مدل های خاص و بامزه صندلی نقاشی شده چوبی یه اثر هنری توی خونه !

صندلی نقاشی شده چوبی

صندلی چوبی جدید

 

صندلی چوبی نقاشی شده از اون وسایلیه که به خونه حس خاص و هنری میده. این نوع صندلی‌ها به‌خاطر نقاشی‌های دستی و رنگ‌های زنده‌ای که روشون زده شده، خیلی بیشتر از یه وسیله‌ی معمولی جلوه دارن. هر بار که به یه صندلی چوبی نقاشی شده نگاه می‌کنی، انگار داری یه اثر هنری تماشا می‌کنی. این صندلی‌ها می‌تونن طرح‌های مختلفی داشته باشن، از گل‌های رنگارنگ گرفته تا طرح‌های سنتی یا حتی مینیمال. نقاشی روی چوب باعث می‌شه که یه صندلی ساده، تبدیل به یه عنصر دکوری جذاب بشه که فضای خونه‌ت رو حسابی شیک و هنری می‌کنه. اگه اهل دکوراسیون خاص و متفاوت هستی، حتماً باید به فکر استفاده از صندلی چوبی نقاشی شده توی خونت باشی.

 

صندلی چوبی فانتزی

***

صندلی چوبی قدیمی

***

صندلی چوبی ساده دیجی کالا

 

رنگ کردن وسایل چوبی با اسپری یکی از بهترین راه‌ها برای نوسازی و تغییر دکور وسایل چوبیه. اسپری‌ها به‌خاطر کارایی و راحتی‌ای که دارن، خیلی برای رنگ کردن وسایل چوبی مناسب هستن. وقتی از اسپری استفاده می‌کنی، دیگه نیازی به قلم‌مو و دردسرهای اون نیست. اسپری‌ها بهت این امکان رو میدن که سریع و بدون نیاز به ابزار خاص، یه لایه رنگ یکنواخت روی سطح چوب بزنی. نکته مهم اینه که قبل از اسپری کردن باید سطح چوب رو حسابی تمیز کنی و با یه سمباده نرم، صاف و آماده رنگ‌پذیری کنی. بعد از اون، با استفاده از اسپری مناسب، می‌تونی یه تغییر خیلی بزرگ و جذاب توی وسایل چوبی‌ت ایجاد کنی. این کار هم سریع انجام می‌شه و هم خیلی تمیزه.

 

صندلی چوبی کلاسیک جدید

***

قیمت صندلی چوبی ساده

***

همچنین بخوانید:  تصاویر بهترین مدل های آباژور رومیزی لاکچری برای فضای نشیمن شما

صندلی چوبی فانتزی

 

صندلی فلزی رنگ‌آمیزی شده یکی از اون وسایلیه که هم دوام بالایی داره و هم با یه رنگ‌آمیزی جذاب، می‌تونه خیلی شیک و زیبا به نظر بیاد. فلز به‌خاطر جنس محکمش، بیشتر توی فضاهای باز مثل حیاط یا بالکن استفاده می‌شه. اما وقتی یه صندلی فلزی رو با یه رنگ خوب و زیبا رنگ‌آمیزی کنی، می‌تونه توی فضای داخلی خونه هم خیلی شیک و مدرن به نظر برسه. یکی از خوبی‌های رنگ کردن فلز اینه که می‌تونی هر چند وقت یه بار رنگش رو عوض کنی و با دکور جدیدت هماهنگش کنی. رنگ‌آمیزی صندلی‌های فلزی علاوه بر اینکه ظاهرشون رو تازه و شیک می‌کنه، باعث می‌شه که در برابر زنگ‌زدگی هم مقاوم‌تر بشن و مدت بیشتری عمر کنن.

 

انواع صندلی چوبی

***

صندلی چوبی کلاسیک جدید

***

صندلی چوبی ساده دیجی کالا

 

صندلی چوبی قدیمی رنگ‌آمیزی شده یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه به وسایل قدیمی‌ت یه جان تازه بدی. شاید توی خونه‌ت یه صندلی چوبی قدیمی باشه که هنوز خیلی محکمه ولی ظاهرش دیگه مثل قبل جذاب نیست. با رنگ‌آمیزی این صندلی‌ها می‌تونی بهشون یه زندگی دوباره بدی. از رنگ‌های ساده و کلاسیک گرفته تا رنگ‌های شاد و فانتزی، می‌تونی هر نوع رنگی رو انتخاب کنی و صندلی قدیمی‌ت رو به یه قطعه دکوری شیک تبدیل کنی. رنگ کردن صندلی‌های چوبی قدیمی علاوه بر اینکه ظاهرشون رو به‌روز می‌کنه، باعث می‌شه که اونا دوباره توی دکوراسیون خونه جایگاه خودشون رو پیدا کنن و دیگه توی گوشه خونه خاک نخورن.

 

صندلی چوبی مدرن

***

صندلی چوبی قدیمی

***

صندلی چوبی کلاسیک

 

ترمیم رنگ وسایل چوبی یکی از اون کارهاییه که وقتی انجام میدی، حسابی از نتیجه‌ش خوشحال می‌شی. وسایل چوبی به مرور زمان ممکنه رنگشون از بین بره، خط و خش بیفته یا کلاً قدیمی به نظر برسن. اما با یه ترمیم ساده می‌تونی این وسایل رو دوباره مثل روز اول زیبا کنی. اول از همه باید سطح چوب رو خوب تمیز کنی و با سمباده صافش کنی تا رنگ جدید بهتر روی چوب بشینه. بعد از اون، با یه رنگ مناسب و کیفیت بالا، می‌تونی وسایلت رو ترمیم کنی و دوباره بهشون جان بدی. این کار نه‌تنها وسایل قدیمی رو دوباره قابل استفاده می‌کنه، بلکه می‌تونی با تغییر رنگ، ظاهر جدید و شیکی بهشون بدی که با دکوراسیون خونت هم هماهنگ‌تر باشن.

همچنین بخوانید:  ایده‌های جذاب برای دکوراسیون پذیرایی مینیمال با رنگ‌های روشن

 

صندلی چوبی مدرن

***

صندلی چوبی قدیمی

تاریخ انتشار: جمعه 20 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.