کاتالوگ رنگ موی فانتزی جدید | جدیدترین و جذاب‌ترین رنگ‌ موها رو ببین !

رنگ موی فانتزی جدید

رنگ فانتزی دخترانه پایین مو

 

این روزها رنگ موی فانتزی جدید خیلی پرطرفدار شده و هر کسی که دنبال یه تغییر خاص توی استایلشه، حتماً به این رنگ‌ها فکر می‌کنه. رنگ موهای فانتزی با تنوع بالایی که دارن، می‌تونن به شما ظاهری متفاوت و جذاب بدن. این رنگ‌ها از صورتی و آبی گرفته تا بنفش و سبز، توی همه طیف‌های رنگی هستن و هر کسی می‌تونه رنگی که به استایل و سلیقه‌اش می‌خوره رو انتخاب کنه. رنگ موهای فانتزی فقط برای دخترهای جوان نیستن؛ حتی بزرگترها هم می‌تونن از این رنگ‌ها استفاده کنن و با یه تغییر کوچک توی موهاشون، جذاب‌تر به نظر بیان. اگه دوست دارید توی جمع بدرخشید و متفاوت به نظر بیاید، رنگ موی فانتزی جدید انتخابیه که هیچ‌وقت ازش پشیمون نمی‌شید.

 

رنگ فانتزی جلوی مو

***

رنگ موی فانتزی برای پوست سبزه

***

رنگ موی فانتزی دخترانه

 

اگه دنبال یه رنگ موی خاص و خیره‌کننده هستید، “رنگ مو فانتزی یخی” انتخابیه که هر جا برید نگاه‌ها رو به سمتتون می‌کشونه. این رنگ مو با ترکیب رنگ‌های سفید، آبی روشن و خاکستری، یه حالت سرد ولی خیلی شیک به موهاتون می‌ده. رنگ موی یخی معمولاً برای استایل‌های مدرن و فانتزی خیلی مناسبه و باعث می‌شه ظاهرتون خیلی خاص‌تر و متفاوت‌تر بشه. اگه موهاتون روشنه، رنگ موی یخی روی موهاتون فوق‌العاده خوب می‌شینه و بهتون یه استایل خیره‌کننده می‌ده. اگه به دنبال تغییر هستید، حتماً این رنگ رو امتحان کنید.

 

رنگ مو فانتزی طوسی

***

کاتالوگ رنگ مو فانتزی

***

رنگ فانتزی پایین مو

 

یکی از مدل‌های خیلی جذاب توی رنگ موهای فانتزی، “رنگ فانتزی دخترانه پایین مو” هست که خیلی طرفدار پیدا کرده. توی این مدل، فقط انتهای موها رنگ می‌شه و بقیه قسمت موها به رنگ طبیعی خودش باقی می‌مونه. این روش نه‌تنها ظاهر موها رو شیک و خاص می‌کنه، بلکه به شما این امکان رو می‌ده که به‌راحتی بعد از مدتی، اگه از رنگ خسته شدید، موهاتون رو کوتاه کنید و به رنگ قبلی برگردید. این مدل رنگ کردن مو برای دخترای جوان خیلی جذابه و به راحتی می‌تونید اون رو با استایل‌های مختلف ست کنید.

همچنین بخوانید:  مدل ناخن برای عید؛ با این ایده های زیبا برای عید استایلت رو کامل کن

 

رنگ مو یخی استخوانی

***

رنگ موی یخی صدفی

***

رنگ موی زیتونی یخی

 

اگه دوست دارید یه تغییر توی موهاتون ایجاد کنید ولی نمی‌خواید کل موهاتون رو رنگ کنید، “رنگ فانتزی جلوی مو” یه ایده عالیه. توی این مدل، فقط قسمت جلوی موها، مثل چتری‌ها یا لایه‌های جلویی، با یه رنگ فانتزی خاص رنگ می‌شن. این مدل رنگ کردن مو به شما یه ظاهر خاص و متفاوت می‌ده بدون اینکه نیازی باشه تمام موهاتون رو رنگ کنید. رنگ‌های فانتزی مثل صورتی، بنفش یا آبی خیلی خوب روی این مدل می‌شینن و ظاهری خلاقانه و جذاب به موهاتون می‌دن.

 

رنگ موی یخی کریستالی

***

رنگ موی یخی کریستالی بدون دکلره

***

رنگ موی یخی و مشکی

 

خیلی از دخترایی که پوست سبزه دارن ممکنه فکر کنن که رنگ‌های فانتزی بهشون نمیاد، ولی واقعیت اینه که اگه رنگ درستی انتخاب بشه، می‌تونه فوق‌العاده جذاب باشه. “رنگ موی فانتزی برای پوست سبزه” باید طوری انتخاب بشه که با تناژ پوست همخوانی داشته باشه. رنگ‌هایی مثل بنفش تیره، سبز زمردی، آبی نفتی یا حتی صورتی ملایم خیلی خوب با پوست سبزه هماهنگ می‌شن و به چهره شما یه حال و هوای تازه می‌دن. اگه پوست سبزه دارید و به فکر رنگ موی فانتزی هستید، حتماً از این رنگ‌ها استفاده کنید.

“رنگ موی فانتزی دخترانه” معمولاً با رنگ‌های شاد و پرانرژی مثل صورتی، بنفش، آبی و سبز شناخته می‌شه. این رنگ‌ها بیشتر برای دخترای جوان و نوجوان خیلی جذابه و بهشون یه استایل خاص و دوست‌داشتنی می‌ده. این رنگ‌ها معمولاً خیلی روشن و زنده هستن و باعث می‌شن موهاتون توی هر جمعی به چشم بیاد. اگه دنبال یه تغییر شاد و پرانرژی توی موهاتون هستید، حتماً رنگ‌های فانتزی دخترانه رو امتحان کنید و از نتیجه‌اش لذت ببرید

همچنین بخوانید:  میکاپ زنانه شیک | بهترین مدل‌های آرایش که باید امتحان کنی + تصاویر

 

رنگ مو فانتزی یخی

***

رنگ موی فانتزی جدید و خاص

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.