مدل کیف باشگاه دخترانه شیک + مدل های کوچک و بزرگ

مدل کیف باشگاه

کیف ورزشی فوتبال

اکثر افراد ورزشکاه برای حمل آسان تر و بهتر لوازم و وسایل ورزشی خود از ساک و کیف های ورزشی استفاده میکنند. البته بسته به نوع ورزش و لوازمی که مورد استفاده قرار میگیرند کیف انتخابی نیز تغییر خواهد کرد. مقاومت و جادار بودن دو فاکتور اساسی در انتخاب کیف های ورزشی هستند. ما در این مطلب از سایت یتو قصد داریم شما را با انواع مدل کیف باشگاه زنانه آشنا کنیم با ما همراه شوید.

کیف ورزشی پسرانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل کیف باشگاه زنانه صورتی رنگ با دیزاین بند بلند و کوتاه است. این کیف دو جیب بزرگ و دوجیب کوچک در کناره ها برای نگهداری بطری آب دارد.

عکس کیف ورزشی دخترانه

یک مدل کیف مناسب برای باشگاه آبی رنگ بسیار جادار. این کیف برای نگهداری وسایل ورزشی بسیار مناسب خواهد بود همراه با جیب مناسب برای نگهداری بطری.

کیف ورزشی بزرگ

چهار رنگ از یک مدل کیف ورزشی مناسب برای بانوان با دیزاینی بسیار خاص در تصویر موجود است. کیف ورزشی بسیار شیک و جادار مناسب برای خانم های ورزشکار.

کیف ورزشی دخترانه شیک

این کیف برای خانم های جوان و نوجوان بسیار مناسب خواهد بود. کیف ورزشی دخترانه صورتی رنگ شامل یک جیب اصلی دو جیب در کناره ها و یک جیب کوچک در قسمت جلویی ساک.

کیف ورزشی کوچک

کیف ورزشی بسیار با کیفیت و در عین حال بسیار زیبا و شیک به رنگ صورتی تهیه شده از پارچه شمعی با بند های کوتاه و بلند برای حل آسان.

کیف باشگاه دخترانه دیجی کالا

یک مدل کیف ورزشی چرمی زنانه موجود در پنج رنگ سبز، مشکی، صورتی،بنفش و سبز روشن. انتخابی عالی برای استایل های اسپرت و ورزشی.

 قیمت کیف باشگاه دخترانه

دیزاین ساده و کیفیت بالای این کیف ورزشی باعث شده تا انتخابی عالی برای بسیاری از شما عزیزان باشد. کیف ورزشی مشکی رنگ با بند بلند و کوتاه.

مدل کیف باشگاه دخترانه

از این کیف جادار و جذاب برای حمل آسان وسایل و لباس های ورزشی خود استفاده کنید. ساک ورزشی صورتی رنگ با دیزاینی بسیار شیک و اسپرت.

مدل کیف باشگاه زنانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل ساک ورزشی زنانه بسیار جادار شامل یک جیب بزرگ و دو جیب حمل بطری آب در کناره ها است.

همچنین بخوانید:  کتونی سفید مردانه | کتونی که هر آقا یک جفت باید داشته باشد!
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.