ترندترین لباس عروس مدل ماهی انتخابی شیک و مینیمال برای عروس‌های مدرن

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس مدل ماهی پشت باز

 

وقتی حرف از لباس عروس شیک و متفاوت به میون میاد، اولین چیزی که تو ذهن میاد، لباس عروس مدل ماهی هست. این مدل لباس با طراحی خاص و برش‌هایی که به بدن فرم می‌ده، باعث می‌شه که عروس توی شب عروسی حسابی بدرخشه. لباس عروس مدل ماهی به خاطر اینکه از بالا تا نزدیکی زانو به بدن می‌چسبه و از اون‌جا به بعد دامنه باز می‌شه، به بدن یه فرم خیلی شیک و جذاب می‌ده. این لباس برای اونایی که دنبال یه استایل شیک و در عین حال جسورانه هستن، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

این مدل لباس به دلیل فرم‌گیری خاصش، بیشتر برای عروس‌هایی مناسبه که قد بلندی دارن یا فرم بدن ساعت شنی دارن، چون این مدل لباس تمام جزئیات بدن رو نشون می‌ده و روی منحنی‌های بدن تاکید داره. البته اگر قد خیلی بلندی هم نداشته باشی، با یه کفش پاشنه بلند مناسب می‌تونی قدت رو بلندتر نشون بدی و حسابی توی عروسی خودت بدرخشی.

 

لباس عروس مدل ماهی دو دامنه

***

لباس عروس مدل ماهی مناسب چه کسانی است

***

لباس عروس مدل ماهی ساده

 

اگه دنبال یه لباس عروس هستی که هم شیک باشه و هم یه حس خاص و متفاوت داشته باشه، لباس عروس مدل ماهی پشت باز انتخابی فوق‌العاده هست. این مدل لباس با پشت بازش، به استایلت یه حس جذابیت اضافه می‌کنه و باعث می‌شه که همه نگاه‌ها به سمت تو باشه. لباس‌های پشت باز معمولاً برای مراسم‌های شبانه و فضای باز خیلی مناسب هستن، چون به استایل عروس یه حس رمانتیک و در عین حال جسورانه می‌ده.

لباس عروس مدل ماهی پشت باز معمولاً با جزئیات زیبا مثل مروارید، گیپور یا تور تزیین می‌شه که ظاهر پشت لباس رو هم شیک و زیبا نگه داره. این مدل لباس برای عروس‌هایی که دوست دارن توی شب عروسی خودشون هم شیک باشن و هم متفاوت، یه انتخاب عالی هست. البته باید دقت کنی که این مدل لباس بهتره برای عروس‌هایی که از فرم پشتشون راضی هستن انتخاب بشه، چون توجه زیادی رو به این قسمت از بدن جلب می‌کنه.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی مروارید دوزی شده + مدل شیک و جدید اینستاگرام

 

لباس عروس مدل ماهی جدید

***

لباس عروس مدل ماهی دنباله دار

***

لباس عروس مدل ماهی مناسب چه کسانی است

 

یکی از مدل‌های خاص و متفاوت لباس عروس ماهی، لباس عروس مدل ماهی دو دامنه هست. این مدل لباس به این صورته که در قسمت پایین تنه دو لایه دامنه داره؛ یکی که به شکل ماهی به بدن می‌چسبه و دیگری که به شکل یه دامن بلند و بزرگ روی اون قرار می‌گیره. این طراحی خاص به لباس یه حس حجم و شکوه می‌ده، در حالی که همچنان فرم بدن رو نشون می‌ده و باعث می‌شه که استایل عروس خیلی شیک و خاص به نظر بیاد.

لباس عروس مدل ماهی دو دامنه معمولاً برای عروس‌هایی مناسبه که دوست دارن هم استایلی شبیه لباس عروس‌های کلاسیک داشته باشن و هم از شیکی و جزئیات لباس ماهی بهره‌مند بشن. این مدل لباس بیشتر برای مراسم‌هایی که توی تالارها و فضاهای بزرگ برگزار می‌شن مناسبه، چون دامنه بزرگش حسابی جلب توجه می‌کنه و زیبایی لباس رو بیشتر به نمایش می‌ذاره.

 

لباس عروس مدل ماهی دو دامنه

***

لباس عروس مدل ماهی ساده

***

لباس عروس مدل ماهی پوشیده

 

یکی از سوالات مهمی که خیلی از عروس‌ها موقع انتخاب لباس عروس مدل ماهی دارن اینه که این مدل لباس برای چه کسانی مناسبه؟ در پاسخ باید بگیم که لباس عروس مدل ماهی بیشتر برای عروس‌هایی که قد بلندی دارن یا فرم بدنشون ساعت شنی هست، انتخاب ایده‌آلیه. این مدل لباس به دلیل برش‌هایی که داره، روی کمر و باسن تاکید زیادی می‌کنه و فرم بدن رو به خوبی نمایش می‌ده.

البته این به این معنی نیست که عروس‌هایی که قد کوتاه‌تری دارن نمی‌تونن از این مدل لباس استفاده کنن. با انتخاب درست کفش پاشنه بلند و طراحی‌های خاص لباس، می‌تونی به راحتی قد خودت رو بلندتر نشون بدی و از زیبایی این مدل لباس بهره‌مند بشی. اگر فرم بدن گلابی‌شکل یا ساعت‌شنی داری، این مدل لباس بهت کمک می‌کنه که بهترین ویژگی‌های بدنت رو به نمایش بذاری.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی کلوش زنانه؛ برای یک درخشش بی نظیر

 

لباس عروس مدل ماهی دنباله دار

***

قیمت لباس عروس مدل ماهی

***

لباس مدل ماهی برای افراد چاق

 

اگه طرفدار سادگی و شیکی هستی و دوست داری لباس عروسیت جزئیات زیادی نداشته باشه، لباس عروس مدل ماهی ساده دقیقاً همون چیزیه که می‌خوای. این مدل لباس با طراحی‌های مینیمال و بدون تزیینات اضافی، بهت این امکان رو می‌ده که استایلت رو شیک و کلاسیک نگه داری و در عین حال یه حس لوکس و خاص رو تجربه کنی. لباس عروس مدل ماهی ساده معمولاً با پارچه‌های باکیفیت مثل ساتن، کرپ یا تور دوخته می‌شه و به دلیل سادگی و شیک بودنش، همیشه مد روز می‌مونه.

لباس عروس ساده برای اونایی که نمی‌خوان لباسشون پر از جزئیات و تزیینات باشه ولی همچنان دنبال یه استایل شیک و جذاب هستن، یه انتخاب فوق‌العاده‌ست. این مدل لباس با هر نوع آرایش و استایل مویی هماهنگ می‌شه و بهت این امکان رو می‌ده که توی شب عروسیت با اعتماد به نفس بدرخشی.

 

لباس عروس مدل ماهی دو دامنه

***

لباس عروس مدل ماهی پشت باز

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 آبان 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.