مدل شومیز پلیسه ای شیک + مدل با پلیسه ریز و درشت

مدل شومیز پلیسه

مدل شومیز پلیسه ای

هنگامی که قصد انتخاب یک شومیز را داشته باشید با دنیایی از تنوع و مدل های مختلف روبرو هستید. شومیز ها از نظر جنس، رنگ، طرح و دیزاین با هم متفاوت هستند و این تفاوت باعث شده تا انتخاب یک شومیز با توجه به کاربرد آن انجام گیرد. یکی از مدل های پرطرفدار و محبوب در بین بانوان شومیز های دوخته شده با پارچه پلیسه هستند. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع مدل شومیز پلیسه زنانه و دخترانه بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل شومیز پلیسه دار

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز پلیسه کوتاه و لو بسته به رنگ آبی کاربنی است. این شومیز با دیزاین آستین های کلوش و مچی انتخابی عالی برای استایل شما است.

مدل لباس با پارچه حریر پلیسه

ست شومیز و شلوار پلیسه ای بسیار شیک و دوست داشتنی به رنگ مشکی. شومیز این ست به شکل کوتاه و لو بسته و شلوار این ست به شکل مام استایل دوخته شده است.

شومیز پلیسه مشکی

از این مدل شومیز می توانید در فصل پاییز و زمستان استاده کنید. شومیز کرمی رنگ با آستین های پلنگی و لبه های پلیسه ای.

مدل شومیز حریر پلیسه

این شومیز بسیار زیبا از پلیسه حریر به رنگ سبز دوخته شده است. این شومیز جلو بسته و کوتاه برای داشتن یک استایل بسیار شیک و خاص مجلسی مناسب خواهد بود.

مدل لباس با پارچه پلیسه ریز

با استفاده از این ست یک استایل مجلسی بسیار شیک خواهید داشت. ست شومیز پلیسه ای ساده در کنار شلوار بگ و چاکدار در قسمت کنار دمپا شلوار. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی.

مدل شومیز با پارچه پلیسه ریز

سادگی و زیبایی را در کنار هم با انتخاب این شومیز زیبا و یاسی رنگ خواهید داشت. ست شده با شلوار مشکی .

مدل بلوز با پارچه پلیسه ریز

مدل شومیز ترک و سفید رنگ دوخته شده از پارچه پلیسه ای بلند با دیزاین کمربند ساده. مناسب برای خانم هایی با استایل های شیک و منحصر به فرد.

 

همچنین بخوانید:  تصاویر ۱۰ مدل لباس مجلسی دکلته عروسکی شیک ۲۰۲۴ را ببینید + مدل لباس دکلته آستین دار

بلوز پلیسه مجلسی

استایلی اسپرت و دخترانه شامل شومیز پلیسه ای با آستین های کشی در قسمت مچ لباس. ست شده با شلوار لی آبی روشن.

 شومیز پلیسه ای

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز دوخته شده از پارچه خامه دوزی با آستین های پلیسه است. انتخابی عالی برای دختر خانم های خوش استایل.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.