جدیدترین ترندهای میکاپ لایت شاین سادگی در کنار شیکی و درخشندگی

میکاپ لایت شاین

آرایش لایت عروسکی

 

میکاپ لایت شاین این روزا یکی از ترندهای جذاب و پرطرفدار تو دنیای آرایش شده. اگه شما هم عاشق یه آرایش ساده و در عین حال درخشان هستین که هم صورت رو طبیعی نشون بده و هم اون برق و درخشندگی شیک رو به پوست اضافه کنه، میکاپ لایت شاین همون چیزیه که دنبالش هستین. این مدل آرایش به شما اجازه می‌ده که بدون استفاده از لوازم آرایشی سنگین، صورتی تازه و شاداب داشته باشین. مهم‌ترین نکته در این میکاپ، استفاده از محصولاتی با بافت سبک و درخشان مثل هایلایترهای ملایم، کرم‌پودرهای نازک و رژلب‌های با رنگ‌های نود یا روشنه که به صورتتون یه حس طبیعی ولی درخشان بده.

 

آرایش اروپایی دخترانه

***

آرایش لایت اروپایی عروس

***

آرایش لایت ساده

 

سال ۲۰۲۴ با ترندهای جدید تو دنیای میکاپ اومده که همه عاشقشون شدن. یکی از این ترندهای اصلی، میکاپ ترند ۲۰۲۴ هست که بیشتر بر پایه سادگی و طبیعی بودن بنا شده. تو این سبک آرایش، دیگه خبری از کانتورهای سنگین یا سایه‌های خیلی پررنگ نیست. به جاش تمرکز اصلی روی پوست شفاف و درخشان، لب‌های نرم و چشم‌های طبیعی با کمی ماسکاراست. آرایش لایت تو این سال خیلی محبوب شده و شما می‌تونین با استفاده از کمی هایلایتر و رژلب‌های نود به راحتی به این ترند برسین. همچنین، سایه‌های رنگ پوست یا رنگ‌های ملایم مثل صورتی، بژ و هلویی از رنگ‌های محبوب این ترند به شمار میان. تو ۲۰۲۴ بیشتر از هر زمان دیگه‌ای تاکید بر زیبایی طبیعی و استفاده از محصولات سبک و غیر سنگینه.

 

آرایش لایت دخترانه ساده

***

میکاپ لایت شاین

***

میکاپ لایت

 

اگه به دنبال یه استایل شاد و جوان‌پسند هستین، آرایش لایت عروسکی دقیقا همون چیزی هست که نیاز دارین. این مدل آرایش با الهام از ظاهر عروسک‌ها طراحی شده که صورت رو شاداب و معصوم نشون می‌ده. تو این نوع میکاپ، استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم مثل صورتی و هلویی خیلی مهمه. پوست باید روشن و شفاف باشه و چشم‌ها باید با کمی ماسکارا و شاید یه خط چشم باریک برجسته بشن. لب‌ها هم معمولا با رژلب‌های براق یا مات با رنگ‌های نود یا صورتی ملایم زده می‌شن تا هم ظاهر طبیعی حفظ بشه و هم یه حس عروسکی و شاداب به چهره بده. این سبک آرایش بیشتر برای مناسبت‌های روزانه یا مهمونی‌های دخترونه مناسب هست و یه انتخاب عالی برای کساییه که به دنبال یه ظاهر ملایم و دوست‌داشتنی هستن.

همچنین بخوانید:  راه های موثر برای ماندگاری بیشتر عطر و ادکلن؛ ترفند های مهم و کاربردی

 

آرایش لایت دخترانه برای عروسی

***

مدل ارایش لایت جدی

***

آرایش لایت دخترانه برای عروسی

 

آرایش لایت ایرانی یکی از سبک‌های محبوب تو دنیای زیباییه که بین خانم‌های ایرانی خیلی رواج پیدا کرده. این نوع آرایش تاکید زیادی روی حفظ زیبایی طبیعی داره، در عین حال که به چهره یه جذابیت خاص و شیک می‌ده. تو آرایش لایت ایرانی، معمولاً از کرم‌پودرهای سبک استفاده می‌شه که پوست رو صاف و یکدست می‌کنه ولی اصلاً حالت مصنوعی نداره. استفاده از رنگ‌های گرم و ملایم مثل قهوه‌ای روشن، بژ و صورتی تو این نوع آرایش خیلی معمول هست. سایه چشم‌ها معمولا خیلی ملایم زده می‌شن و بیشتر تمرکز روی خط چشم باریک و مرتب، و کمی ماسکاراست. برای لب‌ها هم معمولا از رژلب‌های نود یا براق استفاده می‌شه که به چهره یه حس زنانه و در عین حال طبیعی می‌ده. این سبک آرایش هم برای مجالس رسمی و هم روزمره خیلی محبوبه.

 

میکاپ لایت شاین د

***

آرایش لایت ساده

***

آرایش لایت عروسکی

 

آرایش لایت اروپایی دخترانه یکی دیگه از ترندهای جذاب تو دنیای میکاپه که بیشتر تو اروپا محبوبیت پیدا کرده. این سبک آرایش بیشتر بر پایه سادگی، درخشندگی و طبیعی بودن بنا شده. پوست باید کاملا شفاف و سالم به نظر برسه، به همین خاطر بیشتر از مرطوب‌کننده‌ها و پرایمرهای درخشان استفاده می‌شه تا به پوست اون درخشش طبیعی رو بده. تو این نوع آرایش، سایه‌های چشم معمولا خیلی ملایم و نزدیک به رنگ طبیعی پوست انتخاب می‌شن. ابروها خیلی پر و مرتب طراحی می‌شن و لب‌ها هم با رژلب‌های نود یا صورتی روشن پوشیده می‌شن. استفاده از هایلایترهای درخشان هم یکی از اجزای اصلی این نوع آرایشه که به چهره شما اون برق طبیعی و ملایم رو می‌ده. این مدل آرایش بیشتر برای دخترهایی مناسبه که دوست دارن یه ظاهر طبیعی ولی شیک و مدرن داشته باشن.

همچنین بخوانید:  مدل رنگ مو فانتزی دخترانه؛ خوش سلیقه ها عاشق این مدل ها میشن

 

آرایش لایت اروپایی دخترانه

***

آرایش لایت اروپایی جدید

تاریخ انتشار: پنج شنبه 26 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.