مدل دامن ماهی | انتخابی شیک برای مهمانی‌های خاص + گالری تصاویر

مدل دامن ماهی

الگوی دامن ماهی

 

مدل دامن ماهی یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌هایی هست که در دنیای مد برای لباس‌های مجلسی و رسمی شناخته شده. این مدل به خاطر فرم خاصش، که از قسمت کمر یا بالای زانو به صورت تنگ شروع میشه و در پایین مثل دم ماهی باز میشه، به لباس‌ها یه حس زنانه و زیبا میده. دامن مدل ماهی به خصوص برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی مناسب هست و به شما این امکان رو میده که با داشتن یه استایل شیک و جذاب، توجه همه رو به خودتون جلب کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب مدل دامن ماهی اینه که به خوبی با فرم بدن هماهنگ میشه و خطوط زیبا و منحنی‌های بدن رو برجسته می‌کنه. این مدل بیشتر برای افرادی که می‌خوان یه استایل شیک و مجلسی داشته باشن، مناسبه. ترکیب این دامن با بلوزهای رسمی، تاپ‌های شیک یا حتی کت‌های مجلسی یه استایل بی‌نظیر و شیک به وجود میاره. اگر به دنبال لباسی هستید که هم کلاسیک و هم مدرن باشه، مدل دامن ماهی یه انتخاب عالیه.

 

لباس مجلسی دخترانه

***

لباس عروس مدل ماهی ساده

***

لباس عروس اروپایی

 

لباس مجلسی مدل ماهی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مهمونی‌های رسمی و خاص مثل عروسی‌ها و جشن‌های بزرگه. این نوع لباس به خاطر برش‌های تنگ و باز شدن پایین دامن، به شما استایلی زنانه و شیک میده. لباس‌های مجلسی مدل ماهی معمولاً با پارچه‌های براق مثل ساتن، مخمل یا حتی گیپور دوخته میشن که این پارچه‌ها به لباس جلوه‌ای لوکس و جذاب می‌بخشن.

لباس‌های مدل ماهی به دلیل طراحی خاصشون، روی بدن خیلی زیبا نشون داده میشن و به خصوص برای کسایی که دوست دارن توی مهمونی‌ها شیک و متفاوت باشن، یه انتخاب عالیه. این مدل لباس‌ها معمولاً با کفش‌های پاشنه‌دار ست میشن و به شما کمک می‌کنن که قدبلندتر و جذاب‌تر به نظر برسید. اگر به دنبال یه لباس خاص و شیک هستید که همه چشم‌ها رو به شما خیره کنه، لباس مجلسی مدل ماهی بهترین گزینه‌ست.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز گیپور جدید کوتاه و بلند + مدل اینستاگرام

 

مدل ماهی لباس عروس

***

دامن نیلوفری

***

لباس مدل ماهی به انگلیسی

 

مدل ماهی لباس عروس یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای عروس‌هاست. این مدل لباس با فرم تنگ و باز شدن پایین دامن، به عروس‌ها یه ظاهر شیک و خاص میده و باعث میشه توی روز عروسی همه نگاه‌ها به سمتشون بره. مدل ماهی لباس عروس معمولاً با پارچه‌های لوکس مثل گیپور، تور یا ساتن دوخته میشه و به خاطر جزئیات زیادی که توی دوخت و طراحی این لباس‌ها به کار میره، همیشه یه انتخاب لوکس و جذاب به حساب میاد.

مدل ماهی لباس عروس به دلیل اینکه فرم بدن رو به خوبی نشون میده، برای عروس‌هایی که دوست دارن توی روز عروسی‌شون شیک و خاص باشن، یه انتخاب عالیه. این مدل لباس‌ها معمولاً با تور بلند و دنباله‌دار ترکیب میشن و به عروس‌ها یه جلوه بی‌نظیر و رویایی میدن. اگر به دنبال یه لباس عروس خاص هستید که هم شیک باشه و هم به استایلتون جلوه خاصی بده، مدل ماهی لباس عروس انتخاب مناسبیه.

 

مدل لباس مجلسی لاکچری

***

لباس عروس مدل ماهی مناسب چه کسانی است

***

لباس عروس مدل ماهی دنباله دار

 

دامن کلوش یکی از مدل‌های پرطرفدار و راحت در دنیای مد هست که به خاطر فرم باز و آزادش خیلی محبوبه. این دامن معمولاً از قسمت کمر به سمت پایین به شکل باز و دایره‌ای پخش میشه و یه استایل راحت و شیک به شما میده. دامن‌های کلوش به خاطر آزادی که دارن، برای هر نوع فرم بدنی مناسب هستن و می‌تونید اون‌ها رو توی مهمونی‌ها یا حتی برای استفاده روزمره انتخاب کنید.

دامن کلوش با پارچه‌های مختلفی مثل نخی، جین، یا حتی ساتن دوخته میشه و می‌تونید اون رو با انواع بلوزهای ساده یا طرح‌دار ست کنید. این دامن به خصوص برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبه چون هم خنکه و هم به شما یه استایل شیک و سبک میده. اگر به دنبال یه دامن هستید که هم شیک باشه و هم راحت، دامن کلوش یه انتخاب عالیه که می‌تونید توی هر موقعیتی ازش استفاده کنید.

همچنین بخوانید:  مدل کفتان های تابستانه زنانه؛ با رنگ های شاد و جذاب

لباس عروس مدل ماهی پف دار

***

دامن کلوش

***

لباس عروس مدل ماهی

 

دامن ساتن یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین انواع دامن‌هاست که به خاطر جنس براق و لطیفش همیشه توی مهمونی‌ها و مجالس رسمی به چشم میاد. پارچه ساتن به خاطر براق بودنش، به دامن یه جلوه خاص و مجلل میده و شما رو توی هر جمعی متمایز نشون میده. دامن‌های ساتن معمولاً به صورت راسته یا کلوش دوخته میشن و می‌تونید اون‌ها رو با انواع بلوزها و تاپ‌های مجلسی ست کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب دامن ساتن اینه که خیلی راحت و سبک روی بدن می‌شینه و به شما احساس راحتی میده. این دامن‌ها معمولاً توی رنگ‌های مختلفی مثل مشکی، طلایی، نقره‌ای یا حتی رنگ‌های شادتر مثل قرمز و آبی موجود هستن و می‌تونید بسته به سلیقه و نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنید. اگر به دنبال یه دامن شیک و مجلسی هستید که هم زیبا باشه و هم راحت، دامن ساتن یه انتخاب بی‌نظیره.

 

لباس مجلسی مدل ماهی

***

دامن ساتن

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 آبان 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.