15 مدل گیره مو که هر دختر خوش‌سلیقه باید داشته باشه + عکس

گیره مو

گیره مو ساده

 

گیره مو یکی از اون اکسسوری‌های ضروریه که هم خیلی کاربردیه و هم می‌تونه استایل رو حسابی زیبا کنه. از مدل‌های ساده گرفته تا طرح‌های فانتزی و مجلسی، هر کدوم یه ویژگی خاص خودشون رو دارن. واقعیت اینه که گیره مو فقط برای مرتب کردن موها نیست؛ بلکه یه راه برای نشون دادن سلیقه و سبک شخصی آدم‌هاست. حتی ساده‌ترین مدل گیره مو هم می‌تونه یه تیپ ساده رو به یه تیپ شیک و جذاب تبدیل کنه. تو این مقاله قراره درباره انواع مختلف گیره مو صحبت کنیم و ببینیم هر کدوم چه کاربرد و ویژگی‌هایی دارن.

گیره مو فانتزی

***

گیره مو مجلسی دخترانه

***

گیره مو مشکی ساده

 

گیره مو ساده شاید به نظر خیلی معمولی بیاد، ولی اگه خوب دقت کنی، می‌فهمی که این نوع گیره‌ها بیشتر از اون چیزی که فکر می‌کنی مهمن. این گیره‌ها معمولاً بدون زرق و برق اضافی هستن و بیشتر به درد روزای عادی و استایل‌های ساده می‌خورن. مثلاً وقتی می‌خوای موهات رو توی خونه یا حتی توی محل کار جمع کنی و نمی‌خوای خیلی تو چشم باشی، گیره مو ساده بهترین انتخابه. این گیره‌ها معمولاً رنگای خنثی مثل مشکی، سفید یا کرم دارن که با هر لباسی ست می‌شن و خیلی راحت می‌تونی ازشون استفاده کنی. علاوه بر این، خیلی سبک و راحتن و نمی‌ذارن موهات اذیت بشه.

 

گیره مو دخترانه

***

گیره مو رنگی

***

گیره مو فلزی

 

حالا برسیم به گیره مو فانتزی که واقعاً یه دنیای جذاب و رنگارنگ برای خودش داره. اگه دوست داری استایلت یه ذره متفاوت و خاص باشه، گیره‌های فانتزی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستن. این گیره‌ها معمولاً طرح‌های بامزه و بانمکی دارن؛ مثل شکلک‌های حیوانات، گل‌ها یا حتی کاراکترهای کارتونی. گیره‌های فانتزی بیشتر برای کسایی مناسبه که دوست دارن توی استایل روزانه‌شون یه ذره خلاقیت و شوخی به خرج بدن. مثلاً یه گیره با شکل یونیکورن یا پاپ‌کورن، می‌تونه خیلی بامزه به نظر بیاد و به موهات یه حال و هوای شاد و پرانرژی بده. این مدل گیره‌ها بیشتر توی تیپ‌های روزمره استفاده می‌شن و مناسب برای مهمونی‌های دوستانه هم هستن.

همچنین بخوانید:  15 مدل از جدیدترین های شلوار جین طرح دار دخترونه برای امسال که باید ببینی !

 

گیره مو مجلسی جدید

***

گیره مو مجلسی

***

گیره مو فانتزی

 

وقتی حرف از گیره مو مجلسی دخترانه می‌شه، باید بدونی که این گیره‌ها معمولاً پر از جزئیات و زرق و برق هستن. این نوع گیره‌ها مناسب برای مراسم‌های رسمی مثل عروسی، مهمونی‌های بزرگ یا حتی جشن تولدها هستن. گیره‌های مجلسی معمولاً با نگین‌ها، مرواریدها یا حتی کریستال‌های درخشان تزیین شده‌ان و می‌تونن به راحتی یه استایل ساده رو به یه استایل لوکس و شیک تبدیل کنن. این مدل گیره‌ها رو می‌تونی روی موهای باز یا حتی جمع استفاده کنی و درخشندگی خاصی به موهات بدی. مهم‌ترین ویژگی گیره مو مجلسی اینه که هم سبک هستن و هم باعث می‌شن موها خیلی مرتب و جذاب به نظر برسه.

 

گیره مو رنگی

***

گیره مو دخترانه

***

گیره مو مجلسی دخترانه

 

گیره مو مشکی ساده یکی از اون اکسسوری‌هاییه که همیشه باید توی جعبه جواهراتت داشته باشی. این مدل گیره‌ها به خاطر رنگ مشکی‌شون، خیلی راحت با هر رنگ مویی ست می‌شن و می‌تونی توی هر موقعیتی ازشون استفاده کنی. گیره مو مشکی ساده هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند خیلی مناسبه و می‌تونه توی روزای شلوغ که نمی‌دونی چی انتخاب کنی، یه انتخاب سریع و عالی باشه. این گیره‌ها برای استایل‌های رسمی و روزمره هر دو مناسبن و واقعاً یه اکسسوری چندکاره به حساب میان.

گیره مو دخترانه از اون چیزاییه که حسابی بین دخترای نوجوان و حتی جوان‌ها محبوبه. این گیره‌ها معمولاً با طرح‌های بامزه و رنگ‌های شاد مثل صورتی، آبی و بنفش طراحی می‌شن و می‌تونن یه استایل ساده رو حسابی شاد و پرانرژی کنن. یکی از بهترین ویژگی‌های گیره مو دخترانه اینه که خیلی متنوعه و می‌تونی بسته به سلیقه‌ات هر مدلی رو انتخاب کنی. از طرح‌های گل‌دار و پاپیونی گرفته تا گیره‌هایی با شکلک‌های فانتزی، همه‌شون به استایل دخترونه جذابیت خاصی می‌دن. این مدل گیره‌ها بیشتر توی موقعیت‌های غیررسمی و دوستانه استفاده می‌شن و می‌تونن یه حس جوانی و سرزندگی به ظاهر آدم بدن.

همچنین بخوانید:  مدل گوشواره طلا حلقه ای و آویزی + مدل ایتالیایی و بلند ساده

 

گیره مو ساده رنگی

***

گیره مو فلزی

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.