15 مدل دستکش فانتزی دخترونه که استایلت رو خاص می‌کنه + گالری تصاویر

دستکش فانتزی

دستکش دخترانه فانتزی

 

وقتی حرف از استایل جذاب و خاص می‌شه، دستکش فانتزی یه اکسسوریه که می‌تونه کلی تغییر توی تیپ و ظاهر شما ایجاد کنه. این روزا، دستکش‌ها فقط یه وسیله برای گرم نگه داشتن دستا نیستن، بلکه یه المان مد و زیبایی هم هستن که می‌تونن به استایل شخصی شما جذابیت بیشتری بدن. دستکش‌های فانتزی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارن، نه تنها توی زمستون بلکه حتی توی فصل‌های دیگه هم به کار میان. این دستکش‌ها به‌خصوص برای کسایی که به استایل خاص و متفاوت علاقه دارن، یه انتخاب عالی محسوب می‌شن. از طرح‌های کارتونی گرفته تا مدل‌های نگین‌دار و گل‌دوزی شده، دستکش‌های فانتزی هر سلیقه‌ای رو راضی می‌کنن

 

دستکش دخترانه نیم انگشتی

***

دستکش دخترانه زمستانی

***

دستکش دخترانه شیک

 

دستکش دخترانه فانتزی معمولاً با طرح‌های بامزه و رنگ‌های شاد طراحی می‌شه که مناسب دخترای جوون و پرانرژی هست. این مدل دستکش‌ها به‌خاطر تنوع بالا توی طرح و رنگ، توی هر موقعیتی می‌تونن استایل شما رو شاد و متفاوت کنن. از دستکش‌های با طرح‌های کارتونی مثل میکی ماوس یا شخصیت‌های انیمه‌ای گرفته تا دستکش‌هایی که با پاپیون یا مروارید تزیین شده، همه‌ی این مدل‌ها حسابی جذاب و خاص هستن. اگه دنبال یه دستکش هستید که هم کاربردی باشه و هم استایلتون رو جذاب‌تر کنه، دستکش دخترونه فانتزی یه انتخاب عالیه. این مدل دستکش‌ها هم برای استفاده روزمره مناسبه و هم می‌تونید توی مهمونی‌های دوستانه یا حتی مناسبت‌های خاص ازشون استفاده کنید.

 

دستکش دخترانه تابستانی

***

دستکش دخترانه فانتزی دیجی کالا

***

دستکش دخترانه زمستانی

 

اگه اهل استایل‌های خاص و راحت هستید، دستکش دخترانه نیم انگشتی همون چیزیه که دنبالشید. این مدل دستکش‌ها به‌خاطر نیمه‌باز بودن انگشت‌ها، آزادی عمل بیشتری به شما می‌دن و خیلی راحت می‌تونید از گوشی موبایل یا لوازم دیگه استفاده کنید، بدون اینکه دستکش رو دربیارید. دستکش‌های نیم انگشتی به‌خصوص توی فصل‌های پاییز و زمستون خیلی محبوب هستن، چون هم دستا رو گرم نگه می‌دارن و هم مانع از کار کردن شما نمی‌شن. این مدل دستکش‌ها معمولاً از جنس‌های نخی، پشمی یا چرمی ساخته می‌شن و توی طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شن. دستکش نیم انگشتی دخترانه می‌تونه هم توی استایل روزمره و هم توی مهمونی‌ها حسابی شیک و جذاب به نظر بیاد.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی ترکیه ای + مدل جدید و لاکچری و شیک

 

دستکش دخترانه نیم انگشتی

***

دستکش دخترانه تابستانی

***

دستکش دخترانه فانتزی دیجی کالا

 

وقتی هوا سرد می‌شه و زمستون از راه می‌رسه، داشتن یه جفت دستکش دخترانه زمستانی حسابی به کار میاد. این مدل دستکش‌ها معمولاً از جنس پشم، فوتر یا خز ساخته می‌شن که گرمای زیادی دارن و توی روزهای سرد زمستونی حسابی دست‌ها رو گرم نگه می‌دارن. از طرف دیگه، دستکش‌های زمستونی علاوه بر اینکه کاربردی هستن، خیلی شیک و زیبا هم طراحی می‌شن. از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا دستکش‌هایی که با پوم‌پوم‌های بامزه یا گل‌های پارچه‌ای تزیین شده، همه می‌تونن استایل زمستونی شما رو تکمیل کنن. اگه به دنبال یه دستکش گرم و در عین حال شیک هستید، دستکش‌های زمستونی دخترانه بهترین گزینه هستن.

 

دستکش دخترانه توری

***

دستکش دخترانه بافتنی

***

دستکش دخترانه فانتزی

 

اگه یه مراسم خاص یا مهمونی دارید و دنبال یه اکسسوری شیک و متفاوت هستید، دستکش دخترانه شیک می‌تونه یه انتخاب فوق‌العاده باشه. این مدل دستکش‌ها معمولاً از جنس‌های خاص و لوکس مثل ساتن، مخمل یا چرم طراحی می‌شن و تزییناتی مثل نگین، مروارید یا حتی تور دارن که حسابی استایلتون رو مجلسی و شیک می‌کنه. دستکش‌های شیک بیشتر توی مجالس رسمی مثل عروسی، نامزدی یا حتی مهمونی‌های شبانه استفاده می‌شن و به شما یه استایل کلاسیک و باوقار می‌دن. اگه دوست دارید توی یه مهمونی خاص بدرخشید، حتماً یه جفت دستکش شیک و زیبا رو به استایلتون اضافه کنید.

 

دستکش دخترانه شیک

***

دستکش دخترانه بافتنی

تاریخ انتشار: جمعه 27 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.