اکسسوری مو | کاربردی‌ترین اکسسوری های مو برای دختران شیک‌پوش

اکسسوری مو

اکسسوری مو دیجی کالا

 

این روزها استفاده از اکسسوری مو خیلی بین دخترها و خانم‌ها ترند شده. دلیلش هم کاملاً مشخصه؛ با چند تا اکسسوری ساده، می‌تونی موهات رو به راحتی زیبا کنی و یه استایل متفاوت و جذاب برای خودت بسازی. از گیره‌های ساده تا تل‌های زیبا و متنوع، هر نوع اکسسوری مو می‌تونه بهت کمک کنه که حتی ساده‌ترین مدل مو هم شیک و خاص به نظر برسه. با توجه به تنوع زیاد این اکسسوری‌ها، می‌تونی به راحتی با هر تیپی که داری، یه اکسسوری مناسب پیدا کنی و استایلت رو کامل کنی.

اکسسوری‌های مو از نظر کاربردی هم خیلی مفید هستن؛ اگه یه روزی موهات خیلی به هم ریخته و نامرتب بود، می‌تونی با استفاده از یه کش مو یا گیره مناسب، سریع موهات رو جمع و جور کنی. این اکسسوری‌ها برای مهمونی‌ها، جشن‌ها و حتی روزمره خیلی کارآمد هستن و بدون اینکه نیاز باشه زمان زیادی برای مدل دادن به موهات بذاری، می‌تونی یه استایل شیک داشته باشی.

 

گیره مو مجلسی دخترانه

***

اکسسوری مو مجلسی

***

کش مو دخترانه

 

اگه دنبال یه راه ساده و سریع برای زیباتر کردن موهات توی مراسم‌ها و مهمونی‌های رسمی هستی، اکسسوری مو مجلسی انتخاب خیلی خوبیه. این نوع اکسسوری‌ها معمولاً با جزئیات لوکس مثل نگین، مروارید یا طرح‌های ظریف و خاص طراحی می‌شن که به هر مدل مویی یه حس لاکچری و مجلسی می‌بخشن. گیره‌های بزرگ و براق، تل‌های مزین به سنگ‌های درخشان یا حتی سنجاق‌های خاص با طرح‌های گل یا پرنده از جمله اکسسوری‌های مجلسی پرطرفدار هستن که حسابی استایلت رو به چشم میارن.

این اکسسوری‌ها به خصوص برای مواقعی که موهات ساده‌ست و نمی‌خوای خیلی وقت بذاری، خیلی مفیدن. فقط کافیه یه سنجاق شیک یا یه تل مجلسی رو به موهات اضافه کنی و بلافاصله یه استایل متفاوت و زیبا داشته باشی. فرقی نمی‌کنه که مدل موهات باز باشه یا جمع، با این اکسسوری‌های خاص می‌تونی به راحتی توجه‌ها رو توی مهمونی‌ها به خودت جلب کنی و استایلت رو خاص‌تر کنی.

همچنین بخوانید:  قاب گوشی پشمی؛ قاب های فانتزی و کیوت برای دختر خانم ها

 

اکسسوری مو دخترانه فانتزی

***

اکسسوری مو وارداتی

***

گیره مو مجلسی دیجی کالا

 

اگه به دنبال یه استایل سرزنده و رنگارنگ هستی، اکسسوری مو فانتزی دقیقاً همون چیزیه که می‌خوای. این مدل اکسسوری‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی و بامزه، به موهات یه حس شاد و پرانرژی می‌بخشن. از گیره‌هایی با طرح‌های میوه و حیوانات گرفته تا کش‌ها و تل‌های رنگی و خنده‌دار، همه و همه می‌تونن یه استایل جذاب و متفاوت برات بسازن. این اکسسوری‌ها برای استایل‌های غیررسمی و کژوال خیلی مناسبن و می‌تونن یه روز معمولی رو به یه روز شاد و جذاب تبدیل کنن.

استفاده از اکسسوری‌های فانتزی توی روزهای عادی و تفریحی باعث می‌شه که استایلت یه حس بامزه و دلنشین پیدا کنه. این اکسسوری‌ها مخصوصاً برای فصل تابستون خیلی جذابن چون هم رنگ‌های شاد و پرانرژی دارن و هم بهت کمک می‌کنن که یه تیپ خنک و راحت داشته باشی. اگه از اون دسته آدم‌هایی هستی که عاشق رنگ‌های روشن و طرح‌های جالب و بامزه هستن، حتماً از اکسسوری‌های مو فانتزی استفاده کن.

 

کش مو دیجی کالا

***

گیره مو فانتزی دیجی کالا

***

تل مو زنانه دیجی کالا

 

یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که می‌تونی برای دختر کوچولوت بخری، اکسسوری مو بچه‌گانه هست. این اکسسوری‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های بامزه و شاد، حسابی دل کوچولوها رو می‌برن و به راحتی می‌تونن موهای بچه‌ها رو زیبا و مرتب کنن. از گیره‌های میوه‌ای گرفته تا کش‌ها و تل‌هایی با طرح‌های کارتونی، این اکسسوری‌ها به راحتی استایل بچه‌ها رو جذاب‌تر و بامزه‌تر می‌کنن.

یکی از ویژگی‌های خوب اکسسوری‌های مو بچه‌گانه اینه که خیلی نرم و راحت هستن و موهای بچه‌ها رو اذیت نمی‌کنن. این اکسسوری‌ها بهت کمک می‌کنن که حتی اگه موهای کوچولوت نامرتب و فره، به راحتی و بدون دردسر موهاش رو مرتب کنی. طرح‌های بامزه و رنگارنگ این اکسسوری‌ها هم باعث می‌شه که بچه‌ها عاشقشون بشن و با لذت بیشتری ازشون استفاده کنن.

همچنین بخوانید:  مدل گارد گوشی آینه ای؛ این مدل های جذاب لنگه ندارند

 

کش مو دخترانه دیجی کالا

***

گیره سر دخترانه دیجی کالا

***

اکسسوری مو دیجی کالا

 

برای روزهایی که می‌خوای موهات رو سریع جمع کنی و در عین حال یه استایل شیک داشته باشی، کش مو دخترانه یه انتخاب فوق‌العاده هست. این کش‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شن و به راحتی با هر استایلی ست می‌شن. کش‌های ساده، کش‌های رنگی، کش‌هایی با تزئینات مختلف مثل مروارید یا گره‌های بامزه، همه و همه می‌تونن یه استایل خاص و مرتب برات بسازن.

کش مو یکی از اون اکسسوری‌هاییه که همیشه بهش نیاز داری؛ چه توی خونه باشی، چه بیرون. کش موهای دخترانه هم بهت کمک می‌کنن که موهات رو مرتب نگه داری و هم استایلت رو جذاب‌تر و شیک‌تر می‌کنن. بعضی از کش‌ها با جزئیات خاصی مثل پاپیون‌های کوچک یا پارچه‌های ابریشمی تزئین می‌شن که علاوه بر کاربردی بودن، یه جلوه خاص به موهات می‌دن.

 

گیره سر مرواریدی دیجی کالا

***

گل سر مجلسی دیجی کالا

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 آبان 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.