تی شرت دخترونه لش | استایلی ساده و همیشه شیک برای روزهای گرم + عکس

تی شرت دخترونه لش

ست لباس گنگ پسرانه

 

تی‌شرت دخترونه لش یکی از اون لباس‌هاییه که این روزها توی استایل خیلی از دخترای خوش‌استایل جا باز کرده. این تی‌شرت‌ها به خاطر طراحی گشاد و راحتی که دارن، هم برای استفاده روزمره و هم برای موقعیت‌های غیررسمی مثل دورهمی‌های دوستانه، خیلی مناسبن. استایل لش بهت اجازه میده که بدون هیچ دردسری شیک به نظر برسی و در عین حال حس راحتی کنی. اگه دنبال یه تی‌شرت هستی که هم ساده باشه و هم یه حس “گنگ” و متفاوت به استایلت بده، تی‌شرت‌های دخترونه لش بهترین انتخابن. رنگ‌های مختلف، مدل‌های کوتاه و بلند، و حتی جنس‌های متنوع باعث  میشن که این تی‌شرت‌ها برای هر سلیقه‌ای مناسب باشن.

 

لباس لشی دخترانه تابستانی

***

لباس گنگ دخترانه بچه گانه

***

لباس گنگ دخترونه اینستا

 

اگه دنبال یه استایل متفاوت و “گنگ” هستی، لباس لش دخترانه گنگ دقیقاً همون چیزیه که بهش نیاز داری. این نوع لباس‌ها معمولاً طراحی‌های گشاد و آزادی دارن که بهت حس راحتی میدن و همزمان استایلت رو خاص و متفاوت می‌کنن. لباس‌های گنگ معمولاً با تی‌شرت‌ها و شلوارهای گشاد، کفش‌های اسپرت و حتی اکسسوری‌های خاص مثل کلاه یا دستبند‌های اسپرت ترکیب میشن. استایل گنگ بیشتر برای دخترایی مناسبه که دنبال یه ظاهر غیررسمی و آزاد هستن و نمی‌خوان به قوانین استایل کلاسیک پایبند باشن. این استایل توی مهمونی‌های دوستانه یا حتی برای استفاده روزمره می‌تونه خیلی جذاب باشه.

 

لباس لش پسرانه خفن

***

لباس لش دخترانه بچه گانه

***

لباس لش پسرانه

 

تیشرت لشی دخترانه کوتاه یکی از اون لباس‌هاییه که برای فصل تابستون خیلی طرفدار داره. این تی‌شرت‌ها به خاطر قد کوتاه و گشادشون، باعث میشن که هم راحت باشی و هم استایلت شیک و متفاوت به نظر بیاد. ترکیب این مدل تی‌شرت‌ها با شلوار جین یا شلوارک، یه استایل تابستونی و خنک می‌سازه که می‌تونی توی روزهای گرم سال ازش استفاده کنی. رنگ‌های روشن مثل سفید، صورتی یا آبی برای این مدل تی‌شرت‌ها خیلی جذابن و به استایلت یه حس شادابی و انرژی میدن. اگه دنبال یه لباس ساده و در عین حال خوش‌پوش برای روزهای گرم هستی، تیشرت لشی کوتاه دخترانه یه انتخاب عالیه.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو اداری شیک و ساده؛ انتخابی شیک و لاکچری برای یک استایل رسمی

 

تیشرت لش دخترانه ساده

***

تیشرت دخترانه بلند و گشاد

***

لباس لشی دخترانه تابستانی

 

تیشرت لش دخترانه سفید یه انتخاب همیشه‌مده. این تی‌شرت‌های ساده به خاطر طراحی گشادشون، هم راحت هستن و هم به استایل یه حس کلاسیک و مینیمال میدن. رنگ سفید به دلیل اینکه با هر چیزی ست می‌شه، بهت اجازه می‌ده که استایلت رو با هر نوع شلوار یا حتی دامن ترکیب کنی. یه تیشرت لش سفید می‌تونه با شلوار جین آبی، یا حتی یه شلوار مشکی تنگ یا گشاد، استایلی شیک و در عین حال راحت بسازه. این مدل تی‌شرت‌ها توی استایل روزمره خیلی پرکاربردن و می‌تونی اون رو توی مهمونی‌های دوستانه یا حتی خریدهای روزمره بپوشی و همیشه خوش‌تیپ به نظر برسی.

 

لباس لش دخترانه استین بلند

***

تیشرت لشی دخترانه بلند مشکی

***

تیشرت لش دخترانه سفید

 

اگه به دنبال یه لباس ساده و شیک برای استفاده روزمره هستی، تیشرت لشی دخترانه بلند مشکی یه انتخاب عالیه. این تی‌شرت‌های مشکی به خاطر رنگ تیره و طراحی گشادشون، بهت یه استایل شیک و مینیمال میدن که خیلی راحت با هر چیزی ست میشه. می‌تونی این تی‌شرت رو با شلوار جین، شلوار لگ یا حتی یه دامن بلند ترکیب کنی و یه استایل متفاوت و جذاب برای خودت بسازی. رنگ مشکی به دلیل اینکه همیشه مد بوده و هست، باعث میشه این مدل تی‌شرت همیشه یه انتخاب مطمئن و بی‌دردسر باشه.

برای روزهای پاییز و بهار که هوا کمی خنک‌تر میشه، لباس لش دخترانه آستین بلند یه انتخاب خیلی خوبه. این مدل لباس‌ها به خاطر آستین‌های بلند و طراحی گشادشون، هم بهت حس راحتی میدن و هم تو رو از سرما حفظ می‌کنن. این تی‌شرت‌ها رو می‌تونی با شلوارهای جین یا حتی شلوارهای راحتی ترکیب کنی و یه استایل کاملاً کژوال و شیک برای خودت بسازی. رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، سفید یا مشکی برای این مدل لباس‌ها خیلی پرطرفدارن و به راحتی با هر چیزی ست می‌شن.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز کرواتی | کالکشنی از بهتریم و شیک ترین مدل های روز

 

تیشرت لشی دخترانه کوتاه

***

لباس لش دخترانه گنگ

تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.