مدل کتونی دانشجویی دخترانه و شیک + مدل های راحت به روز

مدل کتونی دانشجویی

مدل کتونی دانشجویی زنانه

استایل های دانشجویی دخترانه اغلب اسپرت هستند و این به دلیل راحتی بیشتر در زمان حضور های طولانی مدت در دانشگاه است. به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین آیتم های استایل های دانشجویی دخترانه باید به کتونی ها اشاره کنیم. کتونی ها باید راحت و در تناسب با فضایی که مورد استفاده قرار میگیرند باشند. ما در این مطلب سعی داریم برای راحتی شما در انتخاب یک مدل کتونی دانشجویی دخترانه جدید ترین و بهترین مدل ها را در اختیار شما قرار دهیم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

کفش دانشجویی زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل کتونی دانشجویی دخترانه در دورنگ سفید و مشکی است. این کتونی ها با دیزاین لژ و کی نرمی که دارند باعث ایجاد احساس راحتی برای شما خواهند شد.

کفش دانشجویی زنانه

رنگ کرمی از شیک ترین رنگ ها در زمان انتخاب کتونی است. یک مدل کتونی کرمی رنگ لژ دار با دیزاینی ساده و در عین حال جذاب.

کفش کالج دانشجویی دخترانه

یک مدل کتونی راحت دانشجویی دخترانه موجود در دو رنگ مشکی و سفید با دیزاین لژ و بند های ساده بر روی کتونی. انتخابی عالی برای حضور در محیط های آموزشی.

کفش دانشجویی

اگر زیبایی و راحتی را در کنار هم میخواهید این مدل جذاب برای شما انتخابی بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. کتونی با ترکیب رنگ سفید کرمی و زیره تخت.

کفش دانشجویی پاشنه دار

این مدل کتونی ها برای استفاده در پاییز هن مناسب خواهند بود. کتونی ساق دار از جنس جیر با زیره صاف و سفید. مناسب برای استایل های دانشجویی شیک و دوست داشتنی.

کفش دانشجویی دیجی کالا

جنبه زیبایی این مدل از راحتی آن بیشتر است. کتونی دخترانه صورتی با لژ صاف و بلند. انتخابی عالی برای خانم های دانشجو و خوش استایل.

خرید کفش دانشجویی دخترانه

ترکیب رنگ جذاب این کتونی آن را به یکی از پرطرفدار ترین مدل ها تبدیل کرده. کتونی سفید بنفش با دیزاین آویز به شکل گل و بند های بسیار دوست داشتنی.

کفش دانشجویی اسپرت

مدل کتونی دانشجویی دخترانه موجود در سه رنگ سفید، مشکی و کرمی با دیزاین لژ های صاف سفید و بند های نسبتا پهن.

 کفش دانشجویی دخترانه دیجی کالا

کتونی به روز و در عین حال راحت به رنگ مشکی از جنس چرم با زیره نرم و راحت. انتخابی بسیار عالی و دوست داشتنی برای خانم های دانشجو.

همچنین بخوانید:  مدل دمپایی سنتی زنانه؛ مدل های دوست داشتنی برای استایل های خاص
تاریخ انتشار: جمعه 17 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.