مدل های مختلف دستکش پشمی یک اکسسوری ساده و شیک برای هر استایل

دستکش پشمی

دستکش پشمی زنانه

 

وقتی هوا سرد می‌شه، اولین چیزی که بهش فکر می‌کنیم، گرم نگه داشتن دستامونه. “دستکش پشمی” دقیقاً همون چیزی هست که توی روزهای سرد بهش نیاز دارید. این نوع دستکش‌ها نه‌تنها حسابی گرم هستن، بلکه خیلی هم شیک به نظر میان و می‌تونن استایل زمستونی شما رو تکمیل کنن. دستکش‌های پشمی معمولاً از پشم نرم و لطیف تهیه می‌شن که دست‌ها رو توی روزهای سرد به خوبی گرم نگه می‌داره. علاوه بر این، به خاطر ظاهر ساده و کلاسیکی که دارن، خیلی راحت با هر نوع لباسی، چه اسپرت و چه رسمی، ست می‌شن. اگه دنبال دستکش‌هایی هستید که هم کاربردی باشه و هم شیک، دستکش‌های پشمی بهترین انتخابن.

 

دستکش پشمی موتور

***

دستکش زنانه مجلسی

***

دستکش دخترانه فانتزی

 

اگه دنبال یه استایل خاص و زنونه برای مهمونی‌ها یا مجالس رسمی هستید، “دستکش زنانه توری” یه گزینه عالیه. این دستکش‌ها به خاطر طراحی‌های ظریف و توری که دارن، به شما ظاهری فوق‌العاده شیک و مجلسی می‌بخشن. دستکش‌های توری معمولاً در رنگ‌های روشن مثل سفید یا کرم طراحی می‌شن و برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی یا مهمونی‌های خاص خیلی مناسبن. این دستکش‌ها هم زیبایی و هم ظرافت رو به استایل شما اضافه می‌کنن و می‌تونید اونا رو با لباس‌های مجلسی شیک ست کنید. اگه دنبال یه اکسسوری خاص برای تکمیل استایل مجلسی‌تون هستید، حتماً یه دستکش زنانه توری رو امتحان کنید.

 

دستکش دخترانه زمستانی

***

دستکش توری مجلسی بلند

***

دستکش مجلسی

 

“دستکش مجلسی” یکی از اون اکسسوری‌هاییه که می‌تونه استایل شما رو توی مجالس و مهمونی‌ها کاملاً تغییر بده. این نوع دستکش‌ها معمولاً از جنس پارچه‌های لوکس مثل ساتن، مخمل یا تور تهیه می‌شن و به استایل شما یه حالت خاص و اشرافی می‌بخشن. دستکش‌های مجلسی معمولاً با لباس‌های مجلسی بلند یا کوتاه ست می‌شن و می‌تونن به راحتی استایل شما رو تکمیل کنن. علاوه بر این، این دستکش‌ها توی رنگ‌های متنوعی مثل مشکی، سفید یا کرم عرضه می‌شن که می‌تونید بسته به لباس مجلسی‌تون بهترین رنگ رو انتخاب کنید. اگه دنبال یه اکسسوری متفاوت برای مهمونی‌ها هستید، دستکش مجلسی یه انتخاب شیک و جذابه.

همچنین بخوانید:  شومیز مشکی مجلسی | مناسب ترین مدل ها برای شیک پوش ها

 

دستکش مجلسی بلند

***

دستکش زنانه توری

***

دستکش مجلسی

 

“دستکش توری مجلسی بلند” یکی از اون اکسسوری‌هایی هست که حسابی شما رو توی مجالس و مهمونی‌ها متمایز می‌کنه. این دستکش‌ها معمولاً از مچ تا بالای آرنج رو پوشش می‌دن و به استایل شما یه حالت مجلل و خاص می‌بخشن. دستکش‌های توری بلند معمولاً با لباس‌های مجلسی بلند و رسمی ست می‌شن و به شما این امکان رو می‌دن که توی هر مجلسی حسابی بدرخشید. این مدل دستکش‌ها با پارچه‌های شفاف و توری طراحی می‌شن که هم ظاهری لطیف دارن و هم به شما ظاهری متفاوت و جذاب می‌بخشن. اگه به دنبال یه اکسسوری خاص برای مجالس رسمی هستید، دستکش توری مجلسی بلند رو از دست ندید.

اگه دنبال یه دستکش شیک و بامزه برای دختر کوچولوتون هستید، “دستکش دخترانه فانتزی” همون چیزی هست که نیاز دارید. این دستکش‌ها معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذاب طراحی می‌شن که بچه‌ها عاشقشون می‌شن. طرح‌های فانتزی مثل شخصیت‌های کارتونی، گل‌ها یا حتی حیوانات بامزه باعث می‌شن که این دستکش‌ها برای دختر کوچولوها خیلی جذاب و دلنشین باشه. علاوه بر ظاهر زیبا، این دستکش‌ها معمولاً از جنس‌های نرم و لطیف دوخته می‌شن که پوست حساس بچه‌ها رو اذیت نمی‌کنه و اون‌ها رو توی هوای سرد حسابی گرم نگه می‌داره.

 

دستکش توری مجلسی بلند

***

دستکش مجلسی بلند

***

دستکش دخترانه فانتزی

 

دستکش مجلسی بلند” یکی از اون اکسسوری‌هاییه که همیشه توی مد بوده و هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این دستکش‌ها به خاطر طول بلندی که دارن، حسابی استایلتون رو متفاوت و اشرافی نشون می‌دن. معمولاً از جنس‌های براق مثل ساتن یا مخمل تهیه می‌شن و با لباس‌های مجلسی بلند و کلاسیک ست می‌شن. این دستکش‌ها به‌خصوص توی مهمونی‌های رسمی و مراسم‌های خاص خیلی پرطرفدارن و به شما ظاهری لوکس و متفاوت می‌بخشن. اگه دنبال یه راه خاص برای تکمیل استایل مجلسی‌تون هستید، دستکش مجلسی بلند یه انتخاب عالیه.

همچنین بخوانید:  انواع لوازم شنا زنانه و دخترانه+ عکس

 

دستکش مجلسی ساتن

***

دستکش دخترانه زمستانی

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.