پیراهن مجلسی چین دار | مدل‌های جدید پیراهن چین دار و شیک دخترونه

پیراهن مجلسی چین دار

پیراهن چین دار تابستانی

 

پیراهن مجلسی چین دار یکی از اون لباس‌هاییه که وقتی می‌خوای توی یه مهمونی یا مراسمی خاص به چشم بیای و حسابی توی جمع بدرخشی، انتخاب عالی‌ایه. این مدل پیراهن‌ها با چین‌های ریز و درشتی که دارن، به لباس یه حجم خاص و جذاب میدن و هر بار که حرکت می‌کنی، لباس با تو می‌رقصه! چین‌ها باعث می‌شن که پیراهنت سبک و پر از حرکت به نظر بیاد و بهت یه استایل خیلی خاص و زنونه ببخشه. پیراهن‌های چین دار معمولاً مناسب موقعیت‌هایی هستن که می‌خوای یه تیپ شاد و پرانرژی داشته باشی، اما همچنان رسمی و مجلسی به نظر برسی

 

مدل لباس مجلسی کمر چین دار

***

لباس چین دار عروسکی

***

مدل پیراهن چین دار طبقه ای

 

اگه دنبال یه پیراهن چین دار تابستانی می‌گردی که هم شیک باشه و هم توی روزهای گرم اذیتت نکنه، این مدل لباس‌ها دقیقاً همون چیزیه که دنبالش می‌گردی. پارچه‌های خنک و سبکی که توی این پیراهن‌ها استفاده می‌شه، بهت این امکان رو میدن که توی تابستون با خیال راحت لباس بپوشی و همزمان خیلی شیک و مرتب به نظر برسی. چین‌های لباس هم به استایل تابستونی‌ات یه حالت آزاد و راحت میدن و باعث می‌شن که توی هوای گرم احساس سبکی و راحتی داشته باشی. این مدل پیراهن‌ها معمولاً با رنگ‌های روشن و طرح‌های گل‌دار یا ساده تولید می‌شن که هم حس تازگی بهت میدن و هم توی هر جمعی جذاب به نظر میای.

 

پیراهن چین دار کوتاه

***

مدل لباس مجلسی چین دار بلند

***

مدل لباس مجلسی چین دار دخترانه

 

مدل لباس مجلسی کمر چین دار یکی از اون استایل‌های خاصه که اگه به دنبال یه لباس مجلسی متفاوت هستی، حتماً باید امتحانش کنی. این مدل لباس‌ها با چین‌هایی که دور کمر دارن، باعث می‌شن که کمرت باریک‌تر به نظر برسه و فرم بدنت خیلی جذاب‌تر دیده بشه. به‌خصوص اگه یه کمربند باریک یا تزئینی هم به لباست اضافه کنی، استایلت دیگه واقعاً بی‌نقص می‌شه. چین‌های دور کمر باعث می‌شن که دامن لباس یه حجم زیبا و طبیعی بگیره و بهت یه حالت سلطنتی و باوقار بده. این مدل لباس‌ها هم برای مهمونی‌های رسمی و هم برای مجالس نیمه‌رسمی خیلی مناسب هستن و بهت یه استایل شیک و مجلسی میدن.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل های جدید لباس مجلسی زنانه + راهنمای خرید لباس مجلسی

 

مدل پیراهن چین دار طبقه ای بچه گانه

***

پیراهن چین دار مجلسی

***

مدل پیراهن چین دار طبقه ای

 

لباس چین دار عروسکی از اون مدل لباس‌هاییه که همیشه یه حس بچگانه و شاد به استایل آدم میده. اگه دوست داری یه تیپ شیرین و دخترونه داشته باشی، لباس‌های عروسکی با چین‌های زیاد بهترین انتخاب هستن. این مدل لباس‌ها معمولاً با دامن‌های چین‌دار و پفی طراحی می‌شن که به لباس یه حجم خاص و زیبا میدن. اگه توی یه مهمونی یا دورهمی دوستانه شرکت می‌کنی و دوست داری یه استایل شاد و بامزه داشته باشی، لباس‌های چین دار عروسکی خیلی به کارت میان. این مدل لباس‌ها معمولاً با رنگ‌های روشن و شاد تولید می‌شن و بهت یه حس سرزندگی و انرژی میدن که هر کسی از دیدنت لذت ببره.

 

لباس چین دار عروسکی

***

پیراهن چین دار دخترانه

***

مدل پیراهن چین دار بلند

 

مدل پیراهن چین دار طبقه‌ای یکی از اون لباس‌هاییه که هم بهت یه استایل شیک و مجلسی میده و هم باعث می‌شه توی جمع حسابی جلب توجه کنی. چین‌های طبقه‌ای به لباس یه حالت خاص و برجسته میدن و باعث می‌شن که لباس خیلی پر و زیبا به نظر برسه. این مدل لباس‌ها معمولاً برای عروسی‌ها و مجالس رسمی فوق‌العاده مناسب هستن و بهت یه استایل لوکس و باکلاس میدن. چین‌های طبقه‌ای باعث می‌شن که پیراهن حالت مجلسی‌تری پیدا کنه و بهت یه جلوه خاص و منحصر به فرد بده. همچنین این مدل پیراهن‌ها با کفش‌های پاشنه‌بلند و اکسسوری‌های ظریف، واقعاً جذاب و متفاوت به نظر میان.

 

مدل لباس چین دار کوتاه

***

لباس بلند چین دار زنانه

تاریخ انتشار: شنبه 21 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.