مدل های جدید شانه فانتزی مو | بامزه‌ترین انتخاب ها برای مرتب کردن موهای شما

شانه فانتزی مو

برس براشینگ دیجی کالا

 

شانه فانتزی مو یکی از اون اکسسوری‌های جالب و بامزه‌ست که این روزها خیلی بین خانم‌ها و حتی بچه‌ها محبوب شده. این شانه‌ها علاوه بر اینکه برای مرتب کردن مو استفاده میشن، به خاطر طراحی‌های خاص و فانتزی‌شون یه جلوه‌ی شیک و بامزه به میز آرایش شما هم میدن. شانه‌های فانتزی معمولاً با طرح‌های شخصیت‌های کارتونی، حیوانات بامزه، یا حتی اشکال عجیب و جذاب تولید میشن که باعث میشه هر کسی عاشقشون بشه. به‌خصوص برای بچه‌ها، شانه فانتزی مو می‌تونه انگیزه‌ای باشه که موهاشون رو با خوشحالی شونه کنن.

علاوه بر این، شانه فانتزی مو معمولاً از جنس‌های مقاومی مثل پلاستیک یا سیلیکون ساخته میشه و خیلی راحت توی کیف جا می‌گیره، پس همیشه می‌تونید یکی همراهتون داشته باشید تا موهاتون رو مرتب کنید. این شونه‌ها علاوه بر ظاهر جذاب، کارایی خوبی هم دارن و برای مرتب کردن موهای خشک یا مرطوب خیلی مناسبن. اگر دنبال یه شونه‌ای هستید که هم بامزه باشه و هم کارایی داشته باشه، شانه فانتزی مو یه انتخاب عالیه.

 

برس مویی

***

برس پیچ حرارتی

***

انواع برس مو

 

انواع برس مو برای هر نوع مو و هر نیازی وجود داره و خیلی مهمه که برس مناسب برای نوع موهاتون رو انتخاب کنید تا از آسیب به موهاتون جلوگیری بشه. برای مثال، برس‌های معمولی با دندانه‌های پلاستیکی یا چوبی معمولاً برای مرتب کردن موهای خشک و صاف استفاده میشن، اما برس‌های نرم‌تر و گرد برای حجم دادن به مو و حالت‌دهی مناسبن. برس‌های نرم‌تر مثل برس‌های چوبی برای کسانی که موهای نازک یا آسیب‌دیده دارن خیلی بهتره، چون کمتر باعث شکستن موها میشن.

همچنین بخوانید:  مدل‌های خاص ساعت گردنبندی جدید بهترین هدیه برای عزیزانت!

همچنین، برس‌های پهن و صاف برای افرادی که موهای بلندی دارن خیلی مناسبن، چون مو رو به راحتی باز می‌کنن و گره‌ها رو بدون دردسر باز می‌کنن. در مقابل، برس‌های کوچک و گرد بیشتر برای حالت‌دهی به مو استفاده میشن و به خصوص برای سشوار کشیدن خیلی به کار میاد. اگر بدونید چه نوع برسی برای موهاتون مناسبه، خیلی راحت می‌تونید از سلامت و زیبایی موهاتون مراقبت کنید.

 

بهترین برس مو

***

برس گرد سشوار

***

برس براشینگ دیجی کالا

 

برس گرد سشوار یکی از مهم‌ترین ابزارهای آرایشی برای حالت‌دهی به موهاست. این برس‌ها معمولاً برای حجم دادن و فر کردن موها استفاده میشن و به خاطر طراحی گردشون به شما این امکان رو میدن که موها رو همزمان با خشک کردن، حالت بدید. برس گرد سشوار معمولاً در اندازه‌های مختلف موجوده و هر چه قطر برس بیشتر باشه، حالت‌دهی به موها بزرگ‌تر و حجیم‌تر میشه. از طرف دیگه، برس‌های گرد با قطر کمتر برای فرهای ریزتر و دقیق‌تر مناسب‌ترن.

این برس‌ها به خصوص برای کسایی که موهای صاف و نازک دارن، خیلی کاربردیه چون باعث میشه موهاشون حجم بگیره و پرپشت‌تر به نظر بیاد. علاوه بر این، برس گرد سشوار به شما کمک می‌کنه که موهاتون سریع‌تر خشک بشه و به شکل دلخواه حالت بگیره. اگر به دنبال این هستید که موهاتون همیشه مرتب و حرفه‌ای به نظر برسه، برس گرد سشوار یه ابزار ضروریه که باید توی کیف آرایشی‌تون داشته باشید

 

سشوار برس دار

***

قیمت برس پیچ

***

انواع شانه

 

برس مو فر یکی از ابزارهایی هست که اگر موهای فر دارید، حتماً باید یکی از اون‌ها توی کمدتون باشه. این برس‌ها مخصوص موهای فر طراحی شده و به خاطر دندانه‌های باز و فاصله‌دارشون، به شما کمک می‌کنن که موهای فر رو بدون آسیب یا گره باز کنید. موهای فر معمولاً به مراقبت بیشتری نیاز دارن و استفاده از برس‌های نامناسب ممکنه باعث بشه که موهاتون وز کنه یا آسیب ببینه. اما با برس مو فر، می‌تونید به راحتی موهاتون رو مرتب و نرم نگه دارید.

همچنین بخوانید:  مدل گوشواره خوشگل دخترانه؛گوشواره های خاص و کیوت امسال...

این برس‌ها معمولاً از جنس‌هایی ساخته میشن که به موهای فر کمترین آسیب رو می‌زنن و در عین حال موها رو به خوبی حالت میدن. برای کسانی که موهای فر دارن، خیلی مهمه که از برس‌هایی استفاده کنن که باعث کاهش وز و افزایش درخشش موها بشه. اگر دنبال یه ابزار عالی برای مراقبت و حالت‌دهی به موهای فرتون هستید، برس مو فر یه انتخاب عالی و کاربردیه که می‌تونه روز به روز سلامت و زیبایی موهاتون رو افزایش بده.

 

قیمت برس حرارتی

***

برس پیچ اکسیژن

***

قیمت برس گرد براشینگ

 

برس پیچ حرارتی یکی از جدیدترین ابزارهای حالت‌دهی به موهاست که به شما کمک می‌کنه موهاتون رو بدون استفاده از اتوی مو یا فر کننده‌های سنتی، فر یا صاف کنید. این برس‌ها به خاطر طراحی خاصشون و قابلیت تولید گرما، به موها حالت میدن و خیلی سریع‌تر از روش‌های سنتی موها رو فر یا صاف می‌کنن. برس پیچ حرارتی یه گزینه عالی برای کساییه که دوست دارن همیشه موهایی مرتب و حالت‌دار داشته باشن ولی نمی‌خوان زمان زیادی رو صرف این کار کنن.

این برس‌ها به خاطر گرم شدن سریع و کنترل دمای خوبی که دارن، به شما این امکان رو میدن که موهاتون رو بدون آسیب حرارتی به شکل دلخواه حالت بدید. علاوه بر این، برس پیچ حرارتی برای کسایی که وقت زیادی برای سشوار کشیدن و استفاده از ابزارهای مختلف ندارن، یه گزینه سریع و کارآمده. اگر به دنبال یه ابزار حرفه‌ای برای حالت‌دهی به موها هستید که هم راحت باشه و هم نتیجه‌ای سریع بده، برس پیچ حرارتی بهترین انتخابه.

 

بهترین برس برای سشوار کشیدن

***

بهترین برس برای سشوار کشیدن

تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.