جای عود مخروطی انتخابی بامزه و کاربردی برای دکوراسیون داخلی

جای عود مخروطی

جا عودی چوبی گرد

 

جای عود مخروطی یکی از اون وسایلیه که هم کاربردی و هم دکوری به حساب میاد. این نوع جا عودی‌ها به خاطر طراحی خاص و زیبایی که دارن، علاوه بر اینکه جای مناسبی برای قرار دادن عود هستن، می‌تونن یه جلوه خاص به دکوراسیون خونه شما بدن. عود مخروطی به خاطر شکل و سایزش خیلی راحت می‌سوزه و رایحه خوشش توی فضای خونه پخش میشه. اما برای اینکه عودتون به خوبی بسوزه و خاکسترش روی زمین نریزه، یه جای عود مناسب و شیک می‌تونه خیلی به کار بیاد.

جای عود مخروطی معمولاً با طرح‌های مختلف و از جنس‌های متنوع ساخته میشه. این جای عود‌ها به گونه‌ای طراحی شدن که به راحتی میشه عود رو توی اون‌ها قرار داد و بدون نگرانی از پخش شدن خاکستر، از بوی خوش عود لذت برد. اگر دنبال یه وسیله جمع‌وجور و در عین حال زیبا هستید که هم کاربردی باشه و هم توی دکوراسیون خونتون به کار بیاد، جای عود مخروطی یه انتخاب عالیه.

 

جا عودی چوبی کلبه

***

جا عودی آبشاری

***

جا عودی فانتزی

 

جا عودی فانتزی یکی از اون وسایلیه که به خاطر طراحی‌های خاص و بامزه‌اش، خیلی محبوب شده. این نوع جا عودی‌ها معمولاً با شکل‌های خاص و متفاوت مثل حیوانات، شخصیت‌های کارتونی یا طرح‌های هنری ساخته میشن و یه حس شادی و انرژی مثبت به فضا میدن. جا عودی فانتزی نه تنها جای مناسبی برای قرار دادن عود هست، بلکه یه جورایی به عنوان یه اکسسوری دکوری هم می‌تونه استفاده بشه.

این جا عودی‌ها معمولاً از مواد مختلف مثل سرامیک، چوب یا حتی پلاستیک ساخته میشن و به خاطر طرح‌های بامزه و جذابشون، توی هر خونه یا حتی محل کار می‌تونن یه جلوه خاص ایجاد کنن. اگر دوست دارید یه وسیله دکوری فانتزی داشته باشید که هم به فضای خونتون انرژی بده و هم به شما کمک کنه از بوی خوش عود لذت ببرید، جا عودی فانتزی بهترین انتخابه.

همچنین بخوانید:  عکس های قفسه کتاب ساده؛ قفسه کتاب های ساده و شیک

 

جا عودی سرامیکی

***

جاعودی آبشاری

***

جاعودی چوبی

 

جا عودی چوبی یه انتخاب خیلی شیک و طبیعی برای کساییه که به دکوراسیون‌های کلاسیک و روستیک علاقه دارن. این نوع جا عودی‌ها معمولاً از چوب‌های طبیعی و با کیفیت ساخته میشن و به خاطر بافت و رنگ طبیعی چوب، خیلی راحت با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ میشن. جا عودی چوبی هم به عنوان یه وسیله کاربردی و هم به عنوان یه عنصر دکوری خیلی جذاب به نظر میاد و می‌تونه توی هر جایی از خونه قرار بگیره.

یکی از ویژگی‌های خوب جا عودی چوبی اینه که خیلی مقاوم و بادوامه و به راحتی خراب یا کثیف نمیشه. این نوع جا عودی‌ها معمولاً با طرح‌های ساده و مینیمال طراحی میشن و شما می‌تونید از اون‌ها برای نگه‌داشتن انواع عودها استفاده کنید. اگر دنبال یه جا عودی با دوام و زیبا هستید که هم به دکوراسیون خونتون جذابیت بده و هم کاربردی باشه، جا عودی چوبی یه انتخاب عالیه.

 

جا عودی چوبی

***

جاعودی آبشاری دیجی کالا

***

طریقه روشن کردن عود آبشاری

 

جا عودی آبشاری بزرگ یه نوع خیلی خاص و زیبا از جا عودی‌هاست که وقتی عود توی اون قرار می‌گیره، دود عود به شکل آبشار از بالا به پایین سرازیر میشه و یه جلوه خیلی زیبا و آرامش‌بخش ایجاد می‌کنه. این نوع جا عودی‌ها معمولاً از سرامیک یا مواد مقاوم دیگه ساخته میشن و به خاطر طراحی خاصشون، بیشتر به عنوان یه وسیله دکوری و هنری شناخته میشن.

یکی از جذابیت‌های جا عودی آبشاری بزرگ اینه که علاوه بر رایحه خوش عود، به فضا یه جلوه بصری خاص هم اضافه می‌کنه. دود آرام و ملایمی که از جا عودی آبشاری بیرون میاد، یه حس آرامش و انرژی مثبت به فضا میده و می‌تونه توی هر جایی از خونه یا حتی محل کار قرار بگیره. اگر به دنبال یه جا عودی خاص و هنری هستید که هم چشم‌نواز باشه و هم کاربردی، جا عودی آبشاری بزرگ بهترین انتخابه.

همچنین بخوانید:  مدل عسلی مبل جدید؛ مدل های به روز برای پذیرایی از مهمانان

 

جاعودی آبشاری اژدها

***

عود آبشاری دیجی کالا

***

عود ابشاری

 

جا عودی سرامیکی یکی از پرطرفدارترین انواع جا عودی‌هاست که به خاطر مقاومت و زیبایی خاصی که داره، توی خیلی از خونه‌ها و محل‌های کار استفاده میشه. این نوع جا عودی‌ها معمولاً از سرامیک با کیفیت و طرح‌های متنوع ساخته میشن و شما می‌تونید اون‌ها رو با دکوراسیون خونتون ست کنید. جا عودی سرامیکی به خاطر جنس مقاومی که داره، می‌تونه به راحتی در برابر حرارت و رطوبت مقاوم باشه و به مرور زمان خراب نشه.

این نوع جا عودی‌ها معمولاً توی رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه میشن و به شما این امکان رو میدن که یه جا عودی با سلیقه خودتون انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های خوب جا عودی سرامیکی اینه که خیلی راحت تمیز میشه و شما می‌تونید به سادگی اون رو بشویید. اگر دنبال یه جا عودی شیک و با دوام هستید که هم کاربردی باشه و هم ظاهر زیبایی داشته باشه، جا عودی سرامیکی یه انتخاب عالیه.

 

قیمت جاعودی آبشاری

***

جا عودی چوبی ایستاده

تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.