آینه دکوری | بهترین مدل‌های آینه قدی دکوراتیو برای خانه‌های مدرن + عکس

آینه دکوری

دکوراتیو

 

آینه دکوری یکی از اون وسایلیه که به هر خونه‌ای حال و هوای خاص و متفاوتی می‌ده. وقتی حرف از دکوراسیون داخلی می‌شه، اولین چیزی که به ذهن می‌رسه رنگ دیوارها یا مبلمان نیست، بلکه جزئیاتی مثل آینه دکوری می‌تونه تاثیر زیادی در زیباتر کردن فضا داشته باشه. آینه دکوری علاوه بر اینکه به محیط یه حس بزرگ‌تر و بازتر می‌ده، نوری که ازش بازتاب می‌شه می‌تونه فضا رو روشن‌تر و دل‌بازتر کنه. با یه آینه دکوری خوب، می‌تونی خونه‌ت رو هم شیک‌تر نشون بدی و هم مدرن‌تر. این آینه‌ها هم در سایزها و شکل‌های مختلف موجودن و می‌تونی به راحتی یه مدلی رو پیدا کنی که با سبک دکوراسیون خونه‌ت همخوانی داشته باشه. بعضی از آینه‌ها حتی نقش هنری دارن و خودشون می‌تونن به عنوان یه قطعه دکوری در خونه استفاده بشن.

 

آینه دیواری شیک

***

آینه دکوری

***

آینه دکوراتیو پذیرایی

 

آینه قدی مدرن همون چیزی هست که این روزا تو خیلی از خونه‌ها دیده می‌شه. اگر به دنبال یه وسیله کاربردی و شیک می‌گردی که هم فضا رو بزرگ‌تر نشون بده و هم کارایی بالایی داشته باشه، آینه قدی مدرن انتخاب خیلی خوبیه. این آینه‌ها با طراحی‌های ساده و مینیمال، بدون هیچ‌گونه جزئیات اضافه، بیشتر به درد خونه‌هایی می‌خورن که سبک مدرن دارن. آینه قدی مدرن اغلب با فریم‌های باریک و براق ارائه می‌شه که به خونه‌تون یه حس لوکس می‌ده. از طرف دیگه، استفاده از این نوع آینه‌ها تو فضاهای کوچک مثل راهروها یا اتاق خواب‌ها خیلی مناسب و کاربردیه، چون هم فضا رو بزرگ‌تر نشون می‌ده و هم باعث می‌شه همه چیز مرتب و تمیز به نظر برسه.

همچنین بخوانید:  مدل ایده نصب قاب عکس؛ با خاطره هات یه دیزاین شیک بساز

 

آینه دیواری جدید

***

آینه قدی چوبی

***

آینه دیواری مدرن

 

خب حالا سوال اصلی اینجاست که آینه قدی از کجا بخرم؟ بازار پر از گزینه‌های مختلفه و گاهی انتخاب از بین این همه گزینه می‌تونه سخت باشه. ولی مهم‌ترین چیزی که باید بهش توجه کنی، کیفیت و طراحی آینه است. آینه قدی‌هایی که برای فضای داخلی خونت استفاده می‌کنی باید علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی داشته باشن که با گذشت زمان تغییر رنگ ندن و همچنان براقی و شفافیت خودشون رو حفظ کنن. بهترین جاها برای خرید آینه قدی فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی هستن. فروشگاه‌های تخصصی که آینه‌های متنوعی دارن و می‌تونی از نزدیک کیفیت‌شون رو بررسی کنی. اما اگر وقت رفتن به فروشگاه‌ها رو نداری، می‌تونی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خرید کنی که البته باید به نظرات کاربران و گارانتی محصول توجه ویژه‌ای داشته باشی.

آینه قدی کشو دار یکی از اون وسایل کارآمد و چند منظوره است که می‌تونه تو اتاق خواب یا حتی سالن‌های زیبایی استفاده بشه. این آینه‌ها علاوه بر اینکه بهت اجازه می‌دن تا خودت رو به طور کامل ببینی، کشوهایی هم دارن که می‌تونی وسایل ضروری‌ات رو داخلشون قرار بدی. برای مثال، اگر اهل آرایش و مراقبت از پوست هستی، این کشوها جای خوبی برای نگهداری از لوازم آرایش، برس و شانه و سایر وسایل مرتبط است. حتی برای کسانی که دوست دارن وسایل خودشون همیشه مرتب و منظم باشه، آینه قدی کشو دار یه گزینه عالی محسوب می‌شه. دیگه نیازی نیست که به دنبال میز آرایش جداگانه باشی؛ این آینه‌ها همه چیز رو یه‌جا بهت ارائه می‌دن.

 

آینه قدی دکوراتیو

***

همچنین بخوانید:  مدل گلدان رومیزی؛ دکوری هایی ساده و بسیار زیبا برای دیزاین محیط

آینه دکوراتیو دیوا

***

آینه قدی دیجی کالا

 

آینه قدی دکوراتیو هم یکی از پرطرفدارترین انواع آینه‌هاست که بیشتر به عنوان یه وسیله تزیینی در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شه. این نوع آینه‌ها با طراحی‌های خاص و هنری می‌تونن به یه نقطه تمرکز در دکوراسیون تبدیل بشن. با داشتن یه آینه دکوراتیو توی فضای نشیمن یا اتاق خواب، می‌تونی خونه‌ت رو از یه فضای معمولی به یه فضای لوکس و شیک تبدیل کنی. طراحی این آینه‌ها اغلب دارای جزئیات زیادیه و ممکنه از متریال‌های مختلفی مثل چوب، فلز و حتی شیشه رنگی ساخته شده باشن. این نوع آینه‌ها همون قدر که زیبا هستن، می‌تونن به عنوان یه وسیله کاربردی هم استفاده بشن.

 

آینه قدی چوبی

***

آینه دکوراتیو

***

آینه قدی چوبی مدرن

 

یکی از مدل‌های جذاب آینه قدی، آینه‌های پایه‌داره که به راحتی می‌تونی اون رو تو هر قسمتی از خونه بذاری. این مدل آینه‌ها مخصوصاً برای کسانی که فضای محدودی دارن و نمی‌خوان آینه رو به دیوار نصب کنن خیلی مناسبه. آینه قدی پایه‌دار معمولاً طراحی مینیمالیستی داره و به راحتی تو هر دکوراسیونی جا می‌گیره. از طرف دیگه، پایه‌های این آینه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شدن که به راحتی قابل جابجایی هستن و می‌تونی هر وقت دلت خواست، جای آینه رو تغییر بدی. اگه اهل مد و فشن هستی و دوست داری همزمان که لباس‌هایت رو امتحان می‌کنی، خودت رو از تمام زاویه‌ها ببینی، آینه قدی پایه‌دار بهترین انتخابه.

 

مرکز فروش آینه های خرم

***

آینه قدی مدرن @

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.