کالکشن جدیدترین مدل های پیراهن آبی مجلسی برای مهمونی‌های رسمی

پیراهن آبی مجلسی

لباس مجلسی ابی یخی

 

پیراهن آبی مجلسی از اون دسته لباس‌هایی هست که هر زنی باید یکی از اون‌ها توی کمدش داشته باشه. رنگ آبی همیشه یه حس آرامش و اعتماد به نفس رو به آدم منتقل می‌کنه و وقتی این رنگ به یه لباس مجلسی تبدیل می‌شه، ترکیبی از شیک‌پوشی و جذابیت رو ارائه می‌ده. پیراهن آبی مجلسی می‌تونه برای هر نوع مهمانی و مراسم رسمی، از عروسی گرفته تا یه مهمونی خانوادگی یا دورهمی دوستانه، انتخابی بی‌نظیر باشه. از آبی یخی گرفته تا آبی کاربنی و فیروزه‌ای، این رنگ در طیف‌های مختلفی موجوده که هرکدوم جذابیت خاص خودش رو دارن و می‌تونن استایلت رو منحصر به فرد کنن. با پیراهن آبی، هم می‌تونی استایلت رو رسمی نگه داری و هم به استایل روزمره‌ات یه حس خاص اضافه کنی.

 

لباس مجلسی آبی فیروزه ای

***

لباس مجلسی ابی یخی کوتاه

***

لباس مجلسی ابی پاستیلی

 

لباس مجلسی آبی یخی از اون مدل‌هایی هست که وقتی می‌پوشی، حس خاص و متفاوتی به استایلت اضافه می‌کنه. این رنگ به دلیل سرد بودنش، حس خنکی و آرامش رو به همراه داره و بیشتر برای مهمانی‌های رسمی و فصول گرم سال مناسبه. پیراهن آبی یخی معمولاً با پارچه‌های لطیف و ظریف مثل حریر، ساتن یا گیپور دوخته می‌شه که استایل شیک و خاصی رو بهت می‌ده. اگر دنبال یه لباس مجلسی هستی که توی مهمونی‌ها استایلت برجسته و متفاوت باشه، آبی یخی می‌تونه انتخاب عالی باشه. این رنگ به خوبی با اکسسوری‌های نقره‌ای یا طلایی ترکیب می‌شه و می‌تونه استایلت رو از ساده بودن خارج کنه و جذاب‌ترش کنه.

 

لباس مجلسی آبی فیروزه ای

***

لباس مجلسی آبی آسمانی

***

لباس مجلسی آبی کاربنی اینستاگرام

 

لباس مجلسی آبی روشن از اون لباس‌هایی هست که وقتی می‌پوشیش، یه حس شادابی و انرژی مثبت بهت می‌ده. این رنگ بیشتر برای مراسم‌های روز و مهمانی‌هایی که فضای شاد و دوستانه دارن مناسبه. آبی روشن با ترکیب پارچه‌های براق و نرم مثل ساتن و ابریشم خیلی جذاب به نظر میاد و می‌تونه به استایلت یه حس لوکس و خاص بده. این رنگ به خوبی با اکسسوری‌های ساده مثل مروارید یا زیورآلات مینیمال ترکیب می‌شه و می‌تونه بهت کمک کنه که بدون دردسر، شیک و ساده به نظر برسی. پیراهن‌های آبی روشن معمولاً برای مراسم‌های نیمه‌رسمی مثل جشن تولد یا دورهمی‌های خانوادگی خیلی کاربرد دارن.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن مهمانی ساده؛ با این مدل ها حسابی بدرخشید

 

لباس مجلسی آبی کاربنی پوشیده

***

لباس مجلسی آبی نفتی

***

لباس مجلسی ابی پاستیلی

 

لباس مجلسی آبی کاربنی یکی از ترندهای اخیر توی اینستاگرامه و حسابی بین خانم‌های خوش‌سلیقه طرفدار پیدا کرده. این رنگ به خاطر عمق و جذابیتی که داره، باعث می‌شه استایلت خاص و شیک به نظر برسه. آبی کاربنی معمولاً توی لباس‌های مجلسی بلند و کوتاه استفاده می‌شه و به دلیل سنگینی و شیکی که داره، برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی یا نامزدی خیلی مناسبه. ترکیب این رنگ با پارچه‌های لوکس مثل مخمل یا ساتن، یه استایل فوق‌العاده شیک و جذاب می‌سازه. اگر دوست داری توی مهمونی‌ها استایلت از بقیه متفاوت باشه، لباس مجلسی آبی کاربنی می‌تونه بهترین انتخاب باشه.

 

لباس مجلسی آبی نفتی

***

لباس مجلسی آبی کوتاه

***

لباس مجلسی آبی کاربنی پوشیده

 

اگر دنبال یه لباس مجلسی پوشیده هستی که هم شیک باشه و هم حس خاص و مجللی داشته باشه، لباس مجلسی آبی کاربنی پوشیده انتخاب فوق‌العاده‌ایه. این مدل لباس به دلیل طراحی بلند و پوشیده‌اش، مناسب مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی و حتی مجالسی مثل عروسی‌های مذهبی هست. رنگ آبی کاربنی به خاطر سنگینی و عمقی که داره، باعث می‌شه استایلت خیلی جذاب و متفاوت به نظر برسه. ترکیب این رنگ با دنباله‌های بلند یا کارشده‌های روی لباس، استایلت رو فوق‌العاده شیک و لاکچری می‌کنه. با استفاده از زیورآلات مینیمال و اکسسوری‌های طلایی یا نقره‌ای می‌تونی به استایلت یه حس لوکس اضافه کنی و توی هر مراسمی بدرخشی.

 

لباس مجلسی آبی کاربنی اینستاگرام

***

لباس مجلسی آبی روشن

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.