مدل دستکش توری مجلسی و فانتزی + مدل شیک کلاسیک

مدل دستکش توری

 دستکش توری فانتزی

دستکش های توری یکی از آیتم های کلاسیک در استایل های بانوان هستند. امروزه استفاده از دستکش ها به بعضی از استایل های خاص محدود شده. این دستکش ها اغلب در استایل های مجلسی خصوصا توسط عروس خانم ها مورد استفاده قرار میگیرند. ما در این مطلب قصد داریم آلبومی از انواع مدل دستکش توری را در اختیار شما قرار دهیم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

دستکش توری مجلسی دیجی کالا

اولین تصویر مربوط به یک مدل دستکش توری مشکی رنگ است. این دستکش از توری با خال خال های مشکی و دیزاین کلوش مانند در قسمت مچ دست دوخته شده.

دستکش توری مجلسی بلند

یک مدل دستکش سفید توری تهیه شده از تور های طرح دار با دیزاین کلوش مانند در قسمت مچ و لبه دوزی های سفید.

مدل لباس مجلسی کوتاه با دستکش

از این مدل جذاب برای ست کردن با لباس های مجلسی خود استفاده کنید. یک مدل دستکش مشکی رنگ توری تا وسط ساق دست و دیزاینی ساده.

لباس مجلسی با دستکش توری

مدلی دخترانه و بسیار جذاب به رنگ مشکی تهیه شده از پارچه توری خال خالی و پاپیون. در این مدل قسمت انگشت ها خارج از دستکش قرار میگیرد.

دستکش توری دخترانه

دیزاینی ساده و در عین حال بسیار زیبا در این دستکش به چشم میخورد. دوخته شده از پارچه توری با طرح خال خال های مشکی و پاپیون در قسمت مچ.

دستکش عروس دیجی کالا

برای تکمیل کردن استایل خود از این مدل دستکش کلاسیک و بسیار شیک استفاده کنید. مشکی رنگ و تزیین شده با پاپیون کوچک به رنگ مشکی.

دستکش توری گرانج

این دستکش برای استایل عروس خانم ها نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. تهیه شده از پارچه توری سفید و ساده با دیزاین چین در قسمت مچ.

دستکش توری مدل گرانج

سادگی و زیبایی در این مدل دستکش بسیار زیبا به چشم میخورند. تهیه شده از پارچه توری مشکی رنگ به شکلی بسیار ساده و دوست داشتنی.

مدل دستکش توری بلند

آخرین تصویر مربوط به یک دستکش عروس تهیه شده از پارچه توری ساده به رنگ سفید است. این دستکش با گل و مروارید در قسمت مچ تزیین شده.

همچنین بخوانید:  مدل دامن های ساتن بلند؛ کالکشن دامن های جذاب ساتن
تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.