مانتو پیراهنی مجلسی | مدل‌های جدید مانتو پیراهنی جلو بسته که نباید از دست بدی

مانتو پیراهنی مجلسی

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته

 

مانتو پیراهنی مجلسی یکی از اون مدل لباس‌هاییه که همیشه می‌تونه یه استایل خاص و شیک بهت بده، به خصوص وقتی که داری توی یک مهمونی یا مجلس شرکت می‌کنی و دوست داری بدرخشی. این مدل مانتوها با طراحی‌های زیبا و رسمی، خیلی مناسب مراسم‌های خاص و مهمونی‌های رسمی هستن. از طرف دیگه، ترکیب پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های کلاسیک و جذاب، باعث میشه که استایلت یه حالت لوکس و باکلاس پیدا کنه. این مانتوها معمولاً با جزئیاتی مثل گلدوزی، سنگ‌دوزی یا حتی توری‌های ظریف طراحی می‌شن که استایلت رو از بقیه متمایز می‌کنه.

 

مانتو پیراهنی اسپرت

***

مانتو پیراهنی کوتاه

***

مدل مانتو پیراهنی دو تیکه

 

اگه از اون دسته دخترا یا خانم‌هایی هستی که استایل اسپرت و راحت رو دوست داری، مانتو پیراهنی اسپرت دقیقاً همون چیزی هست که دنبالش می‌گردی. این مانتوها با پارچه‌های سبک و راحت، یه گزینه عالی برای روزهایی هستن که می‌خوای یه تیپ راحت و در عین حال شیک داشته باشی. مانتوهای پیراهنی اسپرت معمولاً طراحی ساده‌تری دارن و می‌تونی اونا رو با شلوار جین یا حتی شلوار راحتی ست کنی و به راحتی توی خیابون، دانشگاه یا حتی خرید روزمره بپوشی. یکی از ویژگی‌های جالب این مانتوها اینه که می‌تونی به راحتی اونا رو با کفش‌های کتانی یا اسپرت هم ترکیب کنی تا یه تیپ کامل و اسپرت داشته باشی.

 

مانتو پیراهنی بلند اینستا

***

مانتو پیراهنی بلند مجلسی

***

مدل مانتو پیراهنی کوتاه

 

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته یکی از اون مدل‌هاییه که اگه به ساده‌پسندی علاقه داری، قطعاً عاشقش می‌شی. این مدل مانتوها با طراحی جلو بسته، هم شیک و مرتب به نظر می‌رسن و هم بهت اجازه میدن یه استایل ساده و در عین حال جذاب داشته باشی. معمولاً این مانتوها با دکمه یا زیپ بسته می‌شن و مناسب روزهایی هستن که نمی‌خوای وقت زیادی رو برای انتخاب لباس بذاری اما همچنان دلت می‌خواد خوش‌تیپ به نظر بیای. از طرف دیگه، این مدل مانتوها برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستن و می‌تونی اون‌ها رو با شال یا روسری‌های ساده ست کنی و یه استایل مرتب و راحت داشته باشی.

همچنین بخوانید:  شیک ترین مدل های تونیک چین دار 1402 دخترانه و زنانه

 

مانتو پیراهنی مجلسی اینستاگرام

***

مانتو پیراهنی اسپرت کوتاه

***

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته

 

مانتو پیراهنی کوتاه دقیقاً همون چیزی هست که توی روزهای گرم بهش نیاز داری. این مانتوها با طراحی کوتاه و سبک، هم مناسب فصل تابستون و بهار هستن و هم بهت کمک می‌کنن تا توی هوای گرم هم یه استایل شیک و مرتب داشته باشی. این مدل مانتوها معمولاً از پارچه‌های خنک و لطیف دوخته می‌شن که هم بدن رو خنک نگه می‌دارن و هم از عرق کردن جلوگیری می‌کنن. مانتوهای پیراهنی کوتاه رو می‌تونی با یه شلوار نازک یا حتی یه دامن کوتاه ست کنی و توی مهمونی‌های غیررسمی یا دورهمی‌های دوستانه بپوشی. این مدل مانتوها به خاطر طراحی خاص و جذابشون، همیشه توی نگاه اول جلب توجه می‌کنن و باعث می‌شن که توی جمع بدرخشی.

 

مانتو پیراهنی شیک

***

مانتو پیراهنی مجلسی

***

مدل مانتو پیراهنی دو تیکه

 

مدل مانتو پیراهنی دو تیکه یکی از اون لباس‌هاییه که استایلت رو خاص و متفاوت می‌کنه. این مدل مانتوها معمولاً شامل دو بخش مجزا هستن که به صورت یک مانتو کامل به نظر می‌رسن. قسمت بالایی این مانتوها معمولاً طراحی ساده‌تری داره و قسمت پایینی می‌تونه شامل یه دامن یا شلوار باشه که هماهنگ با بالاتنه دوخته شده. این مدل مانتوها برای مجالس و مهمونی‌های رسمی عالی هستن و به خاطر دو تیکه بودنشون، یه حالت متفاوت و شیک به استایلت می‌دن. همچنین این مانتوها می‌تونن با اکسسوری‌های متنوع مثل کمربند یا گردنبندهای بلند ترکیب بشن و استایلت رو تکمیل کنن.

 

مدل مانتو پیراهنی کوتاه

***

مانتو پیراهنی بلند اینستا

تاریخ انتشار: جمعه 20 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.