انواع استایل های لوکس و شیک با پیراهن مجلسی دنباله دار + عکس

پیراهن مجلسی دنباله دار

لباس دنباله دار ساده

 

پیراهن مجلسی دنباله دار یکی از اون لباس‌هایی هست که هر خانمی باید حداقل یک‌بار توی زندگیش بپوشه. این نوع لباس‌ها با دنباله‌ای که دارن، استایل آدم رو حسابی شیک و خاص می‌کنن. دنباله لباس همیشه نماد اشرافیت و لوکس بودن بوده و وقتی با یه طراحی شیک و مجلسی ترکیب می‌شه، حسابی نگاه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه. پیراهن‌های مجلسی دنباله‌دار معمولاً برای مراسم‌های خاص مثل عروسی، نامزدی یا مهمونی‌های لوکس پوشیده می‌شن. اگر می‌خوای توی یه مهمونی همه بهت توجه کنن، یه پیراهن مجلسی دنباله‌دار انتخاب عالی‌ایه. حالا بریم سراغ مدل‌های مختلف و متنوعی که از این لباس‌ها وجود داره.

 

لباس مجلسی دنباله دار کوتاه

***

لباس مجلسی دنباله دار حریر

***

لباس مجلسی دنباله دار ساتن

 

اگه دنبال یه استایل خاص و متفاوت هستی، لباس مجلسی دنباله دار کوتاه می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای باشه. این مدل لباس‌ها با اینکه قسمت دامنشون کوتاهه، ولی دنباله‌ای که پشتشون قرار داره باعث می‌شه استایلت حسابی جذاب و متفاوت به نظر برسه. لباس‌های دنباله‌دار کوتاه معمولاً برای مهمونی‌های دوستانه و نیمه‌رسمی عالی هستن و بهت اجازه می‌دن هم راحت حرکت کنی و هم خاص به نظر برسی. ترکیب این لباس با یه جفت کفش پاشنه‌بلند می‌تونه استایلت رو تکمیل کنه و توی هر مهمونی بدرخشی. این مدل بیشتر برای دخترای جوون و شاداب که دنبال یه استایل شیک ولی بازیگوشانه هستن، مناسبه.

 

لباس مجلسی دنباله دار مشکی

***

مدل لباس مجلسی دنباله دار توری

***

لباس مجلسی دنباله دار شیک

 

لباس مجلسی دنباله‌دار حریر یکی از اون مدل‌هاییه که وقتی می‌پوشیش، حس لطافت و زیبایی رو به همراه داره. پارچه حریر به خاطر سبک و نرم بودنش، به لباس یه حس لطافت خاصی می‌ده و وقتی با یه دنباله بلند ترکیب می‌شه، استایل رو کاملاً شیک و مجلسی می‌کنه. این مدل لباس‌ها برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی یا جشن‌های خاص خیلی مناسبن. رنگ‌های ملایم و روشن مثل صورتی، آبی یا نقره‌ای برای لباس‌های حریر خیلی جذاب هستن و باعث می‌شن که استایلت پر از انرژی و لطافت باشه. اگر دنبال یه لباس هستی که هم شیک باشه و هم راحت، حریر انتخاب خیلی خوبیه.

همچنین بخوانید:  مدل شال شاین زنانه؛ برای داشتن استایلی زیبا و به روز

 

لباس دنباله دار دخترانه

***

مدل لباس مجلسی

***

دخترانه بلند دنباله دار اینستاگرام

 

لباس مجلسی دنباله‌دار ساتن یکی از اون لباس‌هاییه که وقتی می‌پوشیش، حس لوکس بودن و شیک‌پوشی رو بهت می‌ده. ساتن به خاطر براق بودنش، باعث می‌شه لباس توی نور بدرخشه و نگاه‌ها رو به خودش جلب کنه. دنباله بلند این نوع لباس‌ها هم بهش یه حس اشرافی و خاص می‌ده. این مدل لباس‌ها بیشتر برای مراسم‌های شبانه و رسمی مناسبه و ترکیبش با زیورآلات درخشان مثل طلا یا نقره، استایلت رو تکمیل می‌کنه. رنگ‌های تیره مثل مشکی یا سرمه‌ای برای لباس‌های ساتن خیلی شیک و کلاسیک به نظر میاد، ولی رنگ‌های روشن هم برای فصل تابستون و بهار خیلی جذابن.

 

لباس مجلسی دنباله دار کوتاه

***

لباس مجلسی دنباله دار ساتن

***

لباس مجلسی دنباله دار مشکی

 

لباس مجلسی دنباله‌دار مشکی از اون لباس‌هاییه که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. رنگ مشکی همیشه یکی از شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین رنگ‌ها برای لباس مجلسی بوده و وقتی با یه دنباله بلند ترکیب می‌شه، استایل رو کاملاً خاص و مجلسی می‌کنه. این نوع لباس‌ها برای مراسم‌های رسمی و مهمونی‌های شبانه عالی هستن و همیشه یه انتخاب مطمئن به حساب میان. اگر نمی‌دونی توی یه مهمونی چه لباسی بپوشی، یه پیراهن مجلسی دنباله‌دار مشکی همیشه یه گزینه عالیه. می‌تونی این مدل لباس رو با زیورآلات طلایی یا نقره‌ای ترکیب کنی و استایلت رو از ساده بودن دربیاری.

لباس مجلسی دنباله‌دار توری از اون مدل‌هایی هست که وقتی می‌پوشیش، حس یه پرنسس رو بهت می‌ده. پارچه تور به خاطر طراحی‌های خاص و لطیفی که داره، به لباس یه حالت رویایی و فانتزی می‌ده و وقتی با دنباله بلند ترکیب می‌شه، لباس رو کاملاً خاص و متفاوت می‌کنه. این مدل لباس‌ها برای مراسم‌های خاص مثل نامزدی یا جشن‌های خانوادگی خیلی مناسبه. رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم یا صورتی برای لباس‌های توری خیلی جذاب هستن و به استایلت یه حس لطافت و زیبایی می‌دن. اگر دنبال یه لباس رویایی و خاص هستی، مدل توری با دنباله بلند انتخاب خیلی خوبی می‌تونه باشه.

همچنین بخوانید:  مدل روسری زنانه شیک؛ بهترین مدل ها در کنار هم

 

لباس دنباله دار مجلسی

***

مدل لباس مجلسی دنباله دار توری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.