مدل بنگل زنانه طلا و نقره + مدل های خاص و لاکچری

مدل بنگل زنانه

 دستبند بنگل دیجی کالا

اکسسوری ها و زیورآلات زنانه عضوی از دنیایی گسترده و پر تنوع هستد. مدل ها، جنس ها و طراحی های مختلف باعث شده تا همه افراد خصوصا خانم ها مجذوب و شیفته این دنیا باشند. بنگل ها یکی از جدید ترین مدل های زیورآلات زنانه هستند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. از بنگل ها اغلب در کنار ساعت ها و دستبند های مختلف استفاده میشود. برای آشنایی با جدید ترین و شیک ترین انواع مدل بنگل با ما همراه شوید.

 

قیمت بنگل طلا

اولین تصویر مربوط به یک مدل بنگل زنانه طلایی رنگ و ظریف است. این بنگل دوست داشتنی در کنار یک مدل دستبند طلا استفاده شده است.

دستبند بنگل کارتیه

بنگل زنانه طلایی رنگ با دیزاینی ساده و بسیار شیک است. این بنگل در بین دو مدل دستبند کارتیر قرار گرفته و به شکل جذابی باعث تکمیل استایل شما خواهد شد.

دستبند بنگل دخترانه

اگر به اکسسوری هایی با دیزاین و طراحی خاص علاقه دارید این مدل بنگل برای شما مناسب خواهد بود. سه مدل بنگل طلایی رنگ با آویز های خاص و نگین در کنار هم.

بنگل طلا کارتیه

یکی از شیک ترین انواع بنگل زنانه به رنگ نقره ای با دیزاین نگین های مربعی و یک نگین در قسمت وسط بنگل. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

بنگل چیست

اگر به اکسسوری های مینیمال علاقه دارید این مدل بنگل برای شما مناسب خواهد بود. بنگل زنانه طلایی رنگ با دیزاین برگ و دم ماهی.

دستبند بنگل طلا

این بنگل جذاب را در کنار دستبند و ساعت های خود برای جلوه بیشتر استفاده کنید. بنگل زنانه نقره ای رنگ با دیزاین نگین به شکل دو ردیف قرار گرفته در کنار هم.

ست بنگل و انگشتر

دو مدل بنگل زنانه طلایی با دیزاین نگین های قرار گرفته در کنار هم. یک بنگل به شکل ظریف تر و یکی پر زرق و برق تر مشاهده میشود.

مدل بنگل دخترانه

بنگل تمام نگین تشکیل شده از نگین های مربعی نقره ای رنگ. استفاده شده در کنار یک ردیف مروارید بسیار شیک و جذاب. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل بنگل طلا

آخرین تصویر مربوط به یک مدل بنگل ساده و بسیار دوست داشتنی به رنگ طلایی و نقره ای به شکل مربعی و گرد است. این بنگل ها برای استفاده در کنار ساعت مناسب هستند.

همچنین بخوانید:  مدل گردنبند های ظریف زنانه؛ هرچی از ظرافت و زیبایی این گردنبند ها بگم کم گفتم
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.