هودی جدید دخترونه |15 تا از شیک ترین مدل های هودی برای فصل‌های سرد سال

هودی جدید دخترونه

هودی دخترانه

 

هودی جدید دخترونه یکی از اون لباس‌هایی‌ه که توی کمد هر دختر خوش‌استایلی باید پیدا بشه. این هودی‌ها هم خیلی شیک و هم راحتن و می‌تونن تو هر فصلی به استایلت اضافه شن. هودی جدید دخترونه معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و متنوع تولید می‌شه و می‌تونی اونا رو با شلوار جین، لگینگ یا حتی دامن ست کنی. این هودی‌ها مناسب روزای خنک بهاری و پاییزین و می‌تونن هم تو استایل کژوال روزمره و هم برای مهمونی‌های دوستانه استفاده بشن. اگر دنبال لباسی هستی که هم راحت باشه و هم به‌روز، حتماً باید یکی از این هودی‌ها رو داشته باشی.

 

هودی زنانه شیک

***

هودی دخترانه مشکی

***

هودی دخترانه بچه گانه

 

هودی دخترانه همیشه جزو اون لباس‌هاییه که هیچ وقت از مد نمی‌افته. از زمانی که این هودی‌ها وارد دنیای مد شدن، طرفدارای زیادی پیدا کردن و حالا یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای فصل‌های خنک سال هستن. هودی دخترانه رو می‌تونی با یه جفت کتونی اسپرت و شلوار جین ست کنی و یه استایل راحت و شیک برای بیرون رفتن درست کنی. نکته مثبت اینه که این هودی‌ها تنوع زیادی تو رنگ و طرح دارن و هر کسی می‌تونه با توجه به سلیقه‌اش یکی از اونا رو انتخاب کنه.

هودی مشکی یه انتخاب همیشه شیک و پرکاربرده. مشکی همیشه یه رنگ کلاسیک و جذابه که هم تو استایل‌های رسمی و هم کژوال به کار میاد. هودی مشکی رو می‌تونی با هر چیزی ست کنی؛ از شلوار جین مشکی گرفته تا لگینگ و حتی شلوارهای رنگی. یکی از ویژگی‌های خوب هودی مشکی اینه که همیشه تو استایل به چشم میاد و هر کسی که این رنگ رو انتخاب می‌کنه، یه حس خاص و جذابیت به استایلش اضافه می‌کنه. این هودی‌ها هم برای روزمره و هم برای مهمونی‌های غیررسمی عالی هستن و همیشه مد روز باقی می‌مونن.

همچنین بخوانید:  خوشگل ترین مدل های کیک تولد مینیمال خامه ای

 

هودی دخترانه برای مدرسه

***

هودی دخترانه ساده

***

هودی دخترانه اسپرت

 

اگه اهل استایل‌های شاد و پرانرژی هستی، هودی فانتزی یه انتخاب عالی برات خواهد بود. این مدل هودی‌ها معمولاً با طرح‌های کارتونی، گرافیکی یا نوشته‌های بامزه طراحی می‌شن و خیلی برای دخترای جوان و نوجوان جذابن. هودی فانتزی با رنگ‌های شاد مثل صورتی، آبی یا زرد ترکیب می‌شه و می‌تونی با یه شلوار ساده یا طرح‌دار ستش کنی. اگه دنبال یه استایل متفاوت و جلب‌توجه‌کننده هستی که تو همه مهمونی‌ها و دورهمی‌ها دیده بشی، هودی فانتزی همون چیزیه که دنبالش می‌گردی.

سویشرت دخترانه یکی از اون لباس‌هاییه که تو فصل‌های سرد خیلی به کار میاد. سویشرت‌ها نسبت به هودی‌ها یه کم سنگین‌ترن و معمولاً جلوی زیپ‌دار دارن که می‌تونی باز یا بسته‌شون کنی. سویشرت دخترانه می‌تونه یه استایل شیک و ورزشی برات بسازه و خیلی خوب با شلوارهای اسپرت یا حتی جین ست بشه. این سویشرت‌ها توی رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجودن و هم برای ورزش و هم برای بیرون رفتن‌های روزمره خیلی مناسبن. سویشرت‌ها معمولاً از جنس‌های ضخیم‌تر مثل پنبه یا پلی‌استر تولید می‌شن و برای گرم نگه‌داشتن بدن تو روزای سرد سال فوق‌العاده‌ان.

 

هودی دخترانه شیک زمستانی

***

هودی دخترانه اسپرت با شلوار

***

هودی زنانه شیک

 

هودی بچگانه هم یکی دیگه از لباس‌هایی هست که هم شیکه و هم خیلی کاربردی. بچه‌ها عاشق لباس‌های راحت و رنگارنگ هستن و هودی‌های بچگانه دقیقاً این ویژگی‌ها رو دارن. این هودی‌ها با طرح‌های کارتونی و رنگ‌های شاد مثل قرمز، آبی و زرد طراحی می‌شن و برای بچه‌ها خیلی جذابن. علاوه بر این، هودی‌های بچگانه معمولاً از جنس نرم و راحتی ساخته می‌شن که بچه‌ها توشون حس راحتی کنن و بتونن آزادانه بازی کنن. این لباس‌ها برای فصل‌های سرد سال عالی هستن و می‌تونن بچه‌ها رو گرم نگه دارن بدون اینکه اذیت بشن.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل تاپ مجلسی جدید فانتزی + مدل تاپ اسپرت مجلسی

یکی از استایل‌های محبوب این روزها ست هودی و شلواره. این ست‌ها معمولاً با رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ عرضه می‌شن و یه استایل کامل و جذاب برای بیرون رفتن یا حتی باشگاه می‌سازن. ست هودی و شلوار هم شیکه و هم راحت، و می‌تونه یه انتخاب عالی برای کسایی باشه که دنبال یه استایل راحت و بدون دردسر هستن. این ست‌ها معمولاً از جنس‌های نرم و گرم ساخته می‌شن و می‌تونی با یه جفت کتونی اسپرت کاملشون کنی.

 

هودی دخترانه بلند مشکی

***

هودی دخترانه مشکی

***

هودی دخترانه فانتزی

 

اگه اهل استایل‌های مینیمال و ساده هستی، هودی ساده یه انتخاب خیلی خوبه. این مدل هودی‌ها بدون هیچ طرح یا نوشته‌ای طراحی می‌شن و خیلی شیک و تمیز به نظر میان. هودی ساده رو می‌تونی با هر چیزی ست کنی و همیشه یه استایل باکلاس و مرتب داشته باشی. رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی و بژ از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای هودی‌های ساده هستن و می‌تونن تو هر موقعیتی به کار بیان. این هودی‌ها برای کسایی که دوست دارن همیشه شیک و مرتب باشن ولی به جزئیات زیادی اهمیت نمی‌دن، بهترین انتخابه

 

هودی دخترانه اسپرت

***

هودی دخترانه فانتزی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.