استایل های ی جذاب و متفاوت با کراپ و دامن شیک دخترونه

کراپ و دامن شیک

 

مدل نیم تنه و دامن بلند مجلسی

 

کراپ دامن شیک یکی از اون ترکیب‌های جذابیه که وقتی می‌پوشیش، استایلت حسابی از سادگی در میاد و بهش یه حس مدرن و جوان‌پسند اضافه میشه. کراپ‌تاپ یا نیم‌تنه همراه با دامن، به‌خصوص توی مهمونی‌ها یا مراسم‌های رسمی و نیمه‌رسمی خیلی طرفدار داره. این ترکیب به خاطر اینکه بخش‌های مختلف بدن رو به‌خوبی نمایش می‌ده و همزمان با دامن، استایل رو متعادل می‌کنه، به راحتی می‌تونه یه انتخاب بی‌نقص برای هر خانمی باشه که دنبال یه استایل شیک و جذابه. از مدل‌های ساده گرفته تا نیم‌تنه‌ها و دامن‌های کارشده، هرکدوم می‌تونن استایلت رو خاص و متفاوت نشون بدن.

کراپ و دامن بلند یکی از اون استایل‌هایی هست که هم برای مراسم‌های رسمی مناسبه و هم می‌تونی اون رو توی مهمونی‌های دوستانه و دورهمی‌های غیررسمی بپوشی. دامن بلند به استایلت یه حس شیک و باوقار میده و همزمان کراپ‌تاپ باعث می‌شه که استایلت از حالت خیلی رسمی دربیاد و یه حس کژوال و مدرن بهش اضافه بشه. این ترکیب برای خانم‌هایی که دوست دارن استایل شیک ولی راحت داشته باشن، یه انتخاب عالیه. اگه دنبال یه استایل هستی که همزمان هم شیک و هم راحت باشه، حتماً ترکیب کراپ‌تاپ و دامن بلند رو امتحان کن.

 

کراپ دامن مجلسی

***

کراپ و دامن بلند

***

کراپ کت و دامن جین

 

نیم تنه و دامن مجلسی شیک یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی مثل عروسی‌ها و نامزدی‌هاست. نیم‌تنه به خاطر کوتاهی و جذابیتی که داره، به استایلت یه حس خاص و متفاوت میده و دامن مجلسی، همزمان استایلت رو از سادگی در میاره و بهش یه حس لوکس و رسمی اضافه می‌کنه. این ترکیب رو می‌تونی با کفش‌های پاشنه‌بلند و اکسسوری‌های خاص ست کنی و یه استایل بی‌نقص برای مراسم‌های رسمی داشته باشی. اگه دنبال یه استایل خاص و متفاوت برای مهمونی‌های رسمی هستی، نیم‌تنه و دامن مجلسی شیک رو امتحان کن.

همچنین بخوانید:  15 مدل سایه شاین و جذاب چشم برای آرایش‌های مینیمال + عکس

 

مدل کراپ و دامن بلند

***

کراپ و دامن بلند دخترانه

***

کراپ و دامن اسپرت

 

نیم تنه مجلسی با دامن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی هست که دوست دارن توی مهمونی‌ها استایلی جذاب و لوکس داشته باشن. نیم‌تنه‌های مجلسی معمولاً با جزئیات خاصی مثل گلدوزی، سنگ‌دوزی یا حتی پارچه‌های براق طراحی می‌شن که بهت این امکان رو میده که توی هر مراسمی بدرخشی. این نیم‌تنه‌ها وقتی با دامن‌های بلند یا کوتاه ست می‌شن، یه استایل شیک و مجلسی می‌سازن که هم برای مهمونی‌های رسمی و هم برای مراسم‌های خاص خیلی مناسبه.

اگه دنبال یه استایل رسمی و باوقار برای مهمونی‌ها یا مراسم‌های خاص هستی، مدل نیم تنه و دامن بلند مجلسی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. دامن بلند به استایلت یه حس رسمی و شیک میده و همزمان نیم‌تنه باعث می‌شه که استایلت جذاب‌تر و جوان‌پسندتر بشه. این ترکیب برای مراسم‌هایی مثل عروسی، نامزدی یا حتی مهمونی‌های خانوادگی خیلی مناسبه و به راحتی می‌تونی اون رو با کفش‌های پاشنه‌بلند یا صندل‌های شیک ست کنی

 

کراپ و دامن بلند

***

نیم تنه و دامن مجلسی شیک

***

نیم تنه مجلسی با دامن

 

نیم تنه مجلسی مشکی از اون لباس‌هاییه که همیشه توی دنیای مد جایگاه خودش رو داره. رنگ مشکی به استایلت یه حس کلاسیک و باوقار میده و همزمان نیم‌تنه بهت این امکان رو میده که توی مهمونی‌ها و مراسم‌ها خاص به نظر بیای. این نیم‌تنه‌ها معمولاً با جزئیات خاص مثل گلدوزی یا سنگ‌دوزی تزئین می‌شن و به راحتی می‌تونی اون رو با یه دامن شیک یا حتی شلوار مجلسی ست کنی. اگه دنبال یه استایل شیک و رسمی هستی که همزمان جذاب هم باشه، نیم‌تنه مجلسی مشکی بهترین انتخابه.

 

کراپ دامن بلند مجلسی

***

نیم تنه دامن اسپرت

***

مدل نیم تنه دخترانه اسپرت

 

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل لباس عقد لاکچری بسیار شیک + لباس عقد پرنسسی

نیم تنه دامن عروسکی یه استایل بانمک و جذاب برای دخترهایی هست که دنبال یه لباس خاص و فانتزی می‌گردن. این ترکیب معمولاً با پارچه‌های لطیف و طرح‌های فانتزی طراحی می‌شه و به استایلت یه حس شیرین و شاداب میده. نیم‌تنه‌های عروسکی معمولاً کوتاه‌تر و با جزئیات بیشتری طراحی می‌شن و وقتی با دامن‌های پف‌دار و عروسکی ست می‌شن، یه استایل کاملاً خاص و متفاوت می‌سازن. این ترکیب برای مهمونی‌های غیررسمی یا دورهمی‌های دوستانه خیلی مناسبه و بهت این اجازه رو میده که همزمان هم راحت و هم خوش‌تیپ باشی.

 

نیم تنه دامن عروسکی

***

نیم تنه مجلسی مشکی

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.