شال بلند بافت | مدل‌های جدید شال بافتنی استایلی شیک و خاص برای زمستان امسال

شال بلند بافت

شال بافتنی توری جدید مد امسال

 

شال بلند بافت همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای سرد زمستونه. این مدل شال‌ها هم استایل شیک و جذابی به شما می‌دن و هم شما رو از سرما محافظت می‌کنن. اگه دنبال یه شال هستید که توی زمستون حسابی گرم نگه‌تون داره و در عین حال به استایلتون زیبایی خاصی می‌بخشه، حتماً باید شال بلند بافت رو توی کمدتون داشته باشید. این شال‌ها علاوه بر اینکه توی مدل‌های متنوع بافتنی تولید می‌شن، از رنگ‌های جذاب و پرطرفدار هم برخوردارن و به راحتی با انواع پالتوها و لباس‌های زمستونی ست می‌شن.

 

مدل شال بافتنی زنانه با دو میل

***

شال بافتنی زنانه با قلاب

***

شال بافت ساده

 

این روزها شال بافتنی توری جدید یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شال توی مد زمستونی شده. این مدل شال‌ها به دلیل طراحی توری و بافت خاصشون، هم‌زمان به شما حس گرمای شال بافتنی رو می‌دن و از طرف دیگه استایل شیک و متفاوتی رو برای شما به ارمغان میارن. این شال‌ها اغلب با نخ‌های ظریف و نرم بافته می‌شن که باعث می‌شه خیلی سبک و راحت باشن. اگه دنبال یه شال هستید که هم شما رو گرم نگه داره و هم برای مجالس یا حتی استفاده روزمره خاص و شیک به نظر بیاد، شال بافتنی توری جدید امسال دقیقاً همون چیزیه که می‌خواید.

 

شال بافت زنانه

***

شال بافت طرح دار

***

شال توری جدید

 

مدل شال بافتنی زنانه با دو میل از اون مدل‌هایی هست که عاشقای بافتنی حتماً باید امتحانش کنن. این شال‌ها با دست بافته می‌شن و به دلیل استفاده از دو میل، امکان ایجاد طرح‌های پیچیده و زیبا توی بافت وجود داره. اگه دوست دارید یه شال بافتنی خاص و منحصر به فرد داشته باشید که هیچ‌کس دیگه‌ای مثلش رو نداشته باشه، بهتره دست به کار بشید و خودتون یکی از این مدل‌ها رو ببافید. طرح‌هایی مثل پیچ، لوزی و حتی طرح‌های گرافیکی روی شال‌های دو میل خیلی محبوب هستن و شما می‌تونید با استفاده از رنگ‌های متنوع، یه شال بافتنی زنانه زیبا و خاص خلق کنید.

همچنین بخوانید:  مدل لباس نامزدی لاکچری شیک و خاص پرنسسی + لباس نامزدی شیک و بلند پوشیده

 

شال بافت ساده

***

مدل شال بافتنی زنانه با دو میل

***

شال بافت زنانه

 

گاهی اوقات سادگی بهترین انتخابه. شال بافت ساده دقیقاً همون چیزیه که اگه دنبال یه استایل مینیمال و شیک هستید، بهش نیاز دارید. این مدل شال‌ها بافت‌های ساده و روانی دارن و معمولاً از رنگ‌های خنثی و کلاسیک مثل مشکی، خاکستری، سفید یا کرم استفاده می‌کنن. شال بافت ساده به دلیل طراحی ساده و بی‌تکلفش به راحتی با هر نوع لباسی ست می‌شه و شما می‌تونید از اون برای تکمیل استایل‌های رسمی یا حتی روزمره خودتون استفاده کنید. این شال‌ها یه انتخاب ایده‌آل برای کسانیه که دوست دارن هم‌زمان شیک و راحت باشن.

 

شال بافتنی زنانه با قلاب

***

شال توری ساده

***

شال توری مشکی

 

شال بافت زنانه همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تکمیل استایل زمستونی خانم‌ها بوده. این مدل شال‌ها علاوه بر اینکه شما رو گرم نگه می‌دارن، به استایل شما یه حس زنانه و شیک هم می‌بخشن. شال‌های بافت زنانه توی طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شن؛ از شال‌های بلند و ضخیم که برای روزهای خیلی سرد مناسبه تا شال‌های نازک‌تر و ظریف‌تر که برای استفاده روزانه انتخاب عالی‌ای هستن. شال بافت زنانه می‌تونه بافت ساده یا طرح‌دار باشه و شما می‌تونید بسته به سلیقه خودتون، از مدل‌های مختلفی انتخاب کنید و استایل خودتون رو جذاب‌تر کنید.

 

شال توری ترند

***

شال تور پلنگی

تاریخ انتشار: شنبه 21 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.