ایده طراحی ناخن | 15 ایده ناب و خفن برای طراحی ناخن شیک و باکلاس!

ایده طراحی ناخن

طرح ناخن شیک و خاص

 

ایده طراحی ناخن همیشه یه چیز جذابه، مخصوصاً اگه بخوای یه طرح شیک و باکلاس بزنی که هم خاص باشه و هم توجه بقیه رو جلب کنه. وقتی صحبت از طراحی ناخن میشه، اولین چیزی که به ذهن خیلی از ما می‌رسه، ایده‌های جدید و متفاوت برای نشون دادن خلاقیت و سلیقه شخصیمونه. خیلی‌ها دنبال طرح‌های ساده ولی شیک هستن و بعضی‌ها دوست دارن یه چیزی خاص و متفاوت روی ناخن‌هاشون داشته باشن. از طرفی، طراحی‌های اسپرت و تابستونی هم همیشه طرفدارای خودشون رو دارن. اما بیایم همه اینا رو باهم قاطی کنیم و بریم سراغ ایده‌های متنوعی که هم شیک باشن، هم باکلاس و هم مناسب هر فصلی باشن.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس

***

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

***

طراحی ناخن اسپرت شیک

 

اگه دنبال طرح ناخن شیک و باکلاس هستی، باید بدونی که این طرح‌ها معمولاً سادگی رو با جزئیات خاص ترکیب می‌کنن. مثلاً یه طرح ساده با یه رنگ نود (رنگ طبیعی) می‌تونه خیلی شیک و باکلاس به نظر برسه. اما اگه یه ذره بهش جزئیات اضافه کنی، مثل یه خط طلایی روی لبه ناخن یا چند تا نگین ظریف، دیگه از یه طرح ساده فراتر میری و یه اثر هنری واقعی خلق می‌کنی! طراحی ناخن شیک و باکلاس بیشتر برای موقعیت‌های رسمی مثل مهمونی‌های مجلسی یا جلسات کاری مناسبه، اما خب تو زندگی روزمره هم میشه این سبک رو امتحان کرد. یه چیزی که همیشه توی این سبک محبوب بوده، استفاده از رنگای مات یا تیره مثل مشکی، سورمه‌ای یا طوسی همراه با جزئیات طلایی یا نقره‌ایه.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

***

طرح ناخن مجلسی

***

طراحی ناخن ساده

 

خیلی از دخترا فکر می‌کنن برای داشتن ناخن شیک و باکلاس باید حتماً ناخن‌های بلندی داشته باشن، اما واقعیت اینه که ناخن‌های کوتاه هم می‌تونن فوق‌العاده شیک و جذاب به نظر برسن. طرح‌های مینیمال مثل خط‌های عمودی یا افقی باریک، استفاده از رنگ‌های مات و حتی طراحی‌های هندسی ساده، همگی می‌تونن روی ناخن‌های کوتاه حسابی جلوه کنن. یه ایده دیگه برای ناخن‌های کوتاه اینه که از رنگای متالیک مثل طلایی، نقره‌ای یا رزگلد استفاده کنی. این رنگ‌ها ناخن رو خیلی باکلاس و متفاوت نشون میدن. پس اگه ناخن‌هات کوتاهه، اصلاً نگران نباش! می‌تونی با یه طراحی خاص و شیک، همه رو مجذوب خودت کنی.

همچنین بخوانید:  خاص ترین مدل های آرایش هلویی متنوع و به روز برای سال 2024

 

مدل ناخن ساده و کوتاه

***

طرح ناخن شیک و خاص

***

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

 

اگه بیشتر اهل استایل‌های اسپرت و روزمره هستی، اما دوست داری ناخن‌هات هم شیک و خاص باشن، طراحی ناخن اسپرت شیک بهترین گزینه‌ست. این سبک بیشتر از رنگ‌های تند و جذاب مثل آبی، قرمز، سبز یا نارنجی استفاده می‌کنه و معمولاً طراحی‌های ساده‌ای مثل طرح‌های راه‌راه، نقطه‌نقطه یا شکل‌های هندسی رو روی ناخن پیاده می‌کنن. یکی از ترندهای جدید این سبک، استفاده از طرح‌های الهام گرفته از لباسای ورزشی یا کفش‌های کتونی معروفه! برای مثال، می‌تونی طرح خطوط سفید روی زمینه‌ی مشکی یا برعکس رو امتحان کنی. این مدل طراحی‌ها برای فصل تابستون خیلی جواب میده و حال و هوای اسپرت و خنکی رو به استایل کلی‌ات میده.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

***

طرح ناخن شیک و باکلاس دخترانه

***

طراحی ناخن اسپرت شیک

 

وقتی به تابستون فکر می‌کنیم، ناخودآگاه رنگ‌های روشن و طرح‌های شاد به ذهنمون میاد. طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی باید ترکیبی از رنگ‌های خنک مثل آبی، صورتی روشن، نارنجی ملایم و سبز باشه. یکی از بهترین ایده‌ها برای این فصل استفاده از طرح‌های الهام گرفته از طبیعته، مثل گل‌های رنگارنگ یا برگ‌های سبز کوچیک. البته، طرح‌های مرمری هم خیلی شیک و تابستونی به حساب میان. این سبک طراحی‌ها مناسب برای روزای گرم تابستونی و ساحل‌گردی هستن، ولی می‌تونن توی موقعیت‌های رسمی هم حسابی شیک و خاص به نظر برسن.

طرح ناخن مجلسی معمولاً خیلی پر زرق و برقه و می‌تونه کلی نگین، اکلیل یا حتی طلاکاری روی خودش داشته باشه. این مدل ناخن‌ها برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی مثل عروسی یا جشن‌های بزرگ خیلی مناسبن. رنگای پر زرق و برق مثل قرمز، طلایی، نقره‌ای و مشکی بیشتر توی این سبک دیده میشه. یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها برای ناخن‌های مجلسی، استفاده از یه رنگ تیره به‌عنوان پس‌زمینه و تزیینش با نگین‌ها یا سنگ‌های کوچیکه. البته، اگه می‌خوای یه طرح ناخن شیک و مجلسی داشته باشی که خیلی هم سنگین و شلوغ نباشه، می‌تونی از طراحی‌های ساده‌تر مثل فرنچ ناخن با یه خط طلایی روی لبه‌ها استفاده کنی.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عروس کار شده؛ تازه عروس ها با دین این مدل ها دیگه نیاز به گشتن نیست

 

طرح ناخن ساده و شیک

***

طرح ناخن مجلسی

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.