذار. این فینگرفود ساده و خوشمزه‌ست و همه مهمون‌ها ازش استقبال می‌کنن.

یکی دیگه از رسپی‌های جذاب، فینگرفودهای گیاهی هستن. مثلاً می‌تونی از ترکیب پنیر خامه‌ای، خیار و سبزیجات معطر برای درست کردن کاناپه‌های خوشمزه استفاده کنی. این فینگرفودها هم سالم هستن و هم خیلی سریع آماده می‌شن. برای دسر هم می‌تونی مینی‌کیک‌های شکلاتی یا حتی پاپ‌کیک‌های رنگارنگ درست کنی که هم چشم‌نواز هستن و هم خیلی خوشمزه.

 

فینگر فود ساده برای تولد

***

فینگر فود ساده با سیب زمینی

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 آبان 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.