جدید ترین مدل های استند آرایشی | بهترین راه‌حل برای مرتب نگه‌داشتن میز آرایش شما

استند آرایشی

استند لوازم آرایشی چوبی سفید

 

استند آرایشی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وسایل برای مرتب کردن لوازم آرایشیه که هر دختری باید توی میز آرایشش داشته باشه. همه ما می‌دونیم که لوازم آرایش مثل رژ لب، سایه چشم، براش‌ها و پودرها همیشه کلی فضا می‌گیرن و اگه سر جای خودشون نباشن، خیلی زود همه‌چیز بهم می‌ریزه. اینجاست که استند آرایشی به کار میاد! با داشتن یه استند مرتب و شیک، می‌تونی همه لوازم آرایشت رو دسته‌بندی کنی و همیشه راحت پیداشون کنی. علاوه بر این، استندها می‌تونن به عنوان یه عنصر دکوراتیو زیبا برای میز آرایشت هم عمل کنن.

اگه به دنبال یه استند شیک و ساده‌ای که با هر دکوراسیونی جور در بیاد، استند لوازم آرایشی چوبی سفید یه انتخاب عالیه. این مدل استندها معمولاً با طرح‌های مینیمال و ساده طراحی می‌شن و به خاطر رنگ سفید و جنس چوبی‌شون، یه حس طبیعی و آرامش‌بخش به فضا می‌دن. استند چوبی سفید به راحتی با هر نوع دکوراسیون ست می‌شه و هم برای میز آرایش شخصی و هم برای مغازه‌ها مناسبه. طراحی ساده این استند باعث می‌شه که لوازم آرایشت همیشه مرتب و در دسترس باشن و دیگه نیازی نباشه که دنبال لوازم مختلف توی کشوها بگردی.

 

استند لوازم آرایشی ام دی اف

***

استند لوازم آرایشی برای مغازه

***

استند لوازم آرایشی دیواری

 

استند لوازم آرایشی ام‌دی‌اف یکی از پرطرفدارترین مدل‌های استند برای نگه‌داری و نظم دادن به لوازم آرایشیه. ام‌دی‌اف به خاطر مقاومت و دوام بالاش خیلی محبوبه و استندهایی که از این جنس ساخته می‌شن، معمولاً طراحی‌های شیک و متنوعی دارن. استندهای ام‌دی‌اف به راحتی تمیز می‌شن و می‌تونن سال‌ها بدون آسیب و خرابی مورد استفاده قرار بگیرن. این مدل استندها معمولاً توی رنگ‌های مختلف موجود هستن و می‌تونی بسته به دکوراسیون خونت یا مغازت، یکی رو انتخاب کنی که به خوبی با محیط هماهنگ بشه. استند لوازم آرایشی ام‌دی‌اف به خاطر سادگی و کاربردی بودنش، خیلی از دخترا و آرایشگرها طرفدارش هستن.

همچنین بخوانید:  15 مدل لاکچری عینک آفتابی برند زنانه که امسال باید داشته باشید + تصاویر

 

استند لوازم آرایشی شیشه ای

***

باکس لوازم آرایش کادو

***

استند لوازم آرایشی فانتزی

 

اگه صاحب یه مغازه لوازم آرایشی هستی، استند لوازم آرایشی برای مغازه یکی از مهم‌ترین وسایلیه که باید داشته باشی. این استندها بهت کمک می‌کنن که محصولات آرایشی‌ت رو به صورت مرتب و جذاب به نمایش بذاری و مشتری‌ها به راحتی بتونن از بینشون انتخاب کنن. استندهای مخصوص مغازه معمولاً از جنس‌های مختلف مثل ام‌دی‌اف، شیشه یا فلز ساخته می‌شن و طراحی‌های خاصی دارن که علاوه بر زیبایی، کاربردی هم هستن. یه استند لوازم آرایشی شیک می‌تونه باعث شه که مشتری‌ها بیشتر به محصولاتت توجه کنن و حتی فروش بیشتری داشته باشی. انتخاب یه استند مناسب برای مغازه‌ات می‌تونه تاثیر زیادی توی جلب توجه مشتری‌ها داشته باشه.

 

استند لوازم آرایش از کجا بخرم

***

استند لوازم آرایشی چوبی دیجی کالا

***

استند لوازم آرایشی رومیزی

 

استند لوازم آرایشی دیواری یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای کساییه که فضای کمی دارن ولی می‌خوان لوازم آرایششون مرتب و در دسترس باشه. این مدل استندها به دیوار نصب می‌شن و به خاطر اینکه فضای میز یا کشو رو اشغال نمی‌کنن، خیلی مناسب اتاق‌ها یا مغازه‌های کوچیک هستن. استند دیواری بهت این امکان رو می‌ده که لوازم آرایشت رو به صورت مرتب روی دیوار بچینی و همیشه به راحتی بهشون دسترسی داشته باشی. علاوه بر این، استندهای دیواری معمولاً طراحی‌های شیک و مدرنی دارن که به دکوراسیون خونه یا مغازه یه جلوه خاص و منحصر به فرد می‌دن.

 

استند لوازم آرایشی چوبی سفید دیجی کالا

***

استند لوازم آرایشی دیجی کالا

***

استند لوازم آرایشی فانتزی دیجی کالا

 

اگه دنبال یه هدیه خوب و کاربردی برای دوست یا یکی از اعضای خانوادت هستی، باکس لوازم آرایش کادو یکی از بهترین گزینه‌هاست. این باکس‌ها معمولاً شامل یه استند آرایشی شیک و چند تکه لوازم آرایش هستن که به عنوان هدیه خیلی جذاب و دوست‌داشتنی هستن. باکس‌های لوازم آرایش کادو به خاطر بسته‌بندی‌های زیبایی که دارن، حس خاصی به گیرنده هدیه می‌دن و به راحتی دلش رو به دست می‌آرن. علاوه بر این، با داشتن یه باکس لوازم آرایش کادو، همیشه همه‌چیز مرتب و در دسترسه و می‌تونی با یه تیر چند نشون بزنی؛ هم یه هدیه شیک و خاص بدی و هم کاری کنی که دوستت همیشه به یاد تو باشه.

همچنین بخوانید:  مدل گیره مو فانتزی و مجلسی + مدل دخترانه با کلاس

 

استند لوازم آرایشی چرخشی دیجی کالا

***

استند لوازم آرایشی دیجی کالا

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.