لاک سبز پاییزی | با این 15 رنگ لاک پاییزی شیک ناخن‌هات رو خاص کن!

لاک سبز پاییزی

رنگ لاک پاییزی برای پوست سبزه

 

وقتی حرف از لاک سبز پاییزی به میون میاد، همه‌ی حس و حال طبیعت و تغییرات رنگی که توی این فصل می‌بینیم، میاد توی ذهن. این فصل پر از رنگ‌های گرم و آرام‌بخشه و انتخاب لاک ناخن‌هایی که با این تم سازگار باشه، می‌تونه استایل و ظاهر آدم رو تکمیل کنه. لاک سبز پاییزی از اون رنگاییه که خیلی مناسب این فصل به حساب میاد، چون هم رنگ طبیعته و هم یه جور آرامش خاصی داره که با حس و حال سردتر هوا خیلی خوب جفت می‌شه. حالا بیا ببینیم تو پاییز چه رنگ لاکی بیشتر به کار میاد و برای پوستای مختلف چه رنگ‌هایی مناسب‌تره.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

***

طرح ناخن جدید

***

طرح ناخن پاییزی دخترانه

 

اگه پوستت سبزه باشه، می‌تونی با انتخاب رنگای گرم و عمیق، حسابی تو پاییز بدرخشی. رنگایی مثل قهوه‌ای تیره، زرشکی، نارنجی سوخته و سبز زیتونی واقعاً روی پوست سبزه فوق‌العاده به نظر میان. لاک سبز پاییزی مخصوصاً با ته‌رنگ‌های زیتونی و خاکی، نه‌تنها با پوست سبزه هارمونی قشنگی داره، بلکه می‌تونه ناخن‌هات رو خیلی باکلاس و شیک نشون بده. اگه دوست داری یه رنگی انتخاب کنی که هم طبیعی به نظر برسه و هم خاص باشه، همین رنگای سبز و قهوه‌ای بهترین انتخاب‌ها برای پوست سبزه هستن. این رنگا نه خیلی جیغن و نه کسل‌کننده؛ بلکه دقیقاً مناسب این فصل سرد و رنگارنگن.

 

لاک پاییزی ساده

***

طرح ناخن پاییزی ساده

***

طرح ناخن پاییزی مینیمال

 

هر سال با شروع پاییز، یه سری رنگای جدید تو دنیای لاک‌ها مد می‌شه. امسال هم مثل هر سال، رنگ‌های خاص و جدیدی توی دنیای لاک پا به عرصه گذاشتن. یکی از ترندای جدید برای پاییز، لاک‌های متالیک با رنگای گرم مثل برنز، مسی و طلاییه که با برگ‌های پاییزی خیلی خوب جور در میان. از طرفی، لاک‌هایی با رنگای مات و تیره مثل سبز یشمی، آبی نفتی و بنفش تیره هم جزء رنگای پرطرفدار این فصل هستن. اگه می‌خوای ناخن‌هات هم‌زمان شیک و مدرن باشن، این رنگای جدید رو امتحان کن. یه رنگ دیگه که خیلی امسال تو پاییز مد شده، رنگ خاکستری با ته‌مایه سبزه که یه ترکیب خاص و غیرمنتظره به ناخن‌هات میده.

همچنین بخوانید:  چطوری موهام رو ویتامینه کنم؟ + فواید و طرز تهیه و استفاده از ماسک های ویتامینه مو

 

رنگ لاک پاییزی برای پوست سبزه

***

طرح ناخن پاییزی دخترانه

***

طرح ناخن پاییزی ساده

 

همیشه لازم نیست برای طراحی ناخن پاییزی سراغ طرحای پیچیده بری. گاهی اوقات یه رنگ ساده و مناسب فصل، تمام چیزی هست که بهش نیاز داری. لاک پاییزی ساده مثل قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی، زرشکی یا نارنجی ملایم، هم‌زمان که به استایل تو هماهنگی میده، حس و حال طبیعت پاییزی رو هم به ناخن‌هات میاره. این مدل لاک‌ها بیشتر مناسب استفاده روزانه هستن و به‌راحتی با انواع لباسا و استایل‌ها ست می‌شن. اگه دنبال یه چیزی مینیمال و ساده برای روزای پاییزی هستی، این رنگا گزینه‌های عالی‌ای هستن.

 

رنگ لاک مناسب پاییز و زمستان

***

طرح ناخن پاییزی جدید

***

طرح ناخن پاییزی مینیمال

 

یکی از ترندای جدید که این روزا خیلی مورد توجه قرار گرفته، طرح ناخن پاییزی مینیماله. تو این سبک طراحی، از طرح‌های ساده و ظریف استفاده می‌شه که با رنگای گرم و طبیعی پاییز ترکیب می‌شه. مثلاً یه طرح ناخن مینیمال می‌تونه شامل یه رنگ ساده مثل سبز یا قهوه‌ای باشه که با یه خط طلایی یا یه برگ کوچیک تزیین شده. این مدل طرح‌ها هم شیک هستن و هم خیلی زود از مد نمی‌افتن. طرح‌های مینیمال برای کسایی که دوست دارن ناخن‌هاشون تمیز و مرتب به نظر برسه ولی دنبال پیچیدگی زیاد نیستن، بهترین انتخابه.

 

لاک پاییزی ساده

***

رنگ لاک پاییزی جدید

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.