بهترین مدل‌های بافت بلند دخترونه انتخابی شیک برای پاییز و زمستونتون

بافت بلند دخترونه

بافت بلند زنانه جلو بسته

 

وقتی حرف از فصل‌های سرد سال می‌شه، اولین چیزی که توی ذهن خیلی از ما میاد، لباسای گرم و راحتیه. مخصوصاً بافت بلند دخترونه که این روزا حسابی ترند شده و هر دختری حداقل یکی توی کمدش داره. این مدل لباس‌ها علاوه بر این که حسابی گرم و نرم هستن، شیک و خاص هم به نظر میان. این بافت‌ها به خاطر بلند بودنشون می‌تونن استایلتون رو جذاب‌تر کنن و به راحتی می‌شه اونا رو توی استایل‌های مختلف استفاده کرد. حالا بیاید ببینیم چطور می‌شه با انواع مدل‌های بافت بلند، یه استایل خفن برای پاییز و زمستون داشت.

 

بافت بلند زنانه جلو باز

***

بافت بلند با کت

***

بافت بلند گشاد

 

بافت بلند دخترونه برای اونایی که عاشق استایل‌های راحت و در عین حال شیک هستن، یه انتخاب بی‌نظیره. این نوع بافت‌ها معمولاً تا زیر زانو یا حتی بلندتر هستن و برای روزهای سرد پاییز و زمستون عالی‌ان. می‌تونید اونا رو با یه شلوار جین ساده یا لگ ست کنید و از راحتی و گرمایی که می‌ده لذت ببرید. بعضی از مدل‌های بافت بلند دخترونه دارای طرح‌های مینیمال و ساده هستن، در حالی که بعضی دیگه ممکنه بافت‌های پیچیده‌تر و طرح‌های جذاب‌تری داشته باشن. این بافت‌ها هم برای استفاده روزمره مناسبن و هم می‌شه اونا رو توی مهمونی‌ها با یه کم استایلینگ خاص‌تر پوشید.

 

استایل با بافت بلند

***

مانتو بافت زنانه دیجی کالا

***

بافت بلند زنانه جلو باز

 

بافت بلند زنانه جلو بسته  یکی از بهترین گزینه‌ها برای کساییه که توی روزهای سرد پاییزی و زمستونی به دنبال یه لباس گرم و شیک می‌گردن. این مدل بافت‌ها جلوشون دکمه یا زیپ ندارن و به‌صورت یکسره پوشیده می‌شن، که همین باعث می‌شه هم گرم‌تر باشن و هم خیلی راحت و سریع بشه پوشیدشون. بافت بلند جلو بسته رو می‌تونید با یه شال گردن خوش‌رنگ و بوت‌های بلند ست کنید و یه استایل شیک و گرم داشته باشید. همچنین این مدل‌ها معمولاً طراحی ساده‌تری دارن و همین سادگی باعث می‌شه که توی همه‌ی موقعیت‌ها بتونید ازشون استفاده کنید. مثلاً برای یه روز کاری یا حتی یه دورهمی دوستانه.

همچنین بخوانید:  مدل استایل مجلسی پوشیده؛ با این استایل ها نگاه های زیادی بهت خیره میشه

 

مانتو بافت جلو بسته

***

بافت بلند با کت

***

بافت بلند گشاد

 

اگه عاشق استایل‌های لایه‌لایه هستید، بافت بلند زنانه جلو باز حتماً براتون جذاب خواهد بود. این مدل بافت‌ها معمولاً جلوشون با دکمه، زیپ یا حتی باز کاملاً باز طراحی شده و به شما این امکان رو می‌دن که زیرش هر لباسی که دوست دارید، بپوشید. مثلاً یه بلوز ساده یا حتی یه تاپ نازک. یکی از مزیت‌های این مدل بافت‌ها اینه که می‌تونید اونا رو هم توی هوای سرد و هم هوای کمی گرم‌تر بپوشید، چون قابلیت لایه‌لایه پوشیدن داره. با یه شلوار جین و نیم بوت این مدل بافت می‌تونه یه استایل راحت و جذاب برای روزهای پاییزی بهتون بده. حتی می‌تونید از یه کمربند ظریف برای بستن بافت استفاده کنید و یه استایل متفاوت‌تر بسازید.

 

بافت بلند دخترانه

***

مانتو بافت زنانه دیجی کالا

***

بافت بلند زنانه جلو بسته

 

اگه به دنبال یه استایل متفاوت و خاص برای روزهای سرد هستید، ترکیب بافت بلند با کت می‌تونه خیلی شیک و جذاب باشه. بافت بلند معمولاً یه لباس نرمه که گرما و راحتی رو فراهم می‌کنه، و وقتی با یه کت شیک و کلاسیک ترکیب بشه، استایل خیلی حرفه‌ای‌تری به دست میاد. این ترکیب هم برای استفاده روزمره مناسبه و هم می‌تونید توی موقعیت‌های رسمی‌تر ازش استفاده کنید. برای مثال، می‌تونید یه بافت بلند رو با کت چرم یا حتی کت پشمی ست کنید و یه استایل لایه‌لایه و گرم برای زمستون داشته باشید. این ترکیب هم گرمتون می‌کنه و هم بهتون یه ظاهر شیک و متفاوت می‌ده که همه رو جذب می‌کنه.

 

مدل ژاکت دست بافت زنانه جلو باز

***

بافت زنانه شیک

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.