بهترین مدل‌های دسته گل عروس سفید که همیشه مد هستن!

دسته گل عروس

دسته گل عروس طبیعی رز

 

وقتی حرف از “دسته گل عروس” می‌شه، یعنی داریم از یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مراسم عروسی صحبت می‌کنیم. دسته گل عروس، نماد عشق و طراوته و به استایل عروس یه حس لطیف و خاص اضافه می‌کنه. از اونجایی که این دسته گل‌ها جلوه‌ای ویژه به دستای عروس می‌دن و توی همه عکس‌ها هم همراهش هستن، انتخاب اون‌ها خیلی مهمه. مدل‌های مختلف دسته گل عروس وجود دارن که هر کدوم بسته به سبک مراسم و سلیقه‌ی عروس متفاوتن. چه از گل‌های طبیعی استفاده بشه و چه گل‌های مصنوعی، این دسته گل‌ها همیشه باید با لباس و استایل عروس هماهنگی داشته باشن تا به بهترین شکل جلوه کنه.

 

دسته گل عروس با گل عروس

***

دسته گل عروس اروپایی

***

دسته گل عروس لاکچری

 

اگه طرفدار سادگی و کلاسیک بودن هستید، “دسته گل عروس با گل عروس” یه انتخاب عالیه. این گل‌های ریز و سفید با حالت لطیف و سبکی که دارن، همیشه به استایل عروس یه حس خاص و دوست‌داشتنی می‌دن. گل عروس با ترکیب گل‌های دیگه مثل رز یا لیلیوم هم خیلی زیبا می‌شه و می‌تونه به دسته گل یه حس رمانتیک‌تر بده. این مدل دسته گل برای عروس‌هایی که دنبال استایلی ساده ولی در عین حال شیک هستن، یه انتخاب بی‌نقصه و حس زیبایی و سادگی رو به مراسم عروسی اضافه می‌کنه.

 

دسته گل عروس جدید

***

دسته گل عروس سفید

***

دسته گل عروس طبیعی رز

 

“دسته گل عروس اروپایی” یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای عروس‌های مدرن و شیک‌پوشه. این مدل‌ها معمولاً از گل‌های لوکس و کمیاب استفاده می‌کنن که طراحی‌شون به شکل دست‌ساز و خیلی دقیق انجام می‌شه. دسته گل‌های اروپایی بیشتر با رنگ‌های سفید، سبز و گاهی طلایی طراحی می‌شن و به‌خاطر ترکیب ساده ولی لوکسی که دارن، خیلی جذاب به نظر میان. این نوع دسته گل معمولاً با لباس‌های عروس ساده و مینیمال خیلی خوب ست می‌شه و به عروس یه استایل شیک و بی‌نظیر می‌ده.

همچنین بخوانید:  قاب گوشی جدید زنانه | کلی مدل های زیبا و کاربردی + مجموعه تصاویر

 

زیباترین دسته گل عروس جهان

***

دسته گل عروس مصنوعی

***

دسته گل عروس لاکچری

 

دسته گل عروس لاکچری” انتخابی برای عروس‌هایی هست که دنبال چیزی خاص و متفاوت می‌گردن. این نوع دسته گل‌ها معمولاً با گل‌های گران‌قیمت و کمیاب مثل ارکیده، رزهای خاص یا حتی گل‌های اگزوتیک طراحی می‌شن. دسته گل‌های لاکچری با جزئیات بیشتری کار می‌شن و معمولاً با تزییناتی مثل روبان‌های مخملی، نگین یا حتی طلای سفید ترکیب می‌شن. اگه دنبال یه دسته گل هستید که همه توجه‌ها رو به خودش جلب کنه و به مراسم عروسی‌تون یه حس لوکس و متفاوت بده، قطعاً دسته گل‌های لاکچری همون چیزی هستن که دنبالشید.

 

دسته گل عروس اروپایی

***

دسته گل عروس جدید

***

دسته گل عروس سفید

 

“دسته گل عروس جدید” یکی از اون مدل‌هاییه که همیشه با ترندهای روز همگام هست. این دسته گل‌ها معمولاً با توجه به مد روز و سبک‌های جدید طراحی می‌شن و گل‌هایی مثل آلاله، ادریسی و انواع گیاهان خاص توی اون‌ها استفاده می‌شه. دسته گل‌های جدید بیشتر به سمت استایل‌های طبیعی و رها گرایش دارن و کمتر از مدل‌های سنتی و دست‌ساز استفاده می‌کنن. اگه می‌خواید توی عروسی‌تون از یه دسته گل خاص و به‌روز استفاده کنید که هم مدرن باشه و هم استایل شما رو تکمیل کنه، حتماً دسته گل‌های جدید رو بررسی کنید.

“دسته گل عروس سفید” یکی از محبوب‌ترین و کلاسیک‌ترین انتخاب‌ها برای مراسم عروسیه. این دسته گل‌ها معمولاً با گل‌های رز سفید، لیلیوم یا ارکیده طراحی می‌شن و به خاطر سادگی و زیبایی که دارن، همیشه مورد توجه هستن. دسته گل‌های سفید به هر سبکی از لباس عروس می‌خورن و به‌خاطر رنگ خنثی و کلاسیکشون همیشه مد روز باقی می‌مونن. اگه دنبال یه دسته گل ساده ولی بی‌نهایت زیبا و کلاسیک هستید، دسته گل عروس سفید یه انتخاب بی‌نظیره که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شه.

همچنین بخوانید:  مدل دمپایی لا انگشتی زنانه؛ شیک‌ترین انتخاب‌ها برای تابستان

 

زیباترین دسته گل عروس جهان

***

دسته گل عروس با رز مینیاتوری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.