لیوان گوگولی جدید | با این لیوان‌های فانتزی شیک مهمونی‌هات رو جذاب‌تر کن!

لیوان گوگولی جدید

لیوان ماگ دخترانه

 

وقتی حرف از لیوان گوگولی جدید می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن آدم می‌رسه یه لیوان خاص و بامزه‌ست که هم خوشگل باشه و هم حسابی کاربردی. واقعیت اینه که این روزا لیوان‌ها و ماگ‌ها فقط برای نوشیدن نیستن، بلکه بخشی از استایل و حتی دکور خونمون هم به حساب میان. یه لیوان خوشگل می‌تونه حال و هوای یه روز عادی رو کلی تغییر بده، مخصوصاً اگه از اون لیوان‌های فانتزی و خاص باشه که آدم با هر بار نگاه کردن بهش، لبخند روی لبش بشینه. تو این مقاله قراره چند مدل لیوان و ماگ جذاب رو بهت معرفی کنم که مطمئناً دوست داری یه دونه ازشون داشته باشی!

لیوان ماگ دخترانه یکی از اون چیزاییه که تو هر خونه‌ای پیدا می‌شه، ولی اگه خاص و شیک باشه، می‌تونه واقعاً متفاوت باشه. ماگ‌های دخترانه معمولاً طرح‌های ملایم و شیرینی دارن. مثلاً طرح‌های یونیکورن، کیتی، یا حتی گل‌های رنگارنگ از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای دخترهاست. این ماگ‌ها نه تنها ظاهر خوشگلی دارن، بلکه از نظر اندازه هم معمولاً بزرگ‌ترن و می‌تونی توش حسابی قهوه یا چایی بریزی و لذت ببری. خوبی ماگ‌های دخترونه اینه که می‌شه هر روز صبح با یه نوشیدنی گرم و لبخند ازشون استفاده کرد. هرچی طرح فانتزی‌تر باشه، حس خوبی که بهت میده بیشتر میشه!

ماگ دخترانه شیک

***

ماگ دخترانه فانتزی

***

عکس ماگ دخترانه

 

لیوان فانتزی شیشه‌ای هم از اون دسته لیوان‌هاییه که حسابی دل آدم رو می‌بره. این لیوان‌ها علاوه بر اینکه خیلی شفاف و براق هستن، معمولاً طرح‌های بامزه‌ای روی خودشون دارن یا به شکل خاصی ساخته شدن. مثلاً بعضی از این لیوان‌ها دو جداره هستن و وقتی نوشیدنی می‌ریزی توشون، شکل جالبی مثل قلب یا حتی حیوانات رو نشون می‌دن. این مدل لیوان‌ها برای مهمونی‌ها یا دورهمی‌های دوستانه خیلی عالی‌ان و می‌تونن حسابی توجه مهمونا رو جلب کنن. البته نباید از فایده‌های شیشه‌ای بودنشون هم غافل شد؛ چون تو این لیوان‌ها می‌تونی دقیقاً ببینی نوشیدنیت چه شکلیه و همین لذت نوشیدن رو بیشتر می‌کنه.

همچنین بخوانید:  رازهای انتخاب آباژور مناسب برای دکوراسیون مینیمال + تصاویر

 

ماگ دخترانه فانتزی در دار

***

ماگ دخترانه در دار

***

لیوان ماگ فانتزی

 

اگه اهل ماگ‌های خاص و فانتزی هستی، این بخش دقیقاً برای توئه. لیوان ماگ فانتزی یکی از اون چیزاست که نمی‌تونی راحت از کنارش بگذری. طرح‌های کارتونی، حیوانات بانمک یا حتی جمله‌های انرژی‌بخش از چیزاییه که روی این ماگ‌ها دیده می‌شه. بعضی ماگ‌های فانتزی هم به‌خاطر طراحی متفاوت دسته‌هاشون معروفن؛ مثلاً یه ماگ که دسته‌اش شکل دم گربه یا گوش خرگوشه! استفاده از این مدل ماگ‌ها حسابی حال و هوای روزت رو عوض می‌کنه و کلی حس خوب بهت میده. این لیوان‌ها بیشتر برای کسایی مناسبه که دوست دارن هر روز با یه حس خوب و فانتزی شروع کنن و کلی انرژی مثبت بگیرن.

 

تراول ماگ دخترانه

***

ماگ دخترانه کیوت

***

ماگ دخترانه شیک

 

اگه دنبال یه چیزی شیک و ساده هستی که هم کاربردی باشه و هم ظاهر جذابی داشته باشه، مدل لیوان شیک بهترین انتخابه. این لیوان‌ها معمولاً طراحی مینیمال و ساده‌ای دارن ولی در عین حال خیلی شیک به نظر می‌رسن. طرح‌های هندسی یا رنگ‌های مات و خنثی مثل سفید، طوسی یا مشکی از ویژگی‌های این مدل لیوان‌هاست. این لیوان‌ها برای استفاده تو خونه یا حتی محل کار خیلی مناسبن چون هم خیلی تمیز و مرتب به نظر می‌رسن و هم به دکوراسیون هر جایی می‌خورن. یه لیوان شیک می‌تونه حال و هوای میز کارت رو کلی تغییر بده و با نوشیدنی گرم توش، یه حس لوکس و خاص بهت بده.

 

ماگ فانتزی دخترانه

***

لیوان شیشه ای شیک

***

مدل لیوان شیک

 

لیوان اسموتی یکی دیگه از اون لیوان‌هاییه که حسابی کاربردی و خوشگله. اگه اهل خوردن اسموتی‌ها و نوشیدنی‌های سالم هستی، حتماً باید یه لیوان اسموتی شیک داشته باشی. این لیوان‌ها معمولاً بزرگ‌تر از لیوان‌های معمولی هستن و یه نی مخصوص هم دارن که راحت‌تر بتونی نوشیدنیت رو بخوری. بعضی از این لیوان‌ها حتی درپوش هم دارن که می‌تونی اونا رو با خودت ببری بیرون و توی ماشین یا توی مسیرت نوشیدنی بخوری. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از این لیوان‌ها موجوده که می‌تونی بسته به سلیقه‌ات یکی رو انتخاب کنی. بهترین ویژگی لیوان‌های اسموتی اینه که هم خوشگل و فانتزی هستن و هم خیلی کاربردی!

همچنین بخوانید:  مدل تخت خواب نوزاد؛ مدل های ساده و لاکچری در کنارهم

 

لیوان ماگ فانتزی

***

لیوان فانتزی شیشه ای

 

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.