چیدمان میز نهار خوری | ایده‌های ساده و جذاب تزیین میز ناهارخوری با گلدان !

چیدمان میز نهار خوری

تزیین میز ناهار خوری سلطنتی

 

چیدمان میز ناهار خوری یکی از اون چیزاییه که خیلی می‌تونه به ظاهر و حس و حال خونه کمک کنه. وقتی میز ناهارخوری رو به‌خوبی بچینی، نه‌تنها غذا خوردن رو لذت‌بخش‌تر می‌کنی، بلکه فضایی صمیمی و دلنشین برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه ایجاد می‌کنی. چیدمان میز ناهارخوری، چه برای یک ناهار ساده باشه و چه برای یک مهمونی شیک، می‌تونه با چند ترفند ساده حسابی تغییر کنه و محیط رو زیباتر کنه. حالا می‌خوام چندتا نکته و ایده برای چیدمان و تزیین میز ناهارخوری برات بگم که می‌تونی ازشون استفاده کنی تا همیشه یه میز مرتب و شیک داشته باشی.

اگه از اون دسته افرادی هستی که عاشق زرق‌وبرق و استایل‌های سلطنتی هستی، تزیین میز ناهار خوری سلطنتی گزینه خیلی جذابیه. تو این سبک، از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، سفید و گاهی بنفش استفاده می‌شه تا به میز یه جلوه‌ی باوقار و مجلل بده. بهترین کار اینه که از ظروف و سرویس‌های چینی یا کریستال استفاده کنی که طرح‌های کلاسیک و سلطنتی دارن. همچنین، قرار دادن شمعدان‌های بلند و پر زرق و برق وسط میز همراه با یک گلدان بزرگ پر از گل‌های شیک، می‌تونه به میز یه حس و حال سلطنتی و شیک بده. فراموش نکن که تو این سبک، همه‌چیز باید مرتب و دقیق چیده بشه و هر وسیله جای خاص خودش رو داشته باشه.

 

چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی

***

تزیین میز ناهار خوری مستطیل

***

چیدمان میز ناهار خوری شش نفره

 

وقتی میز ناهارخوری در پذیرایی قرار داره، باید دقت بیشتری به چیدمان و تزیینش کنی، چون این میز بخشی از دکوراسیون کلی خونه به حساب میاد. سعی کن رنگ‌ها و تزیینات میز رو با بقیه دکوراسیون خونه هماهنگ کنی. مثلاً اگه رنگ دیوارها و مبلمان تو پذیرایی کرم یا طوسی هست، می‌تونی از رومیزی‌های ساده یا طرح‌دار که با این رنگ‌ها هماهنگی دارن استفاده کنی. همچنین می‌تونی از ظروف و لوازم دکوری مثل گلدان‌ها یا شمعدان‌های شیک برای تزیین میز استفاده کنی. قرار دادن یک گلدان با گل‌های طبیعی یا مصنوعی وسط میز می‌تونه حس شادابی و زندگی به فضا بده. مهم اینه که چیدمان میز به‌نوعی باشه که با محیط پذیرایی همخوانی داشته باشه و حس هماهنگی ایجاد کنه.

همچنین بخوانید:  مدل کاناپه راحتی خارجی؛ لوکس و شیک ترین مدل های 2024

 

تزیین میز ناهار خوری چوبی

***

چیدمان میز ناهار خوری 4 نفره

***

چیدمان میز ناهار خوری عروس

 

میزهای ناهارخوری مستطیل، به خاطر شکلشون، فضای زیادی برای چیدمان دارن و می‌تونی حسابی خلاقیت به خرج بدی. تزیین میز ناهارخوری مستطیل معمولاً با استفاده از یک رومیزی یا رانر (پارچه‌ی بلند و باریک) که به‌صورت طولی روی میز قرار می‌گیره شروع می‌شه. این پارچه می‌تونه طرح‌های ساده یا گل‌دار داشته باشه، اما بهتره با رنگ میز و ظروف هماهنگ باشه. برای وسط میز می‌تونی از یک گلدان بلند با گل‌های طبیعی استفاده کنی یا حتی چند تا شمعدان شیک و بلند بگذاری که توی نور شمع‌ها، میز حسابی جلوه کنه. سعی کن تزیینات رو به‌صورت خطی و مرتب بچینی تا کل فضای میز استفاده بشه.

 

تزیین میز ناهار خوری با گلدان

***

چیدمان میز ناهار خوری سلطنتی

***

چیدمان میز ناهار خوری ۸ نفره

 

چیدمان میز ناهار خوری شش نفره به‌خاطر تعداد نسبی زیاد صندلی‌ها، نیاز به یه کمی دقت و نظم داره. بهتره که میز با استفاده از بشقاب‌ها و ظروف به‌طور متقارن چیده بشه تا هیچ ناهماهنگی دیده نشه. استفاده از رانر یا رومیزی‌های ساده می‌تونه نظم بیشتری به میز بده. در وسط میز، حتماً از یک گلدان کوچک یا چند تا شمعدان استفاده کن تا فضا خالی به نظر نیاد. اگه میزت فضای کافی داره، می‌تونی از زیربشقابی‌های شیک استفاده کنی که هم میز رو محافظت کنه و هم به چیدمان شیکش کمک کنه.

 

چیدمان مبل و میز ناهار

***

خوری در پذیرایی مربع

***

چیدمان میز ناهار خوری 4 نفره

 

میزهای چوبی به‌خودی‌خود خیلی گرم و صمیمی به نظر میان و می‌تونن بدون تزیینات زیاد هم شیک باشن. اما اگه بخوای تزیینشون کنی، می‌تونی از المان‌های طبیعی مثل گل‌های خشک، شمع‌های ساده یا ظروف سفالی استفاده کنی. این سبک تزیین با حس و حال طبیعی میز چوبی همخوانی داره و می‌تونه به دکوراسیون خونه حس و حال روستیک و دلنشینی بده. استفاده از رومیزی‌های کتانی یا پارچه‌های بافت‌دار هم می‌تونه زیبایی بیشتری به میز بده و ظاهر طبیعی‌شو حفظ کنه. اگه میزت خیلی بزرگه، قرار دادن چند گلدان کوچک یا شمعدان در طول میز می‌تونه جذابیت خاصی بهش بده.

همچنین بخوانید:  15 ایده دیزاین اتاق خواب دخترانه که هر دختری عاشقش میشه + تصاویر

چیدمان میز ناهار خوری ۴ نفره به‌خاطر کوچیک بودن میز، نیاز به دقت بیشتری داره تا میز شلوغ و بی‌نظم به نظر نیاد. بهتره که از زیربشقابی‌ها یا رومیزی‌های کوچک استفاده کنی که فضا رو تقسیم‌بندی کنه و به هر نفر فضای کافی بده. برای تزیین وسط میز می‌تونی از یه گلدان کوچیک یا شمع استفاده کنی که خیلی جا نگیره. اگه میزت مربعی یا گرده، می‌تونی تزیینات رو در مرکز میز بچینی تا هم فضا متعادل باشه و هم همه بتونن از چیدمان لذت ببرن. نکته مهم اینه که سادگی و مینیمالیسم رو توی چیدمان رعایت کنی.

 

چیدمان میز ناهار خوری عروس

***

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.