لاک ناخن زرد | خاص ترین رنگی که توجه همه رو به دستات جلب می‌کنه!

لاک ناخن زرد

لاک زرد و بنفش

 

لاک ناخن زرد یکی از اون رنگ‌هاییه که وقتی می‌زنی، ناخودآگاه همه توجه‌ها به دستات جلب می‌شه! زرد یه رنگ شاد و پرانرژیه که حس تابستون، آفتاب و خوشحالی رو به آدم منتقل می‌کنه. حالا اگه از لاک زرد برای ناخن‌هات استفاده کنی، یه استایل جذاب و متفاوت رو به راحتی به دست میاری. لاک زرد می‌تونه با انواع رنگ‌های دیگه ست بشه و برای هر موقعیتی از مهمونی‌های دوستانه گرفته تا استفاده روزمره مناسب باشه. توی این مقاله، مدل‌ها و ترکیب‌های مختلف لاک زرد رو بررسی می‌کنیم تا راحت‌تر بتونی لاک مورد علاقه‌ات رو پیدا کنی.

 

لاک زرد پاستیلی

***

لاک زرد فسفری

***

لاک زرد لیمویی

 

اگه دنبال یه رنگ ملایم و شیک می‌گردی که همزمان با زرد بودن، خیلی جیغ و برجسته نباشه، لاک زرد پاستیلی بهترین انتخابه. این رنگ یه حس لطافت و ملایمت داره که خیلی برای فصل بهار و تابستون مناسبه. زرد پاستیلی هم برای ناخن‌های کوتاه و هم بلند عالیه و می‌تونه توی استایل‌های مینیمال خیلی شیک به نظر بیاد. اگه دوست داری یه لاک روشن و خوشگل بزنی ولی نمی‌خوای خیلی توجه جلب کنه، لاک زرد پاستیلی همون چیزیه که نیاز داری. این رنگ با لباس‌های رنگی و حتی با رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی هم خیلی خوب ست می‌شه.

 

لاک زرد جیغ

***

لاک زرد اکلیلی

***

لاک زرد و بنفش

 

حالا اگه دنبال یه لاک حسابی چشمگیر و متفاوت هستی، لاک زرد فسفری همون چیزیه که باید سراغش بری! این رنگ به‌شدت جیغ و براقه و ناخن‌هات رو به مرکز توجه تبدیل می‌کنه. زرد فسفری برای کسایی که دوست دارن همیشه خاص و متفاوت باشن، بهترین انتخابه. توی مهمونی‌ها یا دورهمی‌ها، وقتی این لاک رو می‌زنی، مطمئن باش که همه ناخن‌هات رو تحسین می‌کنن. این رنگ بیشتر برای تابستون و استایل‌های پرانرژی مناسبه و اگه اهل رنگ‌های براق و نئونی هستی، حتماً یه بار لاک زرد فسفری رو امتحان کن.

همچنین بخوانید:  آموزش تهیه انواع ماسک‌ تفاله قهوه؛ ماسکی تاثیرگذار و خوب برای پوست صورت

لاک زرد لیمویی یه رنگ خیلی خاص و دوست‌داشتنیه که بین رنگ‌های زرد، حسابی خودشو متمایز کرده. این رنگ شبیه به زرد پاستیلیه، ولی کمی پررنگ‌تر و جذاب‌تره. لاک زرد لیمویی حس تازگی و طراوت داره و می‌تونه به استایل روزمره‌ات یه حال و هوای تازه بده. این رنگ برای ناخن‌های کوتاه و مینیمال هم خیلی مناسبه و می‌تونه یه استایل ساده و در عین حال شیک رو به وجود بیاره. اگه دنبال یه رنگ زرد هستی که هم خیلی ملایم نباشه و هم خیلی جیغ، لاک زرد لیمویی انتخاب عالی‌ایه.

فرنچ زرد ناخن

***

لاک زرد و قرمز

***

لاک زرد لیمویی

 

 

لاک زرد جیغ همون رنگی‌یه که وقتی می‌خوای توی یه مهمونی یا دورهمی بدرخشی، می‌زنی. این رنگ، مثل اسمش، خیلی برجسته و براقه و نمی‌ذاره که دستات نادیده گرفته بشن. زرد جیغ یه رنگ خیلی انرژی‌بخشه که استایل تابستونی رو به کل تغییر می‌ده. اگه اهل رنگ‌های جسورانه‌ای مثل زرد جیغ هستی، بهتره از این لاک توی موقعیت‌های خاص استفاده کنی که دوست داری توجه همه به دستات جلب بشه. این رنگ با لباس‌های سفید یا مشکی خیلی خوب ست می‌شه و می‌تونه یه تضاد شیک به استایلت بده.

لاک زرد جیغ

***

لاک زرد فسفری

***

لاک پاستیلی بنفش

 

اگه دوست داری لاک زردت یه کمی براق‌تر و شاین‌دار باشه، لاک زرد اکلیلی انتخاب خیلی شیک و جذابیه. این لاک نه‌تنها زرده، بلکه با اضافه کردن ذرات اکلیل و شاین، به ناخن‌هات یه جلوه خیلی خاص می‌ده. این نوع لاک بیشتر برای مهمونی‌ها یا مراسم‌هایی که دوست داری دستات بدرخشه مناسبه. لاک زرد اکلیلی می‌تونه به‌تنهایی روی ناخن‌هات جلوه کنه یا حتی می‌تونی اونو روی یه لاک دیگه بزنی تا ترکیب رنگی جذاب‌تری به دست بیاد. این لاک با انواع رنگ‌ها از سفید و نود گرفته تا حتی رنگ‌های تیره هم قابل ترکیب و ست کردن هست.

همچنین بخوانید:  مدل لاک ناخن ساده؛ زیبایی و سادگی این مدل ها خیره کننده است

ترکیب رنگ زرد و بنفش یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های رنگیه که می‌تونی توی طراحی ناخن‌هات استفاده کنی. این دو رنگ چون تضاد زیادی با هم دارن، کنار هم خیلی خاص و متفاوت به نظر میان. مثلاً می‌تونی یکی از ناخن‌هات رو با لاک زرد و یکی دیگه رو با لاک بنفش بزنی، یا حتی از طرح‌های ترکیبی مثل فرنچ یا هلالی استفاده کنی. این ترکیب رنگی برای مهمونی‌های تابستونی یا استایل‌های روزمره هم مناسبه و می‌تونه یه استایل جذاب و خلاقانه به ناخن‌هات بده. ترکیب زرد و بنفش خیلی شیک و مدرنه و به راحتی می‌تونی با لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف ستش کنی.

 

لاک پاستیلی مات

***

لاک پاستیلی صورتی

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.