ماگ شیشه ای نی‌دار برای عاشقان نوشیدنی‌های سرد + تصاویر

ماگ شیشه ای

ماگ شیشه ای دوجداره

 

ماگ شیشه‌ای، این روزها خیلی محبوب شده و توی هر خونه‌ای حداقل یکی از این ماگ‌های شیک و زیبا پیدا می‌شه. ماگ شیشه‌ای از اون وسایلیه که هم برای نوشیدن نوشیدنی‌های گرم مثل چای و قهوه مناسب هست و هم برای نوشیدنی‌های خنک مثل شیک‌ها و آبمیوه‌های خنک. یکی از جذابیت‌های ماگ شیشه‌ای اینه که به خاطر شفاف بودنش، زیبایی نوشیدنی‌هایی که توش می‌ریزی، بیشتر به چشم می‌آد. مثلاً وقتی یه لاته با فوم بالا درست می‌کنی، می‌تونی لایه‌های زیبای قهوه و فوم رو توی ماگ ببینی و ازش لذت ببری. ماگ شیشه‌ای هم خیلی شیکه و هم کاربردی، مخصوصاً برای کسایی که عاشق نوشیدنی‌های مختلفن و دوست دارن هر لحظه لذت ببرن.

 

ماگ شیشه ای فانتزی

***

ماگ شیشه ای دوجداره فانتزی

***

ماگ شیشه ای نی دار

 

یکی از مدل‌های پرطرفدار ماگ شیشه‌ای، ماگ شیشه‌ای دوجداره هست. این مدل از ماگ‌ها به خاطر داشتن دو لایه شیشه‌ای، علاوه بر اینکه دمای نوشیدنی رو حفظ می‌کنن، از انتقال گرما یا سرما به دست هم جلوگیری می‌کنن. این ویژگی باعث می‌شه که حتی وقتی یه نوشیدنی داغ داخلش می‌ریزی، بتونی راحت ماگ رو توی دستت بگیری بدون اینکه دستت بسوزه. از طرفی، نوشیدنی‌های سرد هم تا مدت بیشتری توی این ماگ‌ها خنک می‌مونن و طراوتشون حفظ می‌شه. علاوه بر این، ماگ دوجداره ظاهری خیلی شیک و جذاب داره؛ وقتی نوشیدنی داخلش ریخته می‌شه، انگار توی هوا معلقه و این جلوه زیبایی به ماگ می‌ده.

 

ماگ شیشه ای مات

***

ماگ شیشه ای کیوت

***

ماگ شیشه ای طرح دار

 

اگه اهل وسایل فانتزی و کیوت هستی، ماگ شیشه‌ای کیوت دقیقاً همون چیزیه که دنبالش بودی. این ماگ‌ها با طراحی‌های بامزه و کارتونی، یه حس خاص و دوست‌داشتنی به نوشیدن چای یا قهوه می‌دن. طرح‌های این ماگ‌ها معمولاً شامل شخصیت‌های کارتونی، حیوانات بامزه یا حتی طرح‌های مینیمالیستیه که هر کدومشون می‌تونن لبخند رو روی لبات بیارن. استفاده از این نوع ماگ‌ها نه تنها توی خونه بلکه توی محیط کار هم می‌تونه یه حال خوب بهت بده و روزت رو پرانرژی‌تر کنه. علاوه بر این، این ماگ‌ها هدیه‌های خیلی مناسبی برای دوستات هستن که عاشق چیزای خاص و کیوتن.

همچنین بخوانید:  مدل قاب گوشی فانتزی جدید؛ انواع کیس و گارد های گوشی 2024

 

ماگ شیشه ای دسته دار

***

ماگ شیشه ای بزرگ

***

ماگ شیشه ای دسته دار

 

ماگ شیشه‌ای مات یکی دیگه از مدل‌های جذاب و خاص ماگ‌های شیشه‌ایه. اگه دنبال یه ماگ شیشه‌ای هستی که یه کم متفاوت‌تر از ماگ‌های شفاف معمولی باشه، مدل ماتش گزینه خیلی خوبی می‌تونه باشه. این ماگ‌ها با ظاهر مات و زیبایی که دارن، یه حس مدرن و شیک به میز کارت یا آشپزخونت می‌دن. علاوه بر این، ماگ شیشه‌ای مات به خاطر پوشش خاصش از ایجاد لک و اثر انگشت روی سطحش جلوگیری می‌کنه و همیشه تمیز به نظر می‌رسه. این مدل ماگ‌ها معمولاً توی رنگ‌های ملایم و زیبا مثل سفید، خاکستری و کرمی تولید می‌شن و خیلی راحت با بقیه وسایل خونه‌ات ست می‌شن.

ماگ شیشه‌ای نی‌دار مخصوص کساییه که عاشق نوشیدنی‌های خنک مثل شیک‌ها و اسموتی‌ها هستن. این ماگ‌ها با یه نی شیشه‌ای یا سیلیکونی همراه هستن که بهت این امکان رو می‌دن که نوشیدنی‌ات رو راحت‌تر و سریع‌تر بخوری. از طرفی، چون ماگ شیشه‌ای نی‌دار معمولاً درب دار هم هست، می‌تونی ازش برای همراه بردن نوشیدنی به محل کار یا دانشگاه هم استفاده کنی. این مدل از ماگ‌ها خیلی جمع و جور و کاربردین و باعث می‌شن نوشیدنی‌هات همیشه خوشمزه و خنک باقی بمونن.

 

ماگ شیشه ای ساده

***

ماگ شیشه ای طرح دار

***

ماگ شیشه ای نی دار

 

ماگ شیشه‌ای طرح‌دار از اون مدل‌هایی هست که هم به درد استفاده روزمره می‌خوره و هم می‌تونه یه وسیله تزئینی قشنگ برای آشپزخونه یا اتاق کار باشه. این ماگ‌ها معمولاً با طرح‌های هنری یا مینیمالیستی تزئین می‌شن که هر کدومشون می‌تونن یه حال و هوای خاص به روزت بدن. از گل‌های ریز و زیبا گرفته تا طرح‌های گرافیکی و نقاشی‌های دستی، هر کدوم از این ماگ‌های طرح‌دار یه جور خاص‌اند و برای هر سلیقه‌ای مناسبن. اگه دوست داری صبح‌ها با یه حس خوب و شاد روزت رو شروع کنی، یه ماگ شیشه‌ای طرح‌دار انتخاب کن و نوشیدن قهوه یا چای رو لذت‌بخش‌تر کن.

همچنین بخوانید:  آیا وایتکس ماشین لباسشویی را خراب میکنه؟ | انواع سفید کننده و کاربردهای آن

 

ماگ شیشه ای مات

***

ماگ شیشه ای کیوت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.