دسر لاکچری | انواع دسر شیک و کم هزینه که توی هر خونه‌ای می‌تونید درست کنید

دسر لاکچری

انواع دسر ساده و کم هزینه

 

وقتی حرف از “دسر لاکچری” می‌شه، یعنی داریم از دسرهایی صحبت می‌کنیم که نه‌تنها خوشمزه‌ان، بلکه ظاهری شیک و جذاب دارن. این دسرها معمولاً برای مهمونی‌های خاص یا دورهمی‌های لاکچری تهیه می‌شن و یه جورایی مثل یه اثر هنری روی میز پذیرایی به نظر میان. ترکیب مواد باکیفیت، دیزاین حرفه‌ای و مزه‌ای که تا مدت‌ها توی خاطره مهمون‌هاتون می‌مونه، باعث می‌شه که دسر لاکچری حسابی توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. از موس‌های شکلاتی با روکش طلا گرفته تا تارت‌های میوه‌ای با دیزاین‌های فانتزی، این دسرها می‌تونن حس شیک و متفاوتی به هر مهمونی بدن.

 

دسر ساده و شیک مجلسی

***

دسر مجلسی

***

دسر ساده

 

اگه دوست دارید توی خونه دسرهای خوشمزه درست کنید اما نمی‌خواید هزینه زیادی بکنید، “انواع دسر ساده و کم هزینه” دقیقاً همون چیزیه که به دردتون می‌خوره. این دسرها معمولاً با مواد اولیه‌ای که توی هر خونه‌ای پیدا می‌شه درست می‌شن و نیازی به خرید مواد گرون‌قیمت ندارید. مثلاً دسرهایی مثل ژله، پاناکوتا، فرنی و دسرهای یخچالی با بیسکویت از جمله این دسرهای ساده و کم هزینه هستن که خیلی سریع آماده می‌شن و توی هر مهمونی‌ای می‌تونن یه گزینه عالی باشن. شما می‌تونید با کمی خلاقیت و اضافه کردن میوه یا تزیینات ساده، این دسرها رو شیک‌تر و جذاب‌تر هم کنید.

 

دسر ساده و شیک

***

دسر ساده و سریع ه

***

یخچالی با بیسکویت

 

یکی از بهترین گزینه‌ها برای زمانی که عجله دارید یا نمی‌خواید خیلی وقت بذارید، “دسر ساده و سریع یخچالی” هست. این نوع دسرها معمولاً نیاز به پخت ندارن و فقط با چند مرحله ساده می‌تونید یه دسر خوشمزه و آماده داشته باشید. یکی از معروف‌ترین دسرهای یخچالی، چیزکیک یخچالیه که بدون نیاز به فر و فقط با چند مواد ساده درست می‌شه. همچنین انواع دسرهای ژله‌ای و پاناکوتا هم از این دسته دسرها هستن که با قرار دادن توی یخچال سفت می‌شن و آماده سرو می‌شن. اگه دنبال یه دسر سریع و ساده هستید که هم خوشمزه باشه و هم وقتتون رو نگیره، حتماً این دسرهای یخچالی رو امتحان کنید.دسرها توی فرهنگ‌های مختلف شکل‌ها و طعم‌های متفاوتی دارن هدف همشون یکیه: خوشحال کردن شما و مهمون‌هاتون!

همچنین بخوانید:  عکس‌های جذاب لوازم تحریر مدرسه | لوازم رنگارنگ و پر از خلاقیت و ایده

 

دسر ساده و سریع

***

یخچالی با ژله

***

لیست انواع دسر

 

“دسر خوشمزه و لاکچری” چیزی بیشتر از یه دسر معمولیه؛ این دسرها معمولاً ترکیبی از مواد خاص و باکیفیت با دیزاین حرفه‌ای و جذاب هستن. مثلاً می‌تونید یه موس شکلاتی با روکش میوه‌های تازه یا تارت‌های میوه‌ای با تزیین‌های زیبا درست کنید که هم طعم عالی دارن و هم حسابی شیک به نظر میان. دسرهای لاکچری معمولاً توی رستوران‌ها و کافه‌های سطح بالا سرو می‌شن، اما با کمی تمرین می‌تونید این دسرها رو توی خونه هم درست کنید و مهمون‌هاتون رو شگفت‌زده کنید. اگه عاشق غذاها و دسرهای لاکچری هستید، این دسرها می‌تونن یه انتخاب فوق‌العاده باشن.

 

دسر چیست

***

آموزش دسر ایرانی

***

دسر باکلاس برای مهمانی

 

اگه دنبال یه دسر باکلاس برای مهمانی هستید که مهمون‌هاتون رو حسابی تحت تأثیر قرار بده، باید سراغ دسرهایی برید که علاوه بر مزه خوب، ظاهر شیکی هم داشته باشن. دسرهایی مثل موس‌های میوه‌ای، تارت‌های شکلاتی با توت‌فرنگی یا کرم بروله می‌تونن انتخاب‌های خیلی خوبی باشن. این دسرها علاوه بر اینکه خیلی خوشمزه‌ان، ظاهر جذاب و متفاوتی دارن و توی هر مهمونی‌ای چشم‌ها رو به خودشون جذب می‌کنن. اگه قراره مهمونی شیک و باکلاسی داشته باشید و دلتون می‌خواد همه چیز تا آخر مهمونی خاص و متفاوت باشه، این دسرها بهترین گزینه‌ان.

اگه به دنبال یه دسر سنتی و خوشمزه هستید که بتونه توی هر جمعی محبوب باشه، “آموزش دسر ایرانی” رو حتماً توی برنامه‌تون بذارید. دسرهای ایرانی مثل شله‌زرد، مسقطی، حلوا یا رنگینک از اون دسته دسرهایی هستن که هم توی مهمونی‌ها و هم برای مراسم‌های خاص خیلی محبوبن. این دسرها با مواد ساده‌ای مثل نشاسته، زعفران، گلاب و شکر تهیه می‌شن و علاوه بر طعم خوشمزه، یه حس اصیل و سنتی به مهمونی‌تون اضافه می‌کنن. اگه دوست دارید توی مهمونی‌هاتون یه دسر ایرانی و اصیل سرو کنید

همچنین بخوانید:  مدل ماگ در دار؛ این ماگ های در دار هر جایی به کار میاد

 

دسر خوشمزه و لاکچری

***

دسر ساده و سریع یخچالی

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.